RIP TW.nl DISCORD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
439
Keurig dat de oude discord onder het bewind van schandelijke moderators is opgeheven.

Ik zie graag de link voor de nieuwe discord tegemoet.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ah ik zie dat mijn permban opgeheven is
 
Reactiescore
439
Jammer dat de moderator voor de opvang in de regio is gaan liggen HALLO Yesilgoz???
 
Reactiescore
2.329
Hey @Kr33log

Ik zie dat al men memes die ik heb gepost de volgende melding hebben:
'Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers.'

Is dit normaal/nieuw? Vroeger kon je gewoon memes posten zonder je zorgen te maken.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
110
Blijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.

On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten, of via een aankondiging. Op dit moment zijn we verschillende opties aan het bekijken met InnoGames.
Ik hoop snel meer informatie te kunnen geven.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Blijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.

On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten, of via een aankondiging. Op dit moment zijn we verschillende opties aan het bekijken met InnoGames.
Ik hoop snel meer informatie te kunnen geven.
Hoe meer je kortsluit met Innogames hoe kutter het wordt. Als voor elk dingetje Innogames nu de knopen gaat doorhakken kan je de NLse server net zo goed direct opheffen.
 
Reactiescore
439
Hoe meer je kortsluit met Innogames hoe kutter het wordt. Als voor elk dingetje Innogames nu de knopen gaat doorhakken kan je de NLse server net zo goed direct opheffen.
Je zou eens moeten weten wat er allemaal bijkomt kijken bij het runnen van een discord server.
 
Reactiescore
550
Blijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.

On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten
Laat het forum eens wat meer zijn gang gaan joh :wink: Al die slotjes plaatsen en het plotsklaps verwijderen van berichten werkt averechts. En mensen willen gewoon een verzetje met hun meme of iets dergelijks.

Is een welgemeende tip, want ik krijg de indruk dat je hier met de beste intenties zit
 
Reactiescore
5.701
Het is een Discord, waarom moet dat via Innogames als de vorige ook buiten Innogames om ging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan