saints vs cth

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
=legenderion;403179@pobo

Voor een retard uit een lijp drenths dorpje, heb je jezelf wel erg hoog zitten. Statistisch gezien stel je niet veel voor. En probeer eens spelers te recruiten die niet overlopen van een vijandelijke stam.

Statistisch gezien speel ik bijna een jaar mee, op deze wereld. en ik geloof niet dat ik als een hooghartige speler te boek sta.
Maar meer als een speler die op het goede moment op de goede plaats stond. En zo zijn er meer, geloof me maar;)

De topspelers op deze wereld zijn inmiddels wel bekend, en wie dat niet weet heeft te laat ingeschakeld.
De rest van de spelers wacht geduldig tot hun tegenstander er mee ophoudt, om zo voordelig hun account uit te bouwen. In de hoop dat de topspelers hen zo lang mogelijk met rust laten.:)

Wat mij meer stoort, is het feit dat een aantal (ex)leden van ROV niet in staat zijn om dit spel van het dagelijkse leven te onderscheiden.
Ik geloof niet dat mijn woonplaats iets te maken heeft met het spel wat hier gespeeld wordt.
Net zoals de enge dingen die mij en mijn persoonlijke omgeving in het verleden zijn toegewenst door ex ROV leden!

Dit is dus ook de laatste post die ik hier in dit topic plaats, aangezien hier een aantal zaken door elkaar heen lopen die niets met elkaar te maken hebben.

In RL, maar ook ingame!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17586

Guest
Anders zou je hem nog niks kunnen doen,ik own je met mn kleine pink,en hijzelf ook.:) niet te hoog grijpen eh jongetje,bewijs je eerst eens ;)

Wat ga je nou stoer doen op W1 forum.
Je pink? haha ik breek je arm eraf als ik er tegen aan blaas man, ga terug naar je little pony worlds.
En kom niet naar de echte wereld, wereld 1. Want het niveau ligt hier te hoog voor jou.
 

DeletedUser

Guest
Wat ga je nou stoer doen op W1 forum.
Je pink? haha ik breek je arm eraf als ik er tegen aan blaas man, ga terug naar je little pony worlds.
En kom niet naar de echte wereld, wereld 1. Want het niveau ligt hier te hoog voor jou.



Haha nou dit is dus een voorbeeld van een klein kind dames en heren.

Je gaat op dingen in die je zelf onder je nivau vind;)? en vervolgens doe je nog het zelfde ook?

sorry hoor HAHA
 

DeletedUser17586

Guest
...wacht geduldig tot hun tegenstander er mee ophoudt, om zo voordelig hun account uit te bouwen. In de hoop dat de topspelers hen zo lang mogelijk met rust laten.

Nou, succes met wachten dan.. in je ééntje!

p.s: Ik hoef je levenservaring niet te horen, dit besprek je maar verder met je psygoloog.
 

DeletedUser1684

Guest
je moet sir eltimos niet al te serieus nemen. Hij heeft zeer grote waffel maar een klein hartje. Ik heb hem ooit in w1 gesloopt. Toen heette hij krepox. (helemaal netjes gesloopt wast niet, maar dat doet er ff niet toe:p)
 

DeletedUser

Guest
Wat ga je nou stoer doen op W1 forum.
Je pink? haha ik breek je arm eraf als ik er tegen aan blaas man, ga terug naar je little pony worlds.
En kom niet naar de echte wereld, wereld 1. Want het niveau ligt hier te hoog voor jou.

jij kan dan ook beter naar zo little pony wereld gaan rofl en wie zit hier nou stoer te doen lol
 

DeletedUser14635

Guest
gaan we daar nu een ganse pagina over spammen hoe goed mijn opmerking was pfff... aub de volgende post ontopic!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan