Sangu vs Apache

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser28687

Guest
lees je eerste citaat, dat was een vraag en geen mening.


en jammer dat je denkt je te moeten uitlaten op een denegreerende wijze met je hermannnetje......

Dit zegt voldoende over jezelf...
helaas
 

DeletedUser

Guest
Good Luck boys.

Ahja, ik ben maar noobje en zal maar toekijken. (Ahja ik zat ook in Burn ;))
 

DeletedUser

Guest
Op het AF word er al weer fiks gevochten merk ik wel.

Nou ingame nog.
 

DeletedUser15951

Guest
Het is niet omdat het eerste dorp was overgenomen door jamalu dat wij waren begonnen.
200+ clears sturen is toch al een reden voor ons om een tegenaanval te doen.
knap gedaan van jamalu verder!

En ik hoop voor jullie dat je die (kleine) achterstand morgen kan inhalen zodat die uitvluchten achterwege kunnen gelaten worden.

Veel succes aan beide partijen en dat de beste mag winnen!
 

DeletedUser

Guest
Is sangu ook niet bang dat vriend ruuuler ook hun gaat verlaten bij de eerste de beste aanval zoals hij bij burn deed toen er 35 aanvallen van fus kwamen, en hij snel naar sangu vluchten en zijn "trouwe vrienden"van de 1 op de andere dag verrade?

Ach we zullen het zien.....


Jij weet duidelijk niet veel hé hermannetje... ik heb altijd aan de kant van Sangu gestaan, jups ook in de tijd dat ik nog niet in Sangu zat.
 

DeletedUser

Guest
potverdrie, een spam topic waarin dubbel posten mag ik doe mee.
 

DeletedUser28687

Guest
eigenlijk nog kwalijker ruuuler dat je terwijl je aan de kant van sangu stond wel aanvallen met ons aan het plannen was.
Ach ja wellicht bied ik wel 40 zilverlingen.....

nou nee, toch maar niet, een slechte investering
 
Reactiescore
35
eigenlijk nog kwalijker ruuuler dat je terwijl je aan de kant van sangu stond wel aanvallen met ons aan het plannen was.
Ach ja wellicht bied ik wel 40 zilverlingen.....

nou nee, toch maar niet, een slechte investering

Jammer dat RUUULER en jij 4 edeldagen van elkaar zitten, anders had je het ingame verder kunnen uitvechten :D
 

DeletedUser28687

Guest
groeien graag naar hem toe:)

Begrijp uit zijn woorden dat hij ook al bij happy dus een sangu fan was, zou idd het lekken van info verklaren en dan zit eea gewoon in het aard van het beestje.
Denk ook niet dat feeen hieraan iets kunnen veranderen, ook geen goede feeen;)
Dus kan ik iemand het eigenlijk ook niet kwalijk nemen en zal nu hierover zwijgen.....en gaan we ons concentreren op een mooi gevecht met in mijn ogen een waardige tegenstander.
 

DeletedUser

Guest
Heel goed, je (Herman) hebt je gelijk denk ik wel bewezen naar andere.
We zullen er hopelijk een mooie strijd van maken.
Eerst dit weekend maar afwachten:cool::D
 

DeletedUser

Guest
Begrijp uit zijn woorden dat hij ook al bij happy dus een sangu fan was, zou idd het lekken van info verklaren

Een voorkeur hebben en informatie doorspelen zijn twee totaal verschillende dingen.
Wat voor info zou er trouwens doorgespeeld zijn?
Welke dorpen ondersteund werden? Wie er stopte/geinternd werd?
Maakte niet uit.

Vind dat deel van het spel maar zeer laag.
 

DeletedUser28687

Guest
oke klaar nu.
Wil dit over ruuuler afsluiten met woorden van cruyf, elk nadeel heb zijn voordeel.
En verraders slapen nooit, dus dat is makkelijk voor nachtaanvallen :)


1259397211-040.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
een paar leuke posts gezien hier :D
leuk dat er daar in de kern ook eindelijk wat troepen over en weer gegooid worden!

ik wens beide stammen succes, Sangu zal het niet makkelijk hebben. mijn vertrouwen ligt bij de indiaantjes :cool:

Good Luck
 
Reactiescore
661
Ach,

Stemmen voor de bekende goede spelers is makkelijk. Maar ik denk wel dat de underdogs op wat morele steun kunnen rekenen van omliggende "neutrale" spelers hoor.

Schiet er wat pijlen in en neem hun scalps dan maar alvast.

Veel succes, ook aan sangu (maar wees niet te overtuigd van eigen winst, kan hard aankomen bij verlies)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan