Rim Topspelers

DeletedUser

Guest
18 bb's
14 interns
9 vijandige spelerdorpen

Inderdaad lage OD, met reden duidelijk, zonder je barbs had je veel sneller kunnen groeien.

Hij viel mij op om zijn snelle groei, had al wel door dat hij veel interns en bb's had geëdeld...
 

DeletedUser54934

Guest
Nou hij heeft ook een aantal interns gedaan, maar ik vind het alsnog wel aardig netjes.
Weet iemand hier toevallig wat DsD allemaal uitvreet? Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar?
 

DeletedUser

Guest
DsD is een ervaren stam, mijn stam was er in oorlog mee, zij waren beter en wonnen uiteindelijk ook. Nu staan ze hoog in de ranglijst. The Manipulator heeft een late start gehad maar staat tot mijn verbazing zeer hoog in de ranglijsten, hij is ook een top speler.
Ik weet wel redelijk veel van toen de stam begon ik heb er heel lang tussen geleefd ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha Dr. Love pwnt wel damned nooit gedacht dat ik hem nog een compliment ging geven op het AF maar het moet wel
 

DeletedUser54934

Guest
Ja, ze komen nu vanaf K63 richting K73 waar wij de leiding hebben, dus ben alvast benieuwd wat er gaat gebeuren. Maar wij hebben heel wat leuks hier. Het is sowieso geniaal als een rim-stammetje een grote stam ownt:p
 

DeletedUser

Guest
Wat vinden we van: 94DRachIR94
Nr 1 in K73.

law maar zijn od is wel fail



Nou hij heeft ook een aantal interns gedaan, maar ik vind het alsnog wel aardig netjes.
Weet iemand hier toevallig wat DsD allemaal uitvreet? Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar?

haha jullie zijn toch in oorlog (ofzo er stond bij kaarten w21 iets van of iemand een voorspelling wilde doen (dus ik neem aan een komende of gaande oorlog?)

DsD is een ervaren stam, mijn stam was er in oorlog mee, zij waren beter en wonnen uiteindelijk ook. Nu staan ze hoog in de ranglijst. The Manipulator heeft een late start gehad maar staat tot mijn verbazing zeer hoog in de ranglijsten, hij is ook een top speler.
Ik weet wel redelijk veel van toen de stam begon ik heb er heel lang tussen geleefd ;)

Ind is een goede stam ze hebben nu ook triple entente erbij (mijn buurman :D)
 

DeletedUser54934

Guest
Nee, op dit moment geen oorlog. We zijn net gefuseerd met een stam waardoor we nu een aardige massastam zijn geworden. 33 spelers in hetzelfde continent, maar proberen nu de stam wat te zuiveren:D
 

DeletedUser

Guest
laat mensen fuseren = meer activiteid op 1 acc + hoger punten gemiddelde + je ligt minder voor elkaar in de weg (die 2 acc dan)

illimunation waarom heb jij eigenlijk al een MB ? je hebt pas 82 k punten en hij 45 k ofzo... lijkt mij een beetje nutteloos (mb vind ik zoiezo nutteloos).
 
Bovenaan