S.Inc en Plague Samen één

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste AF-gangers,

De tijd van het strijden tussen ons is voorbij. Door wat wegvallen van accounts aan de kant van [ally]S.inc[/ally].
Is de Strijd die ooit tussen ons stammen bloeide neergedaald en hebben we de strijdbijl begraven.

Ik had de eer om vanuit Plague een voorstel naar de (Toen nog 5) leden van S.inc te sturen. Hier werd serieus op in gegaan en na lange besprekingen werd het aantal van 5 naar 6 opgeschroefd door het toetreden van Cornelis Rex bij S.inc.

Praten, Praten, Praten deden we veel. Het uiteindelijke besluit was om naar een fusie toe te werken door eerst de fora's te delen. En uiteindelijk op 6 December daadwerkelijk toe te treden. Met de reden dat S.inc dan 1 jaar bestaat en Sinterklaas net op bezoek is geweest. (Uiteraard geloven wij allen nog in die goedheilig man).

Wij zijn blij dat de spelers van S.inc de keuze gemaakt hebben om over te komen. Allen zijn ze stuk voor stuk welgetrainde en unieke spelers op de kaart van W21. Daarom dat we trots zijn om nu met onze nieuwe aanwinsten ten strijden te kunnen trekken.

Morgen zal het verhaal van S.inc ten tonelen komen. Het verhaal van plague is nu verteld. Reacties en vragen lees ik wel;)

Trots Leider van Plague
Zoepie.
 

DeletedUser

Guest
Nice! Veel suc6 allen, mooie stam, mooi cluster.

Nu de oorlog verklaren aan Sweet aub, leuke actie!
 

DeletedUser1527

Guest
Sterk :D

Zie het verhaal wel komen.

Het is logisch dat na verloop van tijd deze veranderingen komen, je moet toch op de een of andere manier overleven.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hiep Hiep, S.inc bij Plague en België heeft een regering ^^
 

DeletedUser

Guest
Victus , vieze troller :D

Sterk :D

Zie het verhaal wel komen.

Het is logisch dat na verloop van tijd deze veranderingen komen, je moet toch op de een of andere manier overleven.:rolleyes:

Laat dat sarcasme er maar af. Sweet Crows faal was zo episch dat jullie best zwijgen ipv sarcastisch te doen.
 

DeletedUser1527

Guest
Wij blijven niet in Sweet Crows om te overleven, velen zouden dat wellicht wel gedaan hebben:D

Wij willen een normale stam zonder de tirannie van 1 spelertje.
 

DeletedUser

Guest
Wij blijven niet in Sweet Crows om te overleven, velen zouden dat wellicht wel gedaan hebben:D

Wij willen een normale stam zonder de tirannie van 1 spelertje.

Wij hebben ook zo'n normale stam , En het 'nieuwe' Plague ongetwijfeld ook ;)
Iedereen tevreden dus.

Ik betwijfel dat ze het doen om te overleven, en dat kan je trouwens onmogelijk van iedereen zeggen, Neem Cornelis Rex nu bijvoorbeeld, die is nog altijd even oldskool bezig, maw: mijlenver van het eigen stamcluster liggen. Hij kon zich ook perfect redden in zijn eentje, en dat tegen bloeddorstige piraten.
 

DeletedUser60153

Guest
Een vraag is in iedergeval beantwoord, S.Inc heeft het 2de jaar niet gered :p

Maar ziet er goed uit, een nieuwe topstam die gelukkig voor ons aan de andere kant van de wereld is opgestaan:)
 
Reactiescore
1.728
Een vraag is in iedergeval beantwoord, S.Inc heeft het 2de jaar niet gered :p

Maar ziet er goed uit, een nieuwe topstam die gelukkig voor ons aan de andere kant van de wereld is opgestaan:)

Plague was al een topstam:cool:. Alleen nu nog topper :D.
 

DeletedUser

Guest
het gedeelte van S.inc zal het niveau in plague wel omhoog gooien neem ik aan
 

DeletedUser

Guest
Sterk :D

Zie het verhaal wel komen.

Het is logisch dat na verloop van tijd deze veranderingen komen, je moet toch op de een of andere manier overleven.:rolleyes:

Wij blijven niet in Sweet Crows om te overleven, velen zouden dat wellicht wel gedaan hebben:D

Wij willen een normale stam zonder de tirannie van 1 spelertje.

Wij hebben een normale stam zonder Tirannie. Dat het bij jullie echter nog steeds niet soepel draait is niet mijn probleem. Doordat wij soepel draaien kunnen we ook stabiel recruteren/fuseren (Maar net hoe je het noemen wilt). Bij Sweet/Crows was het duidelijk dat beide stammen op de afgrond van inactiviteit stonden. Uiteindelijk is dan de druppel van die ene leider geweest dat er een Sweet lid gekickt werd.

Wij hebben ook zo'n normale stam , En het 'nieuwe' Plague ongetwijfeld ook ;)
Iedereen tevreden dus.

Ik betwijfel dat ze het doen om te overleven, en dat kan je trouwens onmogelijk van iedereen zeggen, Neem Cornelis Rex nu bijvoorbeeld, die is nog altijd even oldskool bezig, maw: mijlenver van het eigen stamcluster liggen. Hij kon zich ook perfect redden in zijn eentje, en dat tegen bloeddorstige piraten.

Jij snapt onze insteek tenminste ;) Ik ga hier verder geen uitleg aan geven

het gedeelte van S.inc zal het niveau in plague wel omhoog gooien neem ik aan

Je gaat een fusie/recruut niet zomaar aanvaarden als daarmee het niveau drastisch verslechterd zou worden. Natuurlijk hebben nieuwe aanwinsten andere kennis. Ze liggen in een ander gebied van de wereld. Hebben hier bepaalde info over die zeer handig kan zijn. En buiten dat zijn ze uiterst goede speltechnische en tactische spelers. Elke stam kan zo'n leden wel gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Wij blijven niet in Sweet Crows om te overleven, velen zouden dat wellicht wel gedaan hebben:D

Wij willen een normale stam zonder de tirannie van 1 spelertje.

Dus je gaat er vanuit dat dat bij elke stam zo is? Dat jullie je eigen stam(men) nu niet deftig kunnen regelen is niet ons probleem :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sterk :D

Zie het verhaal wel komen.

Het is logisch dat na verloop van tijd deze veranderingen komen, je moet toch op de een of andere manier overleven.:rolleyes:

Komt meneer weer met zijn onzin.
Wij doen dit om te overleven? Beargumenteer dat eens, want ik geloof er geen zak van.
 

DeletedUser

Guest
Komt meneer weer met zijn onzin.
Wij doen dit om te overleven? Beargumenteer dat eens, want ik geloof er geen zak van.

Hij bekijkt het gewoon vanuit zijn eigen situatie..hij had het niet overleefd mocht ie zon kleine stam hebben ;) Dus gaat ie er maar vanuit dat dat bij de rest ook zo is.
 

DeletedUser58227

Guest
Vraag me af hoe jullie kunnen weten dat het bij ons op het moment in de stam niet soepeltjes verloopt. :rolleyes:
Wat dus totaal niet klopt, het gaat juist lekker. En over een tijdje zullen we dat heus ook wel laten merken. Onze stats laat ook wel degelijk zien dat het niet slecht verloopt hier ;)
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af hoe jullie kunnen weten dat het bij ons op het moment in de stam niet soepeltjes verloopt. :rolleyes:
Wat dus totaal niet klopt, het gaat juist lekker. En over een tijdje zullen we dat heus ook wel laten merken. Onze stats laat ook wel degelijk zien dat het niet slecht verloopt hier ;)

Oneens. Als ik naar de dorpjes kijk die jullie binnen halen staan jullie voor vandaag weer eens voor het eerst in de top 5 met stammen voor gepakte dorpjes.
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af hoe jullie kunnen weten dat het bij ons op het moment in de stam niet soepeltjes verloopt. :rolleyes:
Wat dus totaal niet klopt, het gaat juist lekker. En over een tijdje zullen we dat heus ook wel laten merken. Onze stats laat ook wel degelijk zien dat het niet slecht verloopt hier ;)

Je zit in Sweet neem ik aan? Ik ben pas weer terug sinds gisteren, maar even serieus, jullie fusie met Crows is enorm gefaald, vervolgens komt beroepsbullshitverspreider Marcel weer eens met zijn belachelijk grote mond onzin verkondigen, net zoals altijd natuurlijk zonder ook maar iets te beargumenteren, als wij fuseren. :rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
Je zit in Sweet neem ik aan? Ik ben pas weer terug sinds gisteren, maar even serieus, jullie fusie met Crows is enorm gefaald, vervolgens komt beroepsbullshitverspreider Marcel weer eens met zijn belachelijk grote mond onzin verkondigen, net zoals altijd natuurlijk zonder ook maar iets te beargumenteren, als wij fuseren. :rolleyes:

Bij die fusie was ik Niet bij. ;)
Vond het zelf ook Niet de slimste zet. Maar dat is geweest en hebben wij "Sweet" leden achter ons gelaten. Wij allen vonden die fusie ook een fataal verkeerde zet. Maar stuit nou aub niet steeds terug op een klein foutje van een paar spelers. We hebben het recht gezet door weer Sweet bij elkaar te rapen voor een groot deel. En we pakken het nu anders aan zodat het niet nog eens fout gaat. :)
De toekomst zal ons vertellen of we wel degelijk wat doen hier en wat kunnen betekenen.
 

DeletedUser

Guest
Bij die fusie was ik Niet bij. ;)
Vond het zelf ook Niet de slimste zet. Maar dat is geweest en hebben wij "Sweet" leden achter ons gelaten. Wij allen vonden die fusie ook een fataal verkeerde zet. Maar stuit nou aub niet steeds terug op een klein foutje van een paar spelers. We hebben het recht gezet door weer Sweet bij elkaar te rapen voor een groot deel. En we pakken het nu anders aan zodat het niet nog eens fout gaat. :)
De toekomst zal ons vertellen of we wel degelijk wat doen hier en wat kunnen betekenen.

Wordt het toch tijd dat jullie je gaan bewijzen als top 5 stam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan