- Reactiescore
- 513
Zal wel wat simpeler zijn, Kreelog zal eerst een team met moderators nodig hebben voordat die de discord kan lanceren.
Nou ze zijn met zn drieën, zo moeilijk is het niet tóch?Zal wel wat simpeler zijn, Kreelog zal eerst een team met moderators nodig hebben voordat die de discord kan lanceren.
We hebben een besloten server opgericht zonder jou. We dachten dat je het wel zou begrijpen.Hallo kunnen we al discorten
Mijn mentale gezondheid word steeds slechter door dit, hoe langer geen discord hoe gekker ik ga worden
Worden wij speed admins?Ik meld me aan.
maar krdieendertiglog je weet dondersgoed dat er al een discord in de maak is, en deze al joinbaar is, maar dan doe je nog steeds geheimzinnig. dit gelieg en gekronkel doet je geen goed.Blijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.
On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten, of via een aankondiging. Op dit moment zijn we verschillende opties aan het bekijken met InnoGames.
Ik hoop snel meer informatie te kunnen geven.
Ik mis jou ook, sleep me door deze moeilijke tijd heen alsjeblieftIk mis je gecke
Wat je ook doet, blijft ver weg van het kwaad van poo, internationaal bekend als jawjaw, als modt. Die amoebe geeft mensen al een ban voor iets onschuldigs en zal het niet laten zelf te provoceren. Denk dat ik namens vele spreek dat we dan liever niet in een community Discord zitten.Blijven we on topic? Anders moeten we hier een slotje op gooien.
On-topic:
Eens meer bekend wat the next steps zijn ivm Discord zullen wij dit hier laten weten, of via een aankondiging. Op dit moment zijn we verschillende opties aan het bekijken met InnoGames.
Ik hoop snel meer informatie te kunnen geven.
Goed punt, @.Howlin en @Calamus Incendium hebben ervaring met de gemakken van een modloze Discord.Als community kunnen we toch ook gewoon zelf een discord starten? Hebben Inno daarvoor niet nodig.
Mag ik meedoen ? Ik ben gek op speed.Worden wij speed admins?
Mag ik meedoen ? Ik ben gek op speed.