RIP TW.nl DISCORD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
431
Zal wel wat simpeler zijn, Kreelog zal eerst een team met moderators nodig hebben voordat die de discord kan lanceren.
 
Reactiescore
11
Nee Duckje heeft zn discord nog en wil ons niet meer...we zijn gewoonweg aan de kant gezet..;(
 
Reactiescore
5.693
Hallo kunnen we al discorten
 
Reactiescore
1.704
Blijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.

On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten, of via een aankondiging. Op dit moment zijn we verschillende opties aan het bekijken met InnoGames.
Ik hoop snel meer informatie te kunnen geven.
maar krdieendertiglog je weet dondersgoed dat er al een discord in de maak is, en deze al joinbaar is, maar dan doe je nog steeds geheimzinnig. dit gelieg en gekronkel doet je geen goed.
 
Reactiescore
1.277
Blijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.

On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten, of via een aankondiging. Op dit moment zijn we verschillende opties aan het bekijken met InnoGames.
Ik hoop snel meer informatie te kunnen geven.
Wat je ook doet, blijft ver weg van het kwaad van poo, internationaal bekend als jawjaw, als modt. Die amoebe geeft mensen al een ban voor iets onschuldigs en zal het niet laten zelf te provoceren. Denk dat ik namens vele spreek dat we dan liever niet in een community Discord zitten.
 
Reactiescore
431
Als community kunnen we toch ook gewoon zelf een discord starten? Hebben Inno daarvoor niet nodig.
 
Reactiescore
978
Kon je waarschuwingen/banned worden op een discord server dan? Wist ik niet.
 
Reactiescore
1.167
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan