Sangu vs Apache

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser34817

Guest
Suc6 beiden:)

Mijn voorkeur ligt bij Sangü maar dat heeft ook meerdere redenen...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
binnenkort leuke berichtjes op het forum :D
komaan sangapach
Bwaa,niet veel bijzonders...heb voorlopig net genoeg afgemaakt om ODA op peil te houden.
Vreemd genoeg word niet alles gedodged terwijl ik toch wel van 60u ver kom.

Waarschijnlijk zien onze indiaantjes voorlopig het bos niet meer door de bomen :D
 

DeletedUser28687

Guest
we zijn benieuwd naar de statstieken, je staat anders al lang op 0 verslagen tegenstanders;)
 

DeletedUser

Guest
Ja juist,op akte niet te zien...weet ook niet hoe het komt,maar geloof me vrij ik slacht nog dagelijks troepen af en de rapportjes houd ik netjes bij voor de ongelovigen onder ons ;)

edit..op akte 16mlj en als je ODA rang bekijkt 32mlj...klopt iets niet met die akte
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28687

Guest
das mooi

dit uit de cijfers

Sun Mon Tue Wed Thu Fri

Hermansprong+1,166,315 +203,911 +129,020 +37,926 +655,204 +873,889
djanako 0 0 0 0 0 0

dus schijnbaar past tw eea bij de 1 wel en bij de ander niet aan.


en voor mike bewust niet in het latijn;)
 

DeletedUser

Guest
Bij mij kunnen ze het niet meer volgen herman,meer is het niet :D
 

DeletedUser39861

Guest
Wel grappig, nr.2 tegen nr.3

Lijkt op het spreekwoord 2 honden vechten om een been en de derde gaat erm mee heen.

Oftewel:

2 stammen (Sangu en Apache) vechten om een been en de 3de stam (Credo) gaat er mee heen.

Slaat eigenlijk nergens op maar het leek me nou leuk om te zeggen :p
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig, nr.2 tegen nr.3

Lijkt op het spreekwoord 2 honden vechten om een been en de derde gaat erm mee heen.

Oftewel:

2 stammen (Sangu en Apache) vechten om een been en de 3de stam (Credo) gaat er mee heen.

Slaat eigenlijk nergens op maar het leek me nou leuk om te zeggen :p

Ach, weer eens wat anders dan al dat gebekvecht...
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig, nr.2 tegen nr.3

Lijkt op het spreekwoord 2 honden vechten om een been en de derde gaat erm mee heen.

Oftewel:

2 stammen (Sangu en Apache) vechten om een been en de 3de stam (Credo) gaat er mee heen.

Slaat eigenlijk nergens op maar het leek me nou leuk om te zeggen :p

Denk eerder dat Credo het been is dan de 3e hond;)

Verder ben ik benieuwd hoe deze oorlog zich gaat uitpakken.
Twee gelijkwaardige stammen tegenover elkaar moet toch wel wat moois opleveren niet?
 

DeletedUser10875

Guest
Vast en zeker.

Zal vast een mooie strijd geven en W10 eindelijk mooie actie.

Moge de beste winnen.
 

DeletedUser35166

Guest
Eindelijk weer een leuke oorlog.

Let's the battle begin:p
 

DeletedUser

Guest
Volgens het Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal betekende het eerste deel van oorlog oorspronkelijk "verbreken van een overeenkomst" en betekende het tweede deel "noodlot". In het Oud-Noors kende men het begrip Ørlög, dat eveneens "noodlot" betekent. Eveneens wordt log verbonden met het Scandinavische lag dat "vastliggend" betekende, waaruit de betekenis "orde" voortkwam. Oorlog is dus de ontbinding van de orde. Dit is terug te vinden in het woord war dat in het Engels "oorlog" en in het Nederlands "verwarring" betekent en door beide talen van het Frankische woord werra is overgenomen. In het Frans is het woord verbasterd tot guerre, en in de andere romaanse talen tot guerra.

Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten.
Tegenover oorlog staat vrede, een toestand waarin volkeren en naties elkaars bestaan respecteren of zelfs waarderen.

Nu is mijn vraag (of vragen):
Was er een overeenkomst?
Is er sprake van een volk of staat?
kunnen wij elkaar respecteren?
of zelfs waarderen?

Telkenmale is het antwoord NEEN

Dus van oorlog is hier geen sprake.
Gezien de oorsprong van de "oorlogs"verklaring(sangu), hoogtens van een gewapend conflict.
 

DeletedUser

Guest
Volgens het Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal betekende het eerste deel van oorlog oorspronkelijk "verbreken van een overeenkomst" en betekende het tweede deel "noodlot". In het Oud-Noors kende men het begrip Ørlög, dat eveneens "noodlot" betekent. Eveneens wordt log verbonden met het Scandinavische lag dat "vastliggend" betekende, waaruit de betekenis "orde" voortkwam. Oorlog is dus de ontbinding van de orde. Dit is terug te vinden in het woord war dat in het Engels "oorlog" en in het Nederlands "verwarring" betekent en door beide talen van het Frankische woord werra is overgenomen. In het Frans is het woord verbasterd tot guerre, en in de andere romaanse talen tot guerra.

Oorlog is een gewapende strijd tussen volkeren of staten.
Tegenover oorlog staat vrede, een toestand waarin volkeren en naties elkaars bestaan respecteren of zelfs waarderen.

Nu is mijn vraag (of vragen):
Was er een overeenkomst?
Is er sprake van een volk of staat?
kunnen wij elkaar respecteren?
of zelfs waarderen?

Telkenmale is het antwoord NEEN

Dus van oorlog is hier geen sprake.
Gezien de oorsprong van de "oorlogs"verklaring(sangu), hoogtens van een gewapend conflict.

Houd toch op met dat gezeur. :mad:
Een oorlog is een oorlog klaar uit.
In dit geval een oorlog tussen Sangu en Apache.
Succes aan beide stammen.
Mogen de beste winnen. :D

___________________
Hiddeishierweer W10 »RnS«
Hiddeishierweer W15
 
Reactiescore
35
Nu is mijn vraag (of vragen):
Was er een overeenkomst?
Is er sprake van een volk of staat?
kunnen wij elkaar respecteren?
of zelfs waarderen?

Telkenmale is het antwoord NEEN

Dus van oorlog is hier geen sprake.
Gezien de oorsprong van de "oorlogs"verklaring(sangu), hoogtens van een gewapend conflict.

We zouden ons kunnen bezighouden met eerst een overeenkomst te maken met Apache, namelijk dat wij het hele core continent 54 krijgen van hen. Wij veronderstelden dat ze hiermee niet akkoord zouden gaan dus zijn we begonnen met chaos te zaaien in hun dorpen en momenteel ook bezig de grenzen tussen de twee volkeren - de apachen enerzijds en de sangu-cowboys anderzijds - gewapenderhand aan het verleggen. Of er respect komt, dat hangt momenteel vooral van Jamalu af :D

Aangezien dit soort draden dikwijls ook een "oorlogsverklaring" genoemd wordt kunnen we er, ondanks het feit dat het niet expliciet in de beginpost vermeldt is, toch vanuit gaan dat gisteren het gewapend conflict gestopt is en er wel degelijk een oorlog gestart is.

Dus hup met die :edelman::edelman::edelman::edelman:!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan