Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

DeletedUser

Guest
Faal reactie, ik heb nergens op België gedoeld maar zei het in het algemeen, je loopt gewoon voor de waarheid weg

Ik ben hier heel de tijd over Belgie bezig. En jij gaat mij noob noemen en mij ongeljk geven terwijl je geen flauw benul hoe het onderwijssysteem in elkaar zit.

Dus idd faal reactie.

Das niet alleen in België, dat verschilt per school, ik woon in Rotterdam en sommige scholen hebben bijvoorbeeld 1 week eerder vakantie (ook in Rotterdam) en een andere school weer 1 week later maar die heeft er 2.
Volgens mij hebben we bepaalde standaard vakanties maar als school mag je zelf weten wanneer en hoelang, sommige scholen hebben een week langer bij de ene vakantie en een week korter bij de andere


Geld helemaal niet voor Belgie wat jij zegt.

Overdrijven is ook een vak, na 3weken hadden we al treintje en toen was Johan er bijgekomen. Je begrijpt nog altijd niet met wat ik bedoel, tot waar, opbouwen hé -.- ?

Overdrijven of liegen over je solo activiteiten?
 

DeletedUser64986

Guest
Je kan over robin zeggen wat je wilt, maar je moet toegeven dat het een sterke speler is..
Hij heeft 3 rang 1 accounts waarvan toch zeker 2 stabiel op rang 1.
 

DeletedUser

Guest
Je kan over robin zeggen wat je wilt, maar je moet toegeven dat het een sterke speler is..
Hij heeft 3 rang 1 accounts waarvan toch zeker 2 stabiel op rang 1.

Zijn team is goed. Je moet het geheel bekijken. Even serieus w28 start begin Juni.. Examentijd in Belgie, en toch staat hij rang 1? Hmm zal hij alles behalve veel aandeel in hebben ;).

En welk is zijn 3e rang 1 account?
 

DeletedUser64986

Guest
Zijn team is goed. Je moet het geheel bekijken. Even serieus w28 start begin Juni.. Examentijd in Belgie, en toch staat hij rang 1? Hmm zal hij alles behalve veel aandeel in hebben ;).

En welk is zijn 3e rang 1 account?

Hij kan er idd veel aandeel aan hebben.
Ik ben tijdens men examens ook actiever als tijdens de gewone lesdagen en zelfs actiever als tijdens de vakantie soms.

En check zen handtekening ;)
 

DeletedUser

Guest
Zijn team is goed. Je moet het geheel bekijken. Even serieus w28 start begin Juni.. Examentijd in Belgie, en toch staat hij rang 1? Hmm zal hij alles behalve veel aandeel in hebben ;).

En welk is zijn 3e rang 1 account?

Gast ga weg, je kent men team geen eens, je berust je op niets, volgens jou geef je feiten weer waardoor men team goed is maar ze zijn heus niet beter hoor. Je weet evenmin iets van de spelers op GOTA als dat je ma met een vreemde gaat
 

DeletedUser

Guest
Wat ik nu echt niet begrijp, is dat jullie over school gaan praten juist nu het bijna vakantie is ???:confused::confused::confused:
Onbegrijpelijk.
 

DeletedUser

Guest
Gast ga weg, je kent men team geen eens, je berust je op niets, volgens jou geef je feiten weer waardoor men team goed is maar ze zijn heus niet beter hoor. Je weet evenmin iets van de spelers op GOTA als dat je ma met een vreemde gaat

Nu praat je ineens over je team? En niet over jouw als solospeler. Ik heb het eigenlijk heel de tijd dat jij onmogelijk GOTA solo account hebt opgebouwd kunt hebben. Met jouw online tijden die maar mogelijk zijn. En nog steeds ontkennen en mijn vraag negeren.

Dus jouw account is overdag altijd onbewaakt en niemand farmt gedurende die periode start tot nu???
 

DeletedUser

Guest
Zijn team is goed. Je moet het geheel bekijken. Even serieus w28 start begin Juni.. Examentijd in Belgie, en toch staat hij rang 1? Hmm zal hij alles behalve veel aandeel in hebben ;).

En welk is zijn 3e rang 1 account?

Nu praat je ineens over je team? En niet over jouw als solospeler. Ik heb het eigenlijk heel de tijd dat jij onmogelijk GOTA solo account hebt opgebouwd kunt hebben. Met jouw online tijden die maar mogelijk zijn. En nog steeds ontkennen en mijn vraag negeren.

Dus jouw account is overdag altijd onbewaakt en niemand farmt gedurende die periode start tot nu???

Lol

En ik heb het eigenlijk al de hele tijd over de start, dat wat ik je nu al voor de 36x je wil duidelijk maken maar je blijkbaar zo blind als een mol bent om erover te lezen. Dat team gaat over het huidige team GOTA, die die dus niet meededen in de start, ben je nog mee?
En ja ik heb het de eerste 3 weken opgebouwd, niet de eerste 6. Waarom jij plots met dat kwam afdraven is mij ook een raadsel
 

DeletedUser

Guest
Lol

En ik heb het eigenlijk al de hele tijd over de start, dat wat ik je nu al voor de 36x je wil duidelijk maken maar je blijkbaar zo blind als een mol bent om erover te lezen. Dat team gaat over het huidige team GOTA, die die dus niet meededen in de start, ben je nog mee?
En ja ik heb het de eerste 3 weken opgebouwd, niet de eerste 6. Waarom jij plots met dat kwam afdraven is mij ook een raadsel

Kneusje, ga niet dom of je superieur bent. Je spreekt je eigen voortdurend tegen. en liegt er constant bij?
Kenneth speelde met jouw mee van bij de start en nog 1 speler. (Zijn naam ontglipt mij even)

Bye bye solo account bouwen. Is niets mis mee, maar geef het op z'n minst toe.
 

DeletedUser8029

Guest
Lol

En ik heb het eigenlijk al de hele tijd over de start, dat wat ik je nu al voor de 36x je wil duidelijk maken maar je blijkbaar zo blind als een mol bent om erover te lezen. Dat team gaat over het huidige team GOTA, die die dus niet meededen in de start, ben je nog mee?
En ja ik heb het de eerste 3 weken opgebouwd, niet de eerste 6. Waarom jij plots met dat kwam afdraven is mij ook een raadsel

Huh apart, eerst was het nog tot jullie eerste trein?

Knap dat je in 3 weken trein kan hebben, respect!
 

DeletedUser

Guest
Robin heeft van alle spelers die erop gespeeld hebben meeste aandeel hoor;). Hij claimt (terecht) dat hij het acc solo heeft opgebouwd, dwz, helemaal aan het begin, tot GOTA een trein had. Kenneth/Johan speelde toen wel mee, maar die deden niet bijster veel(wat ik ze niet kwalijk neem, K. had het druk met z'n werk & J. druk met z'n examens, logisch dan), maar feit is dat R. toen zo goed als solo heeft gespeeld tot ik erbij kwam net na het 2e dorpje.

Kneusje, ga niet dom of je superieur bent. Je spreekt je eigen voortdurend tegen. en liegt er constant bij?
Kenneth speelde met jouw mee van bij de start en nog 1 speler. (Zijn naam ontglipt mij even)

Bye bye solo account bouwen. Is niets mis mee, maar geef het op z'n minst toe.
Misschien bovenstaande post even opnieuw lezen, wettelijk was het acc idd van hem. Maar of hij in praktijk 1 vinger uitvoerde is een ander verhaal. Maar goed, je bent weer alles door elkaar aan het slaan, zoals gewoonlijk
Huh apart, eerst was het nog tot jullie eerste trein?

Knap dat je in 3 weken trein kan hebben, respect!

Kan jij nog wat van leren hé Gerben
 

DeletedUser

Guest
Misschien bovenstaande post even opnieuw lezen, wettelijk was het acc idd van hem. Maar of hij in praktijk 1 vinger uitvoerde is een ander verhaal. Maar goed, je bent weer alles door elkaar aan het slaan, zoals gewoonlijk

Zoals Hans zelf zei: Hij was er niet van in het begin bij, dus hou kan hij erover uberhaupt oordelen?
 

DeletedUser8029

Guest
Ahahahahah, epic fail!

Jij kan nog heel wat van mij leren robskeexp xD

Als jij een solo account opbouwt staat het gerant aan falen, zagen we ook wel op Co.uk. We laten jouw heel even iets doen en account is gelijk gefaalt.

Jammer want het was zo'n mooie wereld!
 

DeletedUser

Guest
Ahahahahah, epic fail!

Jij kan nog heel wat van mij leren robskeexp xD

Als jij een solo account opbouwt staat het gerant aan falen, zagen we ook wel op Co.uk. We laten jouw heel even iets doen en account is gelijk gefaalt.

Jammer want het was zo'n mooie wereld!

Gerben, ik was gestopt omwille jouw gedrag. Dat kan ik zelfs aantonen van getuigenissen van co's als je wilt.
En ik kan geen sikkepit van je leren, jij bent een ondankbare kleuter die de hulp kreeg van ik en Gerard om, voor de eerste keer ooit voor je, een mooi acc uit te bouwen tot de 8K.
Het acc is gefaald doordat ik stopte imo, jij deed zelf al geen ruk
 

DeletedUser64986

Guest
Ahahahahah, epic fail!

Jij kan nog heel wat van mij leren robskeexp xD

Als jij een solo account opbouwt staat het gerant aan falen, zagen we ook wel op Co.uk. We laten jouw heel even iets doen en account is gelijk gefaalt.

Jammer want het was zo'n mooie wereld!

Ksshhh terug onder je steen.
Jij laat helemaal niets zien voor zover ik weet :eek:
 
Bovenaan