Samenvatting stamoverleg

Reactiescore
242
Goedenavond AF,

Na aanleiding van de ban van .RidingMyDirtyPony heeft er overleg plaats gevonden tussen SZN en INNI.

Wij van INNI zouden graag een leuke eindstrijd zien. Met het compleet ruïneren van het account .RidingMyDirtyPony zou de wereldwinst vrij eenvoudig zijn. Vandaar dat INNI met het voorstel is gekomen om dit toch te realiseren.

INNI heeft geëist dat de speler .RidingMyDirtyPony verworpen zou worden uit SZN en geen ondersteuning of hulp meer zou krijgen. SZN staat voor fairplay en wil er graag een leuke eerlijke wereld van maken geven hun aan, INNI wil dit uiteraard ook en vandaar dat er het volgende is voorgesteld.

-Pony wordt uitgesloten van SZN
-De dorpen worden opgedeeld met de volgende verdeling: SZN krijgt 66% bij accepteren van het aanbod en INNI 33%
-Gedurende de uitvoering ervan zal er een NAP zijn in die regio die aan zal houden tot 2 weken na het rond maken van de uitvoering.

Dit ivm de volgende bewezen redenen die ook toegegeven zijn door SZN:
-Er zijn illegale scripts aanwezig (geweest) op het account. (Gebruikt of ongebruikt laat ik in het midden)
-Er is geld geboden voor een 3 daagse nap om onder de ban uit te komen.
-Onjuist contact op het AF. (al 3 bans te pakken op het AF van spelers van .RidingMyDirtyPony)

SZN heeft afgezien van dit voorstel. Dit betekend dat INNI door mag gaan met het aanvallen tijdens de ban. Wij vertrouwen er op dat SZN de juiste acties zullen ondernemen tegen de spelers op het account welke de overtredingen zijn begaan, gezien zij staan voor fairplay en gedrag zoals dit niet accepteren.

Wel willen wij SZN en INNI iedereen vragen om elkaar met respect op het AF om te gaan. Tuurlijk is soms een beetje dirtytalk toegestaan. Afgelopen dagen is gebleken dat het vooral moddergooien was, waar ik zelf ook schuldig aan was (tot een bepaalde hoogte). Gezamenlijk kunnen we de gezelligheid en het plezier op het AF terug brengen, laten we daarvoor gaan!

Dat het maar een mooie eindstrijd wordt en de beste mogen winnen.

Mvg,

Rick
 
Reactiescore
2.444
Er is de afgelopen twee dagen al genoeg gezegd over wat men vindt van het aanvallen van een gebanned account. Ik denk dat beide partijen hun standpunten en beweegredenen inmiddels wel duidelijk gemaakt hebben, ik zal me daar verder niet over uitlaten. Dat terzijde staan wij (SZN) als stam nog steeds, net als de we de gehele wereld al doen, voor fair play en een leuke wereld. De afgelopen dagen veranderen daar niets aan.

Als stam accepteren wij de straf die Pony is opgelegd en hanteren wij het vonnis van het TW-team. Er is een fout gemaakt door een speler maar deze fout is niet moedwillig gemaakt. Vandaar ook dat de straf van het TW-team ook relatief mild is. Om deze reden slaan wij dan ook elk voorstel af waarbij een stamlid van ons buiten spel gezet wordt. Wij zullen onze leden steunen tijdens en na deze straf, met het heropbouwen van het account en met het terugpakken van de dorpen die veroverd zijn op een account dat niet bemand kon zijn.

Zover zal ik me uitlaten omtrent gesprekken en de situatie omtrent Pony. Wel wil ik even toevoegen dat wij intern overleg gehad hebben over de manier waarop er de afgelopen dag op het AF door ons en INNI berichten zijn gestuurd. Op deze manier willen wij ons niet uiten als stam zijnde, dat maakt het voor ons, de tegenstander maar ook de neutrale meelezer niet leuk... Alhoewel ik als neutrale lezer zeker van een beetje drama kan genieten, was het niveau waarop dit gebeurden beneden peil.

Mvg,

Kyle
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
467
Wij van INNI zouden graag een leuke eindstrijd zien.
Met het compleet ruïneren van het account .RidingMyDirtyPony zou de wereldwinst vrij eenvoudig zijn. Vandaar dat INNI met het voorstel is gekomen om dit toch te realiseren.
SZN staat voor fairplay en wil er graag een leuke eerlijke wereld van maken geven hun aan, INNI wil dit uiteraard ook en vandaar dat er het volgende is voorgesteld.
Epic, winst al bijna binnen voor jullie! Proficiat

ezgif.com-optimize.gif
 

DeletedUser78491

Guest
Goedenavond AF,

Na aanleiding van de ban van .RidingMyDirtyPony heeft er overleg plaats gevonden tussen SZN en INNI.

Wij van INNI zouden graag een leuke eindstrijd zien. Met het compleet ruïneren van het account .RidingMyDirtyPony zou de wereldwinst vrij eenvoudig zijn. Vandaar dat INNI met het voorstel is gekomen om dit toch te realiseren.

INNI heeft geëist dat de speler .RidingMyDirtyPony verworpen zou worden uit SZN en geen ondersteuning of hulp meer zou krijgen. SZN staat voor fairplay en wil er graag een leuke eerlijke wereld van maken geven hun aan, INNI wil dit uiteraard ook en vandaar dat er het volgende is voorgesteld.

-Pony wordt uitgesloten van SZN
-De dorpen worden opgedeeld met de volgende verdeling: SZN krijgt 66% bij accepteren van het aanbod en INNI 33%
-Gedurende de uitvoering ervan zal er een NAP zijn in die regio die aan zal houden tot 2 weken na het rond maken van de uitvoering.

Dit ivm de volgende bewezen redenen die ook toegegeven zijn door SZN:
-Er zijn illegale scripts aanwezig (geweest) op het account. (Gebruikt of ongebruikt laat ik in het midden)
-Er is geld geboden voor een 3 daagse nap om onder de ban uit te komen.
-Onjuist contact op het AF. (al 3 bans te pakken op het AF van spelers van .RidingMyDirtyPony)

SZN heeft afgezien van dit voorstel. Dit betekend dat INNI door mag gaan met het aanvallen tijdens de ban. Wij vertrouwen er op dat SZN de juiste acties zullen ondernemen tegen de spelers op het account welke de overtredingen zijn begaan, gezien zij staan voor fairplay en gedrag zoals dit niet accepteren.

Wel willen wij SZN en INNI iedereen vragen om elkaar met respect op het AF om te gaan. Tuurlijk is soms een beetje dirtytalk toegestaan. Afgelopen dagen is gebleken dat het vooral moddergooien was, waar ik zelf ook schuldig aan was (tot een bepaalde hoogte). Gezamenlijk kunnen we de gezelligheid en het plezier op het AF terug brengen, laten we daarvoor gaan!

Dat het maar een mooie eindstrijd wordt en de beste mogen winnen.

Mvg,

Rick
Wat een domme post, beetje een aanbod doen dat geen enkele capabele stam zou accepteren en dan doen alsof je opeens heel erg schappelijk bent en voor fair play wilt gaan. Elke halve gare ziet door zo'n schijnvertoning heen..
 
Reactiescore
533
Ik moet zeggen ik lach me kapot. Wat is dit nu weer. Je gaat zelf compleet de mist in met jullie actie. De hele wereld wijst jullie actie af en dan kom je hier dit neerpennen.

Je lijkt wel een Trump.

Heb je nog van die moppen voor de ochtend?
 
Reactiescore
1.454
Goedenavond AF,

Na aanleiding van de ban van .RidingMyDirtyPony heeft er overleg plaats gevonden tussen SZN en INNI.

Wij van INNI zouden graag een leuke eindstrijd zien. Met het compleet ruïneren van het account .RidingMyDirtyPony zou de wereldwinst vrij eenvoudig zijn. Vandaar dat INNI met het voorstel is gekomen om dit toch te realiseren.

INNI heeft geëist dat de speler .RidingMyDirtyPony verworpen zou worden uit SZN en geen ondersteuning of hulp meer zou krijgen. SZN staat voor fairplay en wil er graag een leuke eerlijke wereld van maken geven hun aan, INNI wil dit uiteraard ook en vandaar dat er het volgende is voorgesteld.

-Pony wordt uitgesloten van SZN
-De dorpen worden opgedeeld met de volgende verdeling: SZN krijgt 66% bij accepteren van het aanbod en INNI 33%
-Gedurende de uitvoering ervan zal er een NAP zijn in die regio die aan zal houden tot 2 weken na het rond maken van de uitvoering.

Dit ivm de volgende bewezen redenen die ook toegegeven zijn door SZN:
-Er zijn illegale scripts aanwezig (geweest) op het account. (Gebruikt of ongebruikt laat ik in het midden)
-Er is geld geboden voor een 3 daagse nap om onder de ban uit te komen.
-Onjuist contact op het AF. (al 3 bans te pakken op het AF van spelers van .RidingMyDirtyPony)

SZN heeft afgezien van dit voorstel. Dit betekend dat INNI door mag gaan met het aanvallen tijdens de ban. Wij vertrouwen er op dat SZN de juiste acties zullen ondernemen tegen de spelers op het account welke de overtredingen zijn begaan, gezien zij staan voor fairplay en gedrag zoals dit niet accepteren.

Wel willen wij SZN en INNI iedereen vragen om elkaar met respect op het AF om te gaan. Tuurlijk is soms een beetje dirtytalk toegestaan. Afgelopen dagen is gebleken dat het vooral moddergooien was, waar ik zelf ook schuldig aan was (tot een bepaalde hoogte). Gezamenlijk kunnen we de gezelligheid en het plezier op het AF terug brengen, laten we daarvoor gaan!

Dat het maar een mooie eindstrijd wordt en de beste mogen winnen.

Mvg,

Rick

Als je denkt dat ze bij INNI niet achterlijker kunnen worden...

Als jullie fairplay willen dan geven jullie alle dorpen terug aan pony en geven jullie hem een NAP. Alles minder is gewoon ronduit triest, immoreel gedrag van jullie. Leuk proberen te profileren, maar jullie laten je zelf echt mega achterlijk klinken door dit zo te brengen.
 

DeletedUser81223

Guest
Ik moet zeggen ik lach me kapot. Wat is dit nu weer. Je gaat zelf compleet de mist in met jullie actie. De hele wereld wijst jullie actie af en dan kom je hier dit neerpennen.

Je lijkt wel een Trump.

Heb je nog van die moppen voor de ochtend?

Wat kan ik me hier mateloos aan ergeren. Je kunt mij een hoop vertellen maar het enige wat je hier nu doet is aangeven dat jullie je eigen met personen inlaten die technieken gebruiken die niet mogen en waar het spel ook zeker niet leuker van word en zelfs deze persoon steunen. Kom niet aan met dat hebben ze niet gebruikt en perongeluk etc. Want daar heb ik volledig lak aan, ik voor mij weet dat er spelers van dit account zich BEWUST inlaten met zulke praktijken, of dat hier gebeurd is laat ik in het midden, maar dit is zeker niet de eerste x dat ze dit op deze wereld gedaan hebben dus dat zegt wat over deze persoon en dus over hoe jullie je tegen hem zouden moeten keren. Ik zeg dit niet om jullie op te stoken maar wat ik ooit al tegen die persoon zelf heb gezegd dat is nog steeds mijn standpunt, gebruik geen technieken die niet in het spel zitten en waarvoor je het voor anderen verziek want dat doe je feitelijk gewoon.

Dus hou alsjeblieft op met die flauwekul en doe niet alsof je zelf heilig ben joh. Want zo komt het wel over zoals jullie je eigen hier neer zetten.
 
Reactiescore
489
Meest incapabele spelersgroep die ik in jaren heb gezien. Zullen we Autismal dan ook even uit jullie stam kicken, de vuile cheater? Jezus
 
Reactiescore
489
Ga jij anders eerst even wat winst boeken ipv dorpjes verliezen voordat je ons incapabel noemt.

Noob

Wat? Dat is toch gewoon zelfde situatie of niet? Speler krijgt ban dus moet gekickt en verdeeld worden! Dat is jullie manier dus kom, als jullie toch de nette stam willen zijn verdelen jullie dat acc even eerst met ons en kunnen we dit mss serieus overwegen!!
 
Reactiescore
1.454
Ga jij anders eerst even wat winst boeken ipv dorpjes verliezen voordat je ons incapabel noemt.

Noob

Zegt die terwijl zijn stam 1 keer een paar dorpjes heeft weten te pakken en terwijl hij nu stoer aan het doen is omdat hij een onterecht gebanned account aan het rekken is.

Man man man, ik vraag me echt af of de mensen in INNI dir niet op het AF zitten wel een brein groter dan een pinda hebben, anders is het wel zorgwekkend...
 
Reactiescore
242
Als jullie fairplay willen dan geven jullie alle dorpen terug aan pony en geven jullie hem een NAP. Alles minder is gewoon ronduit triest, immoreel gedrag van jullie. Leuk proberen te profileren, maar jullie laten je zelf echt mega achterlijk klinken door dit zo te brengen.

jaa, dat gaat dus niet gebeuren.

Pony heeft meerdere grove fouten gemaakt. Dit is zijn straf. Ik hoop dat de gene die vanmiddag inlogt tegen een hoop incommings kan.

BTW, The Alcoholic Dream, gefeliciteerd met de eerste plaats in de wereldranglijst! Jullie hebben dit dubbel en dwars verdiend :')
En wil ik INNI feliciteren met het op 2k na behalen van de eerste plek in de stammenwereldranglijst!
 
Reactiescore
242
Wat? Dat is toch gewoon zelfde situatie of niet? Speler krijgt ban dus moet gekickt en verdeeld worden! Dat is jullie manier dus kom, als jullie toch de nette stam willen zijn verdelen jullie dat acc even eerst met ons en kunnen we dit mss serieus overwegen!!

je leest de helft maar. Een nap kopen met 200€ getuigt niet van fairplay.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81453

Guest
Hahaha, zijn ze weer bezig? Verrassend hoor, die “toppers”.

Ligt natuurlijk weer aan alles en iedereen.

Weer een aandeel in het vernietigen van dit spel, chapeau!

#LekkerClubje
 
Reactiescore
80
Ik zal even updaten:
Szn blijft achter zijn cheaters staan. Enige antwoord wat ze hebben is op delete gaan.
Ons voorstel was zuiver, afstand doen van cheaters en we delen de dorpen van het account op. Hierop wilde ze niet eens onderhandelen, opmerkingen als met tribelock kan dat niet is onzin ( er zitten meerdere mb's met flinke edel stacks daar )
Hierop kunnen wij niet anders concluderen dat ze meer betrokken waren dan ze doen voorkomen en hun vriendjes niet in de steek willen laten
Winst was aan het wegebben en dan maakt een kat in het nauw rare sprongen, als we dus bij feiten blijven is er gecheat dmv een script. ( niet de eerste keer dat dit acc hiervoor wordt gepakt)

Laatste masses waren in voordeel van Inni. Inni haalde in qua score en persoonlijke scores waren steeds meer in het voordeel van inni. Top 5 kwam steeds dichter op elkaar en dat ze de top 3 gingen kwijtraken was kwestie van tijd gezien hun 1 na grootste bij laatste mass ook al dorpen kwijt raakte. En ze deze probeerde te verhalen bij de kleinere spelers van inni.

Inni had de rim opgeruimd en kon zich volledig focussen op masses terwijl dit bij SZN nog niet het geval was. Ze kwamen verhaal halen of wij nog stacks hadden daar omdat ze er niet door kwamen. Gezien wij hierop geen score in de stats bij kregen was het duidelijk dat dit niet zo was.

SZN zit dus vast en de grote groei was eruit. Het eind leek dus al in zicht!
 
Bovenaan