Rim Topspelers

DeletedUser54934

Guest
Nou het is niet zo zeer om het moraal, het is gewoon een speler die af en toe een dorpje voor mij cleart, zodat ik weer rustig mijn dorpen kan uitbouwen en troepen maken.
Dat is toch handig?:D
 

DeletedUser

Guest
neej...
Dit vind ik het kenmerk voor "noobs"
alle mensen met MB's zijn zelf niet sterk genoeg om een dorp te clearen... daarom heb ik er geen :p
 

DeletedUser54934

Guest
Dat vind ik cr*p het is juist goed om gebruik te maken van zo'n situatie, maar jij mag het noob vinden, hij stelde het btw zelf voor, maar wie zeg nee tegen iemand die aan je vraagt of hij dorpen voor je mag clearen.
 

DeletedUser

Guest
Ind ik vind het noob en dat mag... iedereen heeft zijn eigen mening....

maar ik vind het wel kunnen als hij 2 dorpjes ofzo cleart... maar om op je account gelijk mb enzo te zetten.....
 

DeletedUser54934

Guest
Ja ok, maar dat is voor spelers uit mijn omgeving, dat ze weten dat hij met rust gelaten moet worden.
 

DeletedUser

Guest
ja maar dan kan je ook gewoon schrijven "onder mijn/onze bescherming"
en als hij word aangevallen kan je gewoon gelijk reageeren :) dan schrikken ze lkkr :p
 

DeletedUser54934

Guest
ja maar dan kan je ook gewoon schrijven "onder mijn/onze bescherming"
en als hij word aangevallen kan je gewoon gelijk reageeren :) dan schrikken ze lkkr :p

Ja, nouja ik doe het liever zo. Ben nogal een luilak op het gebied van mededelingen sturen dus. Hier zal je het mee moeten doen. Maar jij hebt dus nog nooit een Mb gehad?:D:confused:
 

DeletedUser

Guest
Maar mensen met een lage ODA zijn dan weer tactischer en veiliger met hun troepen, zo ben ik niet natuurlijk, ik ben meer van de bijltjebijltje-paardjepaardje-dood-stijl :)
 

DeletedUser54934

Guest
Ik ben Puntengeil niet bepaald ODAgeil wat heelveel mensen hebben, als iemand anders hem vrijwillig wil clearen, waarom zou ik het dan zelf dan? (heb scheit aan die OD):p
Heb op dit moment: 110.853 , wat ongeveer normaal voor mijn puntenaantal is.:D
 

DeletedUser36716

Guest
Ik ben Puntengeil niet bepaald ODAgeil wat heelveel mensen hebben, als iemand anders hem vrijwillig wil clearen, waarom zou ik het dan zelf dan? (heb scheit aan die OD):p
Heb op dit moment: 110.853 , wat ongeveer normaal voor mijn puntenaantal is.:D

De gemiddelde ODA op dat puntenaantal ligt meestal wel iets hoger ^^
 

DeletedUser

Guest
Hhhmm, farms komen eindelijk lekker op gang, account lekker in productie, vannacht/morgen 2 dorpjes :)
 
Bovenaan