Samenvatting stamoverleg

DeletedUser75090

Guest
Alvast gefeliciteerd voor INNI en mods van TWnl met overwinning!
Ik wil niet zeggen dat de mods wat geld onder de tafel kregen van INNI, of ze echt hun werk niet goed kunnen doen,
maar ik hoop voor ze dat het waard was om hele TW community flink kleiner te maken. Duurt denk ik ook niet lang meer dat de servers van eigen zaak betaald zouden moeten worden :D.
Trouwens ik heb vast nog ergens een screen van 3-4 jaar terug waar INNI speler tegen mij heeft gezegd dat ik dom ben. Hoeveel dagen ban zou het dan zijn?
maar laten we het positief aansluiten. Ik krijg nu enorm veel vrije tijd om thuis te gaan klussen!
 
Reactiescore
415
Maar je geeft zelf elke keer aan dat de hele stam cheaters zijn? Dus dan gaan we met alle cheaters stoppen zoals het voorgesteld is t nog niet goed. Is ook nooit goed genoeg voor ze he.
 
Reactiescore
389
Wel raar dat er hier zo hard gebashed wordt op een stam die een speler met een straf aanvalt, ipv op de speler die de straf heeft gekregen en zich dus niet aan de regels houdt. Want natuurlijk is het weer onterecht en hebben ze niks gedaan, zoals altijd.
 
Reactiescore
1.367
Ik zal even updaten:
Szn blijft achter zijn cheaters staan. Enige antwoord wat ze hebben is op delete gaan.
Ons voorstel was zuiver, afstand doen van cheaters en we delen de dorpen van het account op. Hierop wilde ze niet eens onderhandelen, opmerkingen als met tribelock kan dat niet is onzin ( er zitten meerdere mb's met flinke edel stacks daar )
Hierop kunnen wij niet anders concluderen dat ze meer betrokken waren dan ze doen voorkomen en hun vriendjes niet in de steek willen laten
Winst was aan het wegebben en dan maakt een kat in het nauw rare sprongen, als we dus bij feiten blijven is er gecheat dmv een script. ( niet de eerste keer dat dit acc hiervoor wordt gepakt)

Laatste masses waren in voordeel van Inni. Inni haalde in qua score en persoonlijke scores waren steeds meer in het voordeel van inni. Top 5 kwam steeds dichter op elkaar en dat ze de top 3 gingen kwijtraken was kwestie van tijd gezien hun 1 na grootste bij laatste mass ook al dorpen kwijt raakte. En ze deze probeerde te verhalen bij de kleinere spelers van inni.

Inni had de rim opgeruimd en kon zich volledig focussen op masses terwijl dit bij SZN nog niet het geval was. Ze kwamen verhaal halen of wij nog stacks hadden daar omdat ze er niet door kwamen. Gezien wij hierop geen score in de stats bij kregen was het duidelijk dat dit niet zo was.

SZN zit dus vast en de grote groei was eruit. Het eind leek dus al in zicht!

Wat een leugens :')

Paar maand terug was t 40m vs 25m in t nadeel van SZN. Nu is het vrijwel gelijk en misbruikt inni alles wat los en vast zit...
 

DeletedUser75090

Guest
ban voor cheats vind ik terecht hoor. Maar screens van 3 maanden geleden terugzoeken om nog een ban aan te smeren is gewoon en nagedachte actie van INNI. en dat Mods het gewoon zo maar uitvoeren (en zo streng) blijft toch bizaar <3 Succes verder. Vandaag ons groepje, morgen andere groepje die het ziet. Over paar maanden heb je W80 waar misschien 10 mensen erop gaan spelen.
 
Reactiescore
69
Snap gewoon niet dat je zo een wereld wilt winnen. Maarja leuk man tijd in gespendeerd en uiteindelijk is het nu verneukt. Doordat de mods niet kunnen nadenken thanks!
 
Reactiescore
242
Hoe onterecht jullie het ook vinden, pony heeft zich misdragen en is daarvoor bestraft. Jullie kunnen inni of de mods niet de schuld van geven. Ik denk dat je niels daarop moet aankijken voor het verpesten van deze wereld. Als t nou de eerste ban was, oke. Maar 4 stuks op 1 speelwereld... dan zijn de mods ook wel een keer klaar met je.

Leden van Pony, bedankt voor het verpesten van de wereld. We hadden liever normaal gewonnen.

szn: gezien het aantal AF bans bij jullie, bedankt voor jullie respect. Wij hebben er namelijk 0.

geld geschoven vanuit ons naar tw? Laat me niet lachen, dat zijn alleen praktijken die niels van pony probeert.
 

DeletedUser75090

Guest
Oh. werken mods dan tegenwoordig samen met jullie stam om zo snel mogelijk jullie winst aan te smeren? wat VET!
 

DeletedUser78491

Guest
Hoe onterecht jullie het ook vinden, pony heeft zich misdragen en is daarvoor bestraft. Jullie kunnen inni of de mods niet de schuld van geven. Ik denk dat je niels daarop moet aankijken voor het verpesten van deze wereld. Als t nou de eerste ban was, oke. Maar 4 stuks op 1 speelwereld... dan zijn de mods ook wel een keer klaar met je.

Leden van Pony, bedankt voor het verpesten van de wereld. We hadden liever normaal gewonnen.

szn: gezien het aantal AF bans bij jullie, bedankt voor jullie respect. Wij hebben er namelijk 0.

geld geschoven vanuit ons naar tw? Laat me niet lachen, dat zijn alleen praktijken die niels van pony probeert.
Als je liever normaal wint val je Pony niet aan, zo simpel is het. Dit zijn loze woorden van iemand die een wereld niet hoort te winnen.
Het is duidelijk voor mij als non-speler van w70 dat SZN de wereld zou winnen en dat INNI dat zelf ook weet. Daarom dat INNI alles er aan doet (buiten goed spelen om) om toch de winst binnen te halen. Jammer is dan ook voor INNI dat deze winst niks gaat betekenen.
 

DeletedUser81453

Guest
Haha, geweldig die selectieve verontwaardiging.

Altijd wanneer er bij SZN iets gebeurt krijgt iedereen er van langs. Zelfs het TW-team moet het ontgelden nu, lachwekkend. Gewoon even vermannen en toegeven lijkt nog steeds geen optie te zijn, spijtig.

Stellen dat INNI de wereld niet eerlijk wilt winnen wanneer een cheater uit hun eigen stam wordt aangepakt. Het moet niet gekker worden, hahaha.

Het is SZN die de wereld verziekt, al tijden bekend. Zat voorbeelden van.

Zaken verdraaien kan SZN als de beste.
 

DeletedUser75090

Guest
"vermannen en toegeven lijkt nog steeds geen optie te zijn, spijtig. "zou ik hier een screen van maken om jou even half jaar later te reporteren? Ik vind het heel negatief gezegd over ons en het raakt me diep omdat ik altijd een echte man wou zijn maar dat kan niet. vind het Zeer beledigend reactie van jou! Where are the mods at?
 
Reactiescore
29
"vermannen en toegeven lijkt nog steeds geen optie te zijn, spijtig. "zou ik hier een screen van maken om jou even half jaar later te reporteren? Ik vind het heel negatief gezegd over ons en het raakt me diep omdat ik altijd een echte man wou zijn maar dat kan niet. vind het Zeer beledigend reactie van jou! Where are the mods at?
Stop met larie te posten. Er is onder geen enkel beding door een speler van inni verwezen naar dat gesprek. Als je niet weet waarover je spreekt kun je beter stil zijn.

;)
 
Bovenaan