saints vs cth

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14635

Guest
xD nee , alleja , 5 mensen... omdat ze de inactiviteid van sommige leden niet meer konden aanzien en sommige mensen ( ik zeg niet wie ) de helft van teb beheren
 

DeletedUser

Guest
ik weet er nog wel meer die na saints kunnen en deathringer heeft toch ma saints gekozen ipv guerre ^^ leuk:) nja iemand beheert mijn vv en ik lig ma ergens wat te liggen :p w1 is zo saai nja ik hoop dat saints cth helemaal afmaakt :)
 

DeletedUser14635

Guest
dat zal wel gebeuren ;-) aangezien saints nu binnenkort op 2 fronten kan en zal aanvallen :)
 

DeletedUser16691

Guest
ik weet er nog wel meer die na saints kunnen en deathringer heeft toch ma saints gekozen ipv guerre ^^ leuk:) nja iemand beheert mijn vv en ik lig ma ergens wat te liggen :p w1 is zo saai nja ik hoop dat saints cth helemaal afmaakt :)

denk dat de meeste al weet wie je vv is :p zo niet verklap het niet en ga maar lkkr speeden :D
 

DeletedUser

Guest
nobel mij acc snel dan kan ik op aapje eens gaan rondkijken het account dat ik zon beetje heb groootgebracht
 

DeletedUser

Guest
het stinkt hier naar noobolucht;):eek:

blackhound hou je mond maar weer;)

Niks beters te zeggen? Of moet ik me voorbereiden op nog meer van die wazige antwoorden en bevelen? Ik ben nu best lang je vijand geweest en nog ken je me niet. Tjaa je mag het dan nu weten ik luister nooit...
 

DeletedUser

Guest
en dat zegt iemand van cth? kom zelf eerst maar es met aanvallen

Ik val niet meer aan misschien is je dat wel opgevallen aan me puntendaling?.....

[119] seven swords (318|676) K63 158 blackhound [CTH] broeska [Saints] 04th July 2008 - 21:39:08
-A119- Seven-Broeska (318|675) K63 182 blackhound [CTH] IRONHEART [Saints] 03rd July 2008 - 21:29:38
[104] seven swords (295|658) K62 10,335 Retouwz [Saints] blackhound [CTH] 01st March 2008 - 06:55:02

Zolang ben ik al niet meer echt actief aan het spelen. Enja al voor dit alles was de oorlog al begonnen. ;)

Ik lag gewoon al die tijd aan de grens met jullie saints en het enige dat jullie deden was massa-verdedigen. Dus geloof me ik weet waar ik over praat daar hoef ik nou niet voor aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
nee maar serieus blackhound.. met alle respect voor jou maar cth heeft nog nooit wat terug gedaan. Ook ik heb jullie flink aangevallen en heb enkel van kobefab eens een tegenaanvalletje gehad en thats it. Dus dit heeft er niets mee te maken dat jij stoppende/fuserende of wat dan ook bent.
 

DeletedUser

Guest
nee maar serieus blackhound.. met alle respect voor jou maar cth heeft nog nooit wat terug gedaan. Ook ik heb jullie flink aangevallen en heb enkel van kobefab eens een tegenaanvalletje gehad en thats it. Dus dit heeft er niets mee te maken dat jij stoppende/fuserende of wat dan ook bent.

Nee dat zeg ik ook niet. En nee CTH heeft ook niet veel terug gedaan dat kan ik en de rest ook niet ontkennen. Maar Ful en Saints hebben beide in hun taak gefaald. De ondergang van CTH en Blekie ;)

Dusja eigenlijk hebben jullie maar een ding bereikt en dat was de zwakke schakels overnemen. Voor mij bestaan de beste van CTH nog steeds.
 

DeletedUser

Guest
Jah maar blekie komt ook nog wel aan de beurt..

omdat jullie mij mn gang heb laten gaan sta ik zo sterker dan als nooit te voren en jij denkt dat jou helden als spanjaard en blekie dan nog te redden zijn? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jah maar blekie komt ook nog wel aan de beurt..

omdat jullie mij mn gang heb laten gaan sta ik zo sterker dan als nooit te voren en jij denkt dat jou helden als spanjaard en blekie dan nog te redden zijn? :rolleyes:

Uhm je loopt wel erg ver voorruit op de feiten he ;)
Ik ben er een tijd tussen uit geweest maar ik kan me herrineren dat je meer vijanden had dan hun.

En geloof me Spanjaard een held? Nee niet echt. vroeger was hij juist mijn prooi. Maarja zoals ik al zei, tijden veranderen.
 

DeletedUser14635

Guest
Nee dat zeg ik ook niet. En nee CTH heeft ook niet veel terug gedaan dat kan ik en de rest ook niet ontkennen. Maar Ful en Saints hebben beide in hun taak gefaald. De ondergang van CTH en Blekie ;)

Dusja eigenlijk hebben jullie maar een ding bereikt en dat was de zwakke schakels overnemen. Voor mij bestaan de beste van CTH nog steeds.


het enige dat zal gebeuren met cth , is het zelfde dat gebeurt is met ful , ze zullen opeens massa aanvallen krijgen , veel dorpen verliezen , en opsplitten , en net zoals yero , zal ook bleckie of hoe je het ook schrijft , zijn o zo leuke stammetje verlaten uit schrik , in hoop dat hij in een andere stam betere verdediging en ondersteuning vind , want ik zie eerlijk gezegt met de prestaties die cth levert geen oorlog winnen , en vechten tot het bittere eind zie ik ze ook niet echt doen.;)

gelieve ook niet te zagen over hoe ik schrijf , jullie hebben daar al eens over geneut , ik hou gewoon van komma's:eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
het enige dat zal gebeuren met cth , is het zelfde dat gebeurt is met ful , ze zullen opeens massa aanvallen krijgen , veel dorpen verliezen , en opsplitten , en net zoals yero , zal ook bleckie of hoe je het ook schrijft , zijn o zo leuke stammetje verlaten uit schrik , in hoop dat hij in een andere stam betere verdediging en ondersteuning vind , want ik zie eerlijk gezegt met de prestaties die cth levert geen oorlog winnen , en vechten tot het bittere eind zie ik ze ook niet echt doen.;)

gelieve ook niet te zagen over hoe ik schrijf , jullie hebben daar al eens over geneut , ik hou gewoon van komma's:eek::cool:

Je hebt wel heel veel vertrouwen in jezelf......
 

DeletedUser14635

Guest
waarom zou ik niet... ik heb het volste recht om zelfvertrouwen te hebben

hint : zelfvertrouwen op tw komt als je troepen klaar staan ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan