Ripcases

DeletedUser70435

Guest
Inderdaad, er zijn berichten verwijderd. Ook waarin ik zei dat hij betaald heeft. Geen goede actie mods ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Ik weet niet waarom de berichten verwijderd zijn, maar ik heb dat bericht dat hij wel betaald heeft even terug gezet :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67467

Guest
Dit topic zou dan eventueel kunnen verwijderd worden.
Beginpost met regels die frozen al maakte kunnen dan wel opnieuw worden geplaatst in het nieuwe topic.
 

DeletedUser65921

Guest
Op aanvraag deze even terug gezet :)
Ik vond dat bewuste nieuwe topic niet, even bij lekkerfresh gecheckt die me ook niet verder kon helpen, dus houden we het voorlopig bij deze.

Meld rippers (met bewijs) dan hier, dan zet ik een update in openingspost ervoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70476

Guest
Voor de mensen die denken geript te zijn. Praat eerst goed met de "ripper" want er kunnen misverstanden zijn gebeurt. Ga niet iemand hier zwart maken als er niks gebeurt is.
 
Reactiescore
1.075
deze is wel erg duidelijk ja:p
 
Reactiescore
603
omdat er een copyright opstaat ..
Fresh zou die er anders wel afdoen als die verkocht is hé :p
 
Reactiescore
338
Neuh hoeft niet perse, heb ook wel eens plaatjes verkocht vroeger, gratis maar dan nog wel met mijn handtekening erop voor de naamsbekendheid ;). Maar zou best kunnen idd.
 

DeletedUser73566

Guest
Neuh hoeft niet perse, heb ook wel eens plaatjes verkocht vroeger, gratis maar dan nog wel met mijn handtekening erop voor de naamsbekendheid ;). Maar zou best kunnen idd.

Heb jij wel eens plaatjes verkocht? :eek::eek:
 

DeletedUser75791

Guest
Neuh hoeft niet perse, heb ook wel eens plaatjes verkocht vroeger, gratis maar dan nog wel met mijn handtekening erop voor de naamsbekendheid ;). Maar zou best kunnen idd.

Als je jouw plaatjes koopt ben je al niet helemaal 100%, maar als je dan ook nog de copyright er op laat staan... :eek:

Grapje. Maar het is wel dom om de copyright er op te laten staan, aangezien je snel wordt aangezien voor een ripper. Ik heb deze speler ook geen bericht gestuurd of het wel echt zo is, maar ik ga er vanuit aangezien ik bijna zeker weet dat LF zijn copyrights er wel af haalt als hij plaatjes verkoopt.

Als je naamsbekendheid wilt kan je de designers vragen om jouw naam op zijn/haar profiel te zetten, om ze op de plaatjes zelf te laten staan vind ik vrij naaiend voor de kopers.
 
Reactiescore
338
Als je jouw plaatjes koopt ben je al niet helemaal 100%, maar als je dan ook nog de copyright er op laat staan... :eek:

Grapje. Maar het is wel dom om de copyright er op te laten staan, aangezien je snel wordt aangezien voor een ripper. Ik heb deze speler ook geen bericht gestuurd of het wel echt zo is, maar ik ga er vanuit aangezien ik bijna zeker weet dat LF zijn copyrights er wel af haalt als hij plaatjes verkoopt.

Als je naamsbekendheid wilt kan je de designers vragen om jouw naam op zijn/haar profiel te zetten, om ze op de plaatjes zelf te laten staan vind ik vrij naaiend voor de kopers.

Ja klopt, is ook al meer dan een jaar geleden dat ik dat deed volgens mij ;).
 
Bovenaan