Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

DeletedUser

Guest
Lol

En ik heb het eigenlijk al de hele tijd over de start, dat wat ik je nu al voor de 36x je wil duidelijk maken maar je blijkbaar zo blind als een mol bent om erover te lezen. Dat team gaat over het huidige team GOTA, die die dus niet meededen in de start, ben je nog mee?
En ja ik heb het de eerste 3 weken opgebouwd, niet de eerste 6. Waarom jij plots met dat kwam afdraven is mij ook een raadsel
Huh apart, eerst was het nog tot jullie eerste trein?

Knap dat je in 3 weken trein kan hebben, respect!

--> Even een stukje teruglezen -->

Overdrijven is ook een vak, na 3weken hadden we al treintje en toen was Johan er bijgekomen. Je begrijpt nog altijd niet met wat ik bedoel, tot waar, opbouwen hé -.- ?

Soms is lezen ook een vak :p
 

DeletedUser8029

Guest
Gerben, ik was gestopt omwille jouw gedrag. Dat kan ik zelfs aantonen van getuigenissen van co's als je wilt.
En ik kan geen sikkepit van je leren, jij bent een ondankbare kleuter die de hulp kreeg van ik en Gerard om, voor de eerste keer ooit voor je, een mooi acc uit te bouwen tot de 8K.
Het acc is gefaald doordat ik stopte imo, jij deed zelf al geen ruk

Jij hebt zeker humor.

Ik was het enige actieve lid op co.uk zonder mij hadden we de 2k niet eens gehaald..

Jij was weer aan het opscheppen hoe goed je het deed op co.uk.

Niet dat ik verbaasd bent dat jij dat doet want doe je met elk account op elk tijdstip.

--> Even een stukje teruglezen -->

Soms is lezen ook een vak :p

Weet niet hoe dom jij bent, wereld is begonnen op 3 april en Gota had dus al 24 april een volle trein, terwijl de eerste 2 dorp pas overgenomen op 18 mei..

Dus je laat je trein een maandje thuis staan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt zeker humor.

Ik was het enige actieve lid op co.uk zonder mij hadden we de 2k niet eens gehaald..

Jij was weer aan het opscheppen hoe goed je het deed op co.uk.

Niet dat ik verbaasd bent dat jij dat doet want doe je met elk account op elk tijdstip.

:D:D:D:D Jij hebt geen ruk gedaan op Gerb., ik ask Gerard morgen wel en die zal dat wel bevestigen xD
Hum, wacht ff, wanneer heb ik opgeschept over 1965 of I Like Egoism ? :confused: Ik herriner me je nog dat jij opschepte omdat je top20 haalde op speed op .co.uk :eek: dat is pas een prestatie man!

Weet niet hoe dom jij bent, wereld is begonnen op 3 april en Gota had dus al 24 april een volle trein, terwijl de eerste 2 dorp pas overgenomen op 18 mei..

Dus je laat je trein een maandje thuis staan :rolleyes:
0016| The Gods! (478|615) K64 3,497 .Lifetime Gods oF the Arena [Sec] 2012-04-25 07:06:34

Jij bent nog dommer dan men nichtje van 2
http://nl.twstats.com/nl27/index.php?page=player&mode=conquers&id=2074577&type=gain&pn=-1
 

DeletedUser8029

Guest
:D:D:D:D Jij hebt geen ruk gedaan op Gerb., ik ask Gerard morgen wel en die zal dat wel bevestigen xD
Hum, wacht ff, wanneer heb ik opgeschept over 1965 of I Like Egoism ? :confused: Ik herriner me je nog dat jij opschepte omdat je top20 haalde op speed op .co.uk :eek: dat is pas een prestatie man!

Lol lol lol had je gerard en niet af gegooid omdat hij de waarheid vertelde over je :eek:

Zei hij namelijk wel tegen mij :eek:

0016| The Gods! (478|615) K64 3,497 .Lifetime Gods oF the Arena [Sec] 2012-04-25 07:06:34

Jij bent nog dommer dan men nichtje van 2
http://nl.twstats.com/nl27/index.php?page=player&mode=conquers&id=2074577&type=gain&pn=-1

Je had als eerste 2 dorpen in je bezit
jornSCH
op 18.04. om 18:49:23 uur

Als jullie na 3 weken al een treintje had hoezo hebben jullie de mijlpaal niet dan?
 

DeletedUser

Guest
Je had als eerste 2 dorpen in je bezit
jornSCH
op 18.04. om 18:49:23 uur

Als jullie na 3 weken al een treintje had hoezo hebben jullie de mijlpaal niet dan?

En je lijkt alsmaar nog dommer te zijn, twstats liegt nooit hé.

-Januari(01)
-Februari(02)
-Maart(03)
-April(04)
-Mei(05)
 

DeletedUser

Guest
Lol lol lol had je gerard en niet af gegooid omdat hij de waarheid vertelde over je :eek:

Zei hij namelijk wel tegen mij :eek:

Gerard eraf gegooid? :confused: Als je bedoelt summergames (practice), nop, daar speelt hij nog altijd bij mij ;) <3
 

DeletedUser38984

Guest
AW: Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

Joh die Robin is binnenkort zijn eerste plek kwijt :D
 

DeletedUser

Guest
Je kan over robin zeggen wat je wilt, maar je moet toegeven dat het een sterke speler is..
Hij heeft 3 rang 1 accounts waarvan toch zeker 2 stabiel op rang 1.

Nee, dat kan je niet toe geven tenzij je voor een lange tijd als grap wilt overkomen

Tuurlijk:rolleyes: En jij de meest achterbakse forumposter hier


Ben benieuwd


Zoveel nieuws is het niet, triest, noob je weet wel dat soort dingen
 

DeletedUser60542

Guest
W. waarom zo blijven stoken? als je zo wilt bereiken dat ik toch met jou start,..
 
Bovenaan