Ripcases

DeletedUser58227

Guest
r09ggn.jpg

Blijkbaar ook een "rip":confused:
 

DeletedUser58227

Guest
Jah dat weet ik niet, plaatje is ondertussen al half jaar geleden gemaakt ofzo :$
 

DeletedUser

Guest
Nja ik snap best je dat soort dingen van google haalt
Ik bedoel, bijv met deze stock zijn al vet veel tags gemaakt
8159.jpg

En dit is in principe ook artwork

Het lijkt mij het handigst om af te spreken dat als je dit soort stocks gebruikt dat je er geen pa voor vraagt.
En stocks waar echt een © opstaat gewoon niet gebruikt.
 

DeletedUser63918

Guest
Weet je het niet zeker post het dan even. Lijkt mij ook handiger.
 

DeletedUser

Guest
Even voor de zekerheid, dit is niet echt een regel maar gewoon een poging tot een afspraak of wat is de bedoeling van dit Topic?
 

DeletedUser64126

Guest
Mag je eigenlijk screenshots uit films, reclames, tv-programma's enzovoort gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
Mag je eigenlijk screenshots uit films, reclames, tv-programma's enzovoort gebruiken?

screenshots uit films is denk niet zo erg. Je ziet bijv wel eens een plaatje van pirates of the caribieen* voorbij schieten :)
Zo worden ook wallpapers van games gebruikt :)

*sowieso verkeert geschreven :')

reclames en tv programma's is denk anders, maar daar weet ik nu geen zinnig antwoord op :)
 

DeletedUser

Guest
Mag je eigenlijk screenshots uit films, reclames, tv-programma's enzovoort gebruiken?

Ik denk dat je eigenlijk alles kunt gebruiken, mits er geen copyright opstaat en je er geen vergoeding (in welke vorm dan ook) vraagt. ;)
 

DeletedUser60895

Guest
Bah, Demba Ba... Is ie al naar fucking Chelsea gegaan, gaat 'ie ook nog eens rippen :/
 

DeletedUser60895

Guest
Ik heb geen IGM acc, maar wie dat wel heeft, stuur hem even een pm ofzo :3
 
Bovenaan