S.Inc en Plague Samen één

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.733
Er zijn nu zoveel stamnaabs bijgekomen dat ik het niet meer weet hoor :(
 

DeletedUser

Guest
Zo, ban voorbij, tijd om me hier weer eens te laten zien

Victus , vieze troller :D

Wat had je dan verwacht, dat ik een fusie, die niet eens gegarandeerd door zou gaan, aan mensen buiten mijn of de andere stam zou melden? :rolleyes:
Ben misschien wel stom, maar zo idioot toch ook weer niet ...

Wij blijven niet in Sweet Crows om te overleven, velen zouden dat wellicht wel gedaan hebben:D

Wij willen een normale stam zonder de tirannie van 1 spelertje.

Jullie bleven niet in Sweet Crows om te overleven, jullie gingen er enkel heen om te overleven.

En ontken het maar niet, vrij rap nadat Hap! zich afsplitste kregen wij ook een (officieus) fusieaanbod, dus ...

Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

Ja, zelfs toen hij S.Inc (nog eventjes :p) joinde vroeg CR niet om os, terwijl hij onder aanval lag van 2 hele stammen. Ook werd er geen vv afgegeven. Op welke manier zou hij dan zijn hachje redden?

3. S.inc uiteindelijk verslagen in een zeer spannende oorlog

Hier kan ik geen stats meer bij tonen die van TWstats komen aangezien S.inc niet meer bestaat, daarom maar ff in ons stammenoorlogenarchief graven, daar kom ik deze eindstand tegen:
103-86 in het voordeel van plague.

Oh kom op, jullie hebben een vredesaanbod gestuurd dus jullie wilden stoppen met de oorlog. Dat wil zeggen dat S.Inc deze gewoon gewonnen heeft :rolleyes:

Voorderest, jij weet toch nog wel of Sweet iets gepresteerd heeft in het verleden? Echt grote oorlogen herinner je je altijd nog wel hoor..;)

Volgens mij heeft Sweet nog nooit een grote oorlog gedaan...

I.C.E. samen met S.Inc van de mat gespeeld ;)

plague heeft de oorlog nooit gewonnen,
S.inc viel niet door hun uiteen.
maar meer door inactiviteit op het forum.

Het was misschien niet direct voor Plague, maar Plague heeft daar toch wel een groot aandeel in gehad hoor ;)

volgens mij moet dit topic een andere naam krijgen :D

LawZzZ, S.Inc en Plague Samen één ;).

Grappig dat de nr 1 en nr 2 stam mij nagenoeg tegelijk aanvallen:confused:

Ik vind de aanvallen van 175 uur en meer wel erg leuk, dat zullen wel fakes zijn of hij wil de troepen echt zo lang missen:p

Zal ik ze blokken, dodgen of wat zal ik doen ?. Ik weet het niet meer.

Ik kan ook stoppen natuurlijk want 485 aanvallen waarvan 450 scoutaanvallen is wel erg veel, meeste uit 1 scoutdorp(joking)

Je zegt het zelf al, zoveel scoutaanvallen uit 1 dorp. Hoe wil je deze dan nog serieus nemen en dan nog verder gaan en er een bg in zoeken :confused:

ik scout niet, ik val gewoon aan :D

Tenzij je je clears voor stamleden verder dan 20h zou moeten gebruiken
 

DeletedUser

Guest
Wat had je dan verwacht, dat ik een fusie, die niet eens gegarandeerd door zou gaan, aan mensen buiten mijn of de andere stam zou melden? :rolleyes:
Ben misschien wel stom, maar zo idioot toch ook weer niet ...

Heb altijd gezegd dat het overige Sinc zich zou aansluiten ( fuseren :D) bij een andere stam. Dusja, het was kiezen tussen Sweet, Hap! of Plague. Gezien verschillende Hap!spelers jullie verlaten hadden in het verleden achtte ik die kans zeer klein. Gezien Marcel in Sweet zit achtte ik de kans om met Sweet te fuseren nog kleiner:D.

De kans om met een voormalige vijand te fuseren is ook niet zo groot, maar toch groter als de 2 andere opties :D.

De vraag naar spelers als Showtime, Unforgotten, Aegon, Cornelis Rex, Endless infinity & Fierce Force was ook relatief groot I suppose, dus dan zijn fusieonderhandelingen nooit ver weg.


In ieder geval succes, ziet er een deftige stam uit, alleen mss iets te veel leden naar mijn mening, maar dat heb je ook niet altijd in de hand. 20 leden lijkt me een mooi aantal persoonlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Heb altijd gezegd dat het overige Sinc zich zou aansluiten ( fuseren :D) bij een andere stam. Dusja, het was kiezen tussen Sweet, Hap! of Plague. Gezien verschillende Hap!spelers jullie verlaten hadden in het verleden achtte ik die kans zeer klein. Gezien Marcel in Sweet zit achtte ik de kans om met Sweet te fuseren nog kleiner:D.

De kans om met een voormalige vijand te fuseren is ook niet zo groot, maar toch groter als de 2 andere opties :D.

De vraag naar spelers als Showtime, Unforgotten, Aegon, Cornelis Rex, Endless infinity & Fierce Force was ook relatief groot I suppose, dus dan zijn fusieonderhandelingen nooit ver weg.


In ieder geval succes, ziet er een deftige stam uit, alleen mss iets te veel leden naar mijn mening, maar dat heb je ook niet altijd in de hand. 20 leden lijkt me een mooi aantal persoonlijk ;)

Dat was niet direct onze doelstelling. Wij hebben Plague zelf dan ook niet benaderd, maar Plague ons ;)
En ik was het op het begin niet eens met de fusie, maar gezien ik het als leider niet kan maken naar mijn leden om het aanbod af te slaan en geen gesprekken te houden, heb ik natuurlijk verder gekeken naar de verdere details en het voorgelegd in de stam. Als de meerderheid voor is, ben ik dat ook.

Dat houdt echter wel in dat er nog een aantal punten zijn waar ik zelf niet heel gelukkig mee ben. Maar dat heb je in elke stam, wanneer je een nieuwe stam joint vallen ze enkel meer op (wat juist een goed iets is ;)). Hieraan gaan we de komende tijd dus werken, zodat Plague geen Plague + nieuwe leden is maar daadwerkelijk een stam waarin (kleine, geen drastische) veranderingen hebben plaatsgevonden.
 

DeletedUser

Guest
xD, morge zijn we een massa stam:p, naja zal niet voor de eerste keer zijn. met een goede leiding maakt het niet uit hoeveel leden je hebt
 

DeletedUser60153

Guest
In ieder geval succes, ziet er een deftige stam uit, alleen mss iets te veel leden naar mijn mening, maar dat heb je ook niet altijd in de hand. 20 leden lijkt me een mooi aantal persoonlijk ;)

Tegenwoordig spelen er zoveel co's op 1 acc, dat je nooit op echt 20 leden komt te zitten ;) Je kan dan zeggen dat mensen van hetzelfde acc gelijk zouden moeten handelen, maar uit (verschillende) ervaringen weet ik dat het niet zo is.
 

DeletedUser

Guest
Tegenwoordig spelen er zoveel co's op 1 acc, dat je nooit op echt 20 leden komt te zitten ;) Je kan dan zeggen dat mensen van hetzelfde acc gelijk zouden moeten handelen, maar uit (verschillende) ervaringen weet ik dat het niet zo is.

Verkeerd uitgedrukt, ik had het over 20 accounts ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan