saints vs cth

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
waarom zou ik niet... ik heb het volste recht om zelfvertrouwen te hebben

hint : zelfvertrouwen op tw komt als je troepen klaar staan ;-)

Nee de hoeveelheid zelfvertrouwen dat jij hebt krijgt men als die op zichzelf geilt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14635

Guest
sorry dat ik me zelf graag zie hé.... een chance , want ik weet niet hoe jij leeft als je jezelf niet graag hebt hoor , maar ik ben daardoor wel een gelukkig man ( of vrouw hé pobo :p )

enja ze hebben al meer gezegd dat ik soms geil ben , maar gelieve dat niet verder op dit forum te verspreiden ;)

zelfvertrouwen is een deugd , pessimisme daarintegen , zoals jij bent ( een pessimist ) is iets waardoor je je zelf steeds dieper in de put helpt;)
 

DeletedUser

Guest
Echt jong op jezelf geilen en tevreden zijn over jezelf zijn 2 verschillende dingen.
Veel succes met het vinden van een vrouw enja kijk anders maar in de spiegel.


Whaaa om te gillen
 

DeletedUser14635

Guest
ja daarom heelwrs dat ik al een jaar verkeer hé....
en als je je zelf niet mooi vind , sorry dan is jouw zelfbeeld wel echt serieus beschadigd... volgens mij mis jij er een paar vanboven
en wat jij geilen vind vinden wij belgen mss iets helemaal anders ...
 

DeletedUser

Guest
Nee dat zeg ik ook niet. En nee CTH heeft ook niet veel terug gedaan dat kan ik en de rest ook niet ontkennen. Maar Ful en Saints hebben beide in hun taak gefaald. De ondergang van CTH en Blekie ;)

Dusja eigenlijk hebben jullie maar een ding bereikt en dat was de zwakke schakels overnemen. Voor mij bestaan de beste van CTH nog steeds.

Daar moet ik je jammer genoeg gelijk in geven.;)
Ik heb het ook al in een ander topic geschreven(dat nu gesloten is, jammer genoeg) dat CTH ondanks hun oorlogen nog altijd sterk in het zadel zit.

FUL had grootse plannen om CTH en daarna Saints van de kaart te vegen, maar daar is weinig van terecht gekomen.
Toen saints ook als kleine stam de oorlog aan het grote CTH verklaarde waren we er van overtuigd , dat we na CTH met FUL in de strijd moesten.

dat hoeft dus inmiddels al niet meer:D

Maar de 100 jarige oorlog tussen Saints en CTH kan gewoon doorgaan, en er zal vanzelf wel een winnaar uitkomen tegen het eind van het spel:D
 

DeletedUser

Guest
Uhm je loopt wel erg ver voorruit op de feiten he ;)
Ik ben er een tijd tussen uit geweest maar ik kan me herrineren dat je meer vijanden had dan hun.

En geloof me Spanjaard een held? Nee niet echt. vroeger was hij juist mijn prooi. Maarja zoals ik al zei, tijden veranderen.

Wilde tog nog even op je terug komen :)

Hoezo loop ik vooruit op de feiten.. ik heb gans cth als ful uit mijn gebied verdreven.. loop nu nog de restjes te edelen en dan grens ik aan spanjaar, Heavy Braveheart en Blekie. En aangezien dat de leden zijn waardoor CTH nog CTH is.. vraag ik mij hoezo ik op de feiten voorloop? Misschien tijd dat je even een kaartje bij pakt en es gaat kijken hoe het er nu voor ligt.

En welke andere vijanden heb ik dan nog? Nujah sir jesse maar dat is k64.. en de persoontjes die ik hierboven noemde + yero noobje dan maar ook die grens allemaal aan diezelfde kant so you do the math ;)

Excuus dat spanjaard niet je held is ik ging daar automatisch vanuit aangezien de "topspelers" van cth tog wel de voorbeelden voor derest zouden moeten zijn, iig dat nam ik aan.
 

DeletedUser

Guest
Bumb.

Het is officieel. CTH kent een BG met de stam Saints en is hierbij officieel een noob stam verklaart.

Verscheidene spelers in CTH zeiden nooit samen te werken met spelers van Saints maar in de crisissituatie waarin beide stammen verkeren hebben zei een BG opgezocht. geen nap nee maar echt een BG.

raar voor jarenlange vijanden.... Daarbuiten is een fusie aanstaande...
 

DeletedUser14635

Guest
lolz , wie had dat nu toch ooit verwacht :p 2 vijanden die al jaren oorlog hebben , gaan ineens hun krachten bundelen :p

wel komisch om zien , dat dit gebeurt nu er enkele ex-saints en ex-cth spelers een stammetje hebben opgericht ( honour ):rolleyes:
toeval?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan