S.Inc en Plague Samen één

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wij blijven niet in Sweet Crows om te overleven, velen zouden dat wellicht wel gedaan hebben:D

Wij willen een normale stam zonder de tirannie van 1 spelertje.

S.inc leden gingen niet in plague om te overleven want na mijn weten zijn het de betere spelers die S.inc heeft gehad bedoel ik voral Aegon en CR en floor ;) daarbij grenst CR niet eens aan plague

en ze worden ook niet ge ownt dus :eek:


Sure, CR die eerst spelers van Plague noobs noemt en zelf deze satm toe gaat treden(om zijn eigen hachje te redden wellicht) en met 32 leden nog niet eens op de 1e plek staat :D.

Respect voor de nr 1 stam, geen negatief commentaar leveren op welke stam dan ook maar lekker 1e staan en blijven.

Wat heeft plaque gepresteerd ?.

Wat heeft CR gepresteerd(afgezien van commentaar leveren op alles en iedereen) ?.

hij heeft temmiste meer gepresteerd dan jou met je iets te grote mondje maar wel te mietig om 20clears voor je eigen stam te sturen hea faalhaas :rolleyes:

Sweet is opnieuw opgericht dus nieuwe stats, maar ja dat weet je wel denk ik toch ?

Het gaat ons niet om de stats maar om al dat gelul dat CR teweeg brengt en de spelers die plague de hemel in prijzen.

Het maakt niet uit of een stam lang bestaat, aan het einde komt iedereen.

Erg veel spelers vinden zichzelf en hun stam de beste, we zien over een jaar wel wie waar staat.

ben jij er 1 van maar klopt in ieder geval niks van!:eek:
 

DeletedUser1527

Guest
vooral je respons is lachwekkend, heb nog geen serieuze post van je gezien hier. Jij kan op wat clears rekenen van mijn kant mocht het zover komen.

hahahaha, ook lachen zeg.

Wie post hier nou serieus dan, jij ?.
 

DeletedUser

Guest
dus? dan ga je maar weg? zwak hoor.. als ik niet aan mijn stam grens zal ik er ook voor vechten.. En ik weet precies vanaf wanneer jij erop speelt, pietje was goede maat van me;)
En als je langer gespeeld hebt dan ik denk heb je plague zeker meegemaakt.. dus 1 van de 2 klopt niet en dus lieg je..

Mooi hoe je alle reacties op jou eerdere post(s) overslaat.
 

DeletedUser1527

Guest
volgens mij moet dit topic een andere naam krijgen :D

LawZzZ, S.Inc en Plague Samen één ;).

Grappig dat de nr 1 en nr 2 stam mij nagenoeg tegelijk aanvallen:confused:

Ik vind de aanvallen van 175 uur en meer wel erg leuk, dat zullen wel fakes zijn of hij wil de troepen echt zo lang missen:p

Zal ik ze blokken, dodgen of wat zal ik doen ?. Ik weet het niet meer.

Ik kan ook stoppen natuurlijk want 485 aanvallen waarvan 450 scoutaanvallen is wel erg veel, meeste uit 1 scoutdorp(joking)
 

DeletedUser

Guest
volgens mij moet dit topic een andere naam krijgen :D

LawZzZ, S.Inc en Plague Samen één ;).

Grappig dat de nr 1 en nr 2 stam mij nagenoeg tegelijk aanvallen:confused:

Ik vind de aanvallen van 175 uur;en meer wel erg leuk, dat zullen wel fakes zijn of hij wil de troepen echt zo lang missen:p

Zal ik ze blokken, dodgen of wat zal ik doen ?. Ik weet het niet meer.

Ik kan ook stoppen natuurlijk want 485 aanvallen waarvan 450 scoutaanvallen is wel erg veel, meeste uit 1 scoutdorp(joking)


Mooie claims, echter heb ik iets voor me uitgemaakt. Iedereen die enkel zevert op het AF en niet in het reine is met zichzelf mag aanvallen verwachten :D
Excollega van de 21'er Courant, F. (aka Showtime) zei me dat ene marcel geowned moest worden :D

Of dat ik 9 clears voor je over heb moet je zelf weten :p

En scouten uit hetzelfde dorp kan ik moeilijk geloven. Fail Propaganda of een trollende aanvaller, 1 van de twee.

Edit: er staat joking tussen haakjes: Werkelijk geen idee of ik dit nu als een mop moet opvatten ofniet. Maar soit. Blijkbaar krijg je veel aanvallen binnen. Laat de heerschappij van Sweet en The Impersonator dan maar een keer zien ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1527

Guest
echt 1 scoutdorp met elk max 100 tot 150 scouts op veel dorpen van mij, zal zorgen dat er 301 scouts in staan elk dan ziet hij niets;)
 

DeletedUser50691

Guest
echt 1 scoutdorp met elk max 100 tot 150 scouts op veel dorpen van mij, zal zorgen dat er 301 scouts in staan elk dan ziet hij niets;)

LoooL scouten is zooooooo 2010

weet je hoe ik scout (Neem van mij aan werkt zijn vruchten af!)
Met clears
5 clears per dorp
200 Kata in iedere clear

3x Boerderij
1x Smederij
1x Hoofdgebouw

Ps: Indien je gaat edelen wel zo slim om je Kata op de verzamelplaats of muur te richten!

77.gif
77.gif
77.gif
 

DeletedUser

Guest
Oh, natuurlijk.
Dat was al wel even geleden, toen wij Plague finaal in de pan hakten, veel veranderd sinds die tijd.
CR heeft al gereageerd op de laatste aantijging volgens mij? :rolleyes:





Om maar een voorbeeldje te geven, Immortal Dude weggespeeld.


Hier.

Hmmz had robbert me moeten vragen te komen deffen:(
 

DeletedUser

Guest
volgens mij moet dit topic een andere naam krijgen :D

LawZzZ, S.Inc en Plague Samen één ;).

Grappig dat de nr 1 en nr 2 stam mij nagenoeg tegelijk aanvallen:confused:

Ik vind de aanvallen van 175 uur en meer wel erg leuk, dat zullen wel fakes zijn of hij wil de troepen echt zo lang missen:p

Zal ik ze blokken, dodgen of wat zal ik doen ?. Ik weet het niet meer.

Ik kan ook stoppen natuurlijk want 485 aanvallen waarvan 450 scoutaanvallen is wel erg veel, meeste uit 1 scoutdorp(joking)

Dat 2 spelers onderling afspreken om clears/fakes/scouts of whatever te sturen wil nog niet daadwerkelijk zeggen dat een topic naam meteen veranderd moet worden.

Het gaat hier totaal niet om de zever die je post. Wij als stam wilde duidelijk naar buiten brengen hoe de situatie zit en jullie mededelen dat vanaf de post de leden bij ons horen. Dat jij hier echter afvallig over komt doen. Terwijl Sweet een veel grotere faal heeft gehad.
 

DeletedUser50691

Guest
Dat 2 spelers onderling afspreken om clears/fakes/scouts of whatever te sturen wil nog niet daadwerkelijk zeggen dat een topic naam meteen veranderd moet worden.

Het gaat hier totaal niet om de zever die je post. Wij als stam wilde duidelijk naar buiten brengen hoe de situatie zit en jullie mededelen dat vanaf de post de leden bij ons horen. Dat jij hier echter afvallig over komt doen. Terwijl Sweet een veel grotere faal heeft gehad.

je zegt het zelf al dat jullie ook hebben gefaald maar Sweet een grotere faal heeft.
het feit dat jullie falen zegt gewoon genoeg :cool:
 

DeletedUser

Guest
volgens mij moet dit topic een andere naam krijgen :D

LawZzZ, S.Inc en Plague Samen één ;).

Grappig dat de nr 1 en nr 2 stam mij nagenoeg tegelijk aanvallen:confused:

Ik vind de aanvallen van 175 uur en meer wel erg leuk, dat zullen wel fakes zijn of hij wil de troepen echt zo lang missen:p

Zal ik ze blokken, dodgen of wat zal ik doen ?. Ik weet het niet meer.

Ik kan ook stoppen natuurlijk want 485 aanvallen waarvan 450 scoutaanvallen is wel erg veel, meeste uit 1 scoutdorp(joking)

tactisch inzicht en dergelijke zijn aan jou duidelijk niet gegeven..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan