RIP TW.nl DISCORD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
5
Duckje zegt letterlijk:
Hoewel ik het heel erg jammer vind blijft het gros van het werk en effort voor de community nog altijd in de chat zitten. Daar zit en daar leeft de Community.

Als je kijkt naar het af gaat de nieuwe cm duidelijk strategisch een totaal andere richting op. Eentje waar ik nog minder achter sta en die ik totaal niet begrijp. Maar machteloos toekijken vanuit de zijlijn geeft enkel frustratie en boosheid.

Dat is niet de cm die ik wil en wou zijn voor deze community. InnoGames heeft gekozen een andere weg op te slaan, de nieuwe cm heeft gekozen voor dit project en om op deze manier te werken. De verantwoordelijk voor de community zit nu bij hun.

Deze twee redenen zorgen ervoor dat ik en mijn oude team die verantwoordelijkheid ook volledig bij hun moeten leggen en hoe langer we de chat in leven houden hoe langer wij het werk doen dat zij niet willen doen.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
113
Zal wel via een soort "copyright" claim vanuit het huidige cm/innogames komen. Het onrechtmatig beheren van een officieel discord server van de NL server, ondanks dat uiteraard bullshit is sinds die server op eigen initiatief is aangemaakt destijds.

Ofwel had Duckje er genoeg van na ontslag en heeft die de server beëindigd.


Buitengewoon veel zin om PSV als flink overrated team met deze blessures bezig te gaan zien, en dan alsnog te zien winnen door een falende ajax verdediging.
Ik kan je vertellen dat er geen copyright claim van het huidige team is gekomen ivm deze server.

We weten helaas niet wat de juiste reden is waarom de discord server niet meer bestaat of beschikbaar is.
 
Reactiescore
982
Nee, zo makkelijk hoeven we het jullie nu ook weer niet te maken. Er zijn grenzen Howlin, komop.
Wel ja, zien of Henderson zijn jaarsalaris waard is ofwel nog een Mikautadze op de begroting is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Ik kan je vertellen dat er geen copyright claim van het huidige team is gekomen ivm deze server.

We weten helaas niet wat de juiste reden is waarom de discord server niet meer bestaat of beschikbaar is.

Oei dit brengt weer een nieuw licht op de zaak.

Ik stel voor dat jij een nieuwe maakt en mij moderator maakt van de discord. Ik hoor graag het tegenvoorstel maatje.
 
Reactiescore
5
Ik kan je vertellen dat er geen copyright claim van het huidige team is gekomen ivm deze server.

We weten helaas niet wat de juiste reden is waarom de discord server niet meer bestaat of beschikbaar is.
Kunnen jullie dan op zijn minst een nieuwe discord starten? Letterlijk 90% van alle communicatie verliep langs daar...
Ook graag een nieuwe .nl extensie zodat onze scriptjes automatisch blijven lopen.
 
Reactiescore
5.701
Ik heb een mooie server voor je Kr33log, voor €1399-, is het de jouwe. Eenmalig aanbod voor een vriendenprijsje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan