Rim Topspelers

DeletedUser

Guest
Krijgen we wat tijd hiervoor x'D ?
Niet iedereen speelt hier al zo lang :), wij als rimmers moeten ons eerst bezighouden met jullie in te halen, vooraleer hier echt iets te bewijzen valt :).
Maar te zien aan de snelheid van groeien komt dat allemaal wel goed ;)

Ik rim zelf ook... Het valt ook niet te zien aan mijn handtekening?:rolleyes:

Na 24 daagjes spelen een Adelshoeve, met een zeer mooie clear erbij :)

Moois
 

DeletedUser36716

Guest
Ik rim zelf ook... Het valt ook niet te zien aan mijn handtekening?:rolleyes:

Ja, had het niet echt opgemerkt, en uuhm sinds wanneer is 2 maand spelen nog in de rim ^^ ?

Jullie zijn nog 3 keer niks.
Of jullie goede rimmers zijn dat moet nog blijken.
(ik heb me zelf hier ook nog niet bewezen)
Maar ga dan te minste je zelf bewijzen op deze wereld.

Begin maar met bewijzen want anders haal ik je nog in :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, had het niet echt opgemerkt, en uuhm sinds wanneer is 2 maand spelen nog in de rim ^^ ?



Begin maar met bewijzen want anders haal ik je nog in :p

2 maand is rim jah :p

Veel suc6 met inhalen...
Mijn co zorgt er wel voor dat we je voor blijven :D
 

DeletedUser36716

Guest
Sinds dat het woord RIM een betekenis heeft dat per persoon verschilt.

Tja, zo kan je het bekijken maar dan kan je iedereen rim noemen als je enkel de spelers die de eerste dag gestart zijn core noemt nietwaar :).
Vandaar, wat is core, wat is rim?
 

DeletedUser

Guest
Tja, zo kan je het bekijken maar dan kan je iedereen rim noemen als je enkel de spelers die de eerste dag gestart zijn core noemt nietwaar :).
Vandaar, wat is core, wat is rim?

Nou als je het is maar hoe je het opvat he..

Je kan de kern alles noemen behalve het buitenste randje.. Of juist alleen een heel klein kerntje en de grote rand erom heen de rim (of met een "middenstuk")
 

DeletedUser23429

Guest
Tja, zo kan je het bekijken maar dan kan je iedereen rim noemen als je enkel de spelers die de eerste dag gestart zijn core noemt nietwaar :).
Vandaar, wat is core, wat is rim?

Core= kern of middelpunt
Rim= meest uiterste deel van het centerpunt.

Mijn persoonlijke opvatting is dat we de rim in deze toepassing moeten bekijken als een variabelgegeven zolang er spelers kunnen toetreden op deze wereld. Want vandaag kun je wel aan de buitenkant liggen en val je dus onder de rim maar binnen 2weken kan dat al helemaal anders zijn. Dus de rim is een fout gekozen term. De kern is wel een vaste waarde maar dan hangt het er volgens mij weer vanaf hoe nauwkeurig je deze gaat benoemen. En core bepaling doormiddel van tijd vind ik sowieso al geen goede maatstaaf.

Volgens mij moeten jullie de dingen minder zwart/wit zien en gewoon aannemen dat veel als grijs kan beschouwd worden.
 
Bovenaan