Samenvatting stamoverleg

Reactiescore
80
Ach ik ren tenminste niet bij de eerste de beste tegenslag. Volgens mij zie ik nu iemand al 2x met een top account rennen deze wereld. Nieuw records denk ik
 
Reactiescore
1.476
Maat jullie zijn al verschillende keren flink wat kwijt geraakt. Waar speelde jij?
Elusive Jester. Ja, we hebben dorpen verloren bij de massa, i know. Toch heb ik er vertrouwen in dat we in de long run gewonnen hadden zonder deze ban. Maar we zullen het nooit weten, want jullie jumpten op de kans er gebruik van te maken.
 
Reactiescore
80
Ik vrees ook dat Jester alles ging ownen inderdaad, Dennis en twanneke gingen dat nooit blocken. Mijn front stond leeg toch geen kip die durfde aan te vallen daar
 
Reactiescore
300
Elusive Jester. Ja, we hebben dorpen verloren bij de massa, i know. Toch heb ik er vertrouwen in dat we in de long run gewonnen hadden zonder deze ban. Maar we zullen het nooit weten, want jullie jumpten op de kans er gebruik van te maken.

Pony runde de halve stam bij jullie, plande de massa's, fixte de vvs en de spelers.

Dat jij zegt dat je ezy gewonnen had neemt natuurlijk niemand serieus. Jester het account met 100 k pp wat lange tijd eerste stond langzaam naar rang 15 zakte en na de eerste massa van inni op rang 20 stond.
 
Reactiescore
1.476
Het is enigzins jammer dat tw geen mogelijkheid heeft voor een balancede 1vs1, anders had ik je (tidal) er voor uit genodigd.
Pony runde de halve stam bij jullie, plande de massa's, fixte de vvs en de spelers.

Dat jij zegt dat je ezy gewonnen had neemt natuurlijk niemand serieus. Jester het account met 100 k pp wat lange tijd eerste stond langzaam naar rang 15 zakte en na de eerste massa van inni op rang 20 stond.
Ik weet wat mijn eigen kwaliteiten zijn en wat ik voor Jester gedaan heb. Ik beweerde ook niet dat ik gewonnen zou hebben, maar dat wij als SZN gewonnen zouden hebben.
 
Reactiescore
300
Het is enigzins jammer dat tw geen mogelijkheid heeft voor een balancede 1vs1, anders had ik je (tidal) er voor uit genodigd.

Ik weet wat mijn eigen kwaliteiten zijn en wat ik voor Jester gedaan heb. Ik beweerde ook niet dat ik gewonnen zou hebben, maar dat wij als SZN gewonnen zouden hebben.

Hoe weet je zo zeker dat szn gewonnen had? De massa's die inni deed op szn waren een stuk succesvoller als die van szn op inni?
 
Reactiescore
1.476
Hoe weet je zo zeker dat szn gewonnen had? De massa's die inni deed op szn waren een stuk succesvoller als die van szn op inni?
Call it a hunch. Tot nu toe heb ik elke wereld waar ik involved was gelijk gehad, ook als ik uiteindelijk aan de verliezende kant stond. Gebaseerd op wat ik weet van individuen heeft SZN meer kwaliteit en ervaring, en een gemiddelde andere speelstijl.

Maar goed dat valt niet meer te bewijzen. Negeer mijn opmerking maar, het is wat ik denk.
 
Reactiescore
300
Als jullie zoveel meer kwaliteit hadden, speel die 9 vs 10 dan? Tegen een kleine overmacht vechten moet geen probleem zijn voor zoveel kwaliteit?
 
Reactiescore
80
Als jullie zoveel meer kwaliteit hadden, speel die 9 vs 10 dan? Tegen een kleine overmacht vechten moet geen probleem zijn voor zoveel kwaliteit?
Noem het een gevoel, maar iemand die er letterlijk om vraagt niet eens durven aan te vallen dan wel over winst praten, die winnen niet vaak :')
Feitelijk heb ik nog nooit een wereld verloren, ook na deze nog 100%
 
Bovenaan