- Reactiescore
- 513
Keurig dat de oude discord onder het bewind van schandelijke moderators is opgeheven.
Ik zie graag de link voor de nieuwe discord tegemoet.
Ik zie graag de link voor de nieuwe discord tegemoet.
Ja opvang in de regio zoals ik al aangafDat is grepolis?
Eens!Iedereen gaat free nu het oude corrupte vuile tw team weg is
Als jij Foli bent stem ik tegen. Puur op basis van je daaropvolgende post.Free Foli op de nieuwe discord!
Hoe meer je kortsluit met Innogames hoe kutter het wordt. Als voor elk dingetje Innogames nu de knopen gaat doorhakken kan je de NLse server net zo goed direct opheffen.Blijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.
On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten, of via een aankondiging. Op dit moment zijn we verschillende opties aan het bekijken met InnoGames.
Ik hoop snel meer informatie te kunnen geven.
Je zou eens moeten weten wat er allemaal bijkomt kijken bij het runnen van een discord server.Hoe meer je kortsluit met Innogames hoe kutter het wordt. Als voor elk dingetje Innogames nu de knopen gaat doorhakken kan je de NLse server net zo goed direct opheffen.
Laat het forum eens wat meer zijn gang gaan johBlijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.
On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten
Jij bent echt niet aardig!Als jij Foli bent stem ik tegen. Puur op basis van je daaropvolgende post.
On topic:
F
Discord kunnen ze niet censureren, daarom!Het is een Discord, waarom moet dat via Innogames als de vorige ook buiten Innogames om ging.
Omdat kreelog niet ontslagen wil wordenHet is een Discord, waarom moet dat via Innogames als de vorige ook buiten Innogames om ging.