Resurrect

Reactiescore
2.303
Brokk deze morgend 3 dorpen kwijt, proficiat met de wereldwinst hood !
 

DeletedUser69389

Guest
Voor jij een bot kan aanzetten ben je al weggerend
Allereerst een erg originele grap, not. Daarnaast ben je volgens mij juist op je bek gegaan de vorige classic tegen onder andere mijzelf? Of wilde je zeggen dat Heres20BucksKillMe niet talloze pogingen gedaan heeft om The Wizard Time te breken?

Waar ben je op 59 en 62 nu dan? Volgens mij ben je ook daar op allebei de werelden met de staart tussen je benen vertrokken. Dus hou die stoere praat eens lekker voor je blaaskaak.
 
Reactiescore
86
Allereerst een erg originele grap, not. Daarnaast ben je volgens mij juist op je bek gegaan de vorige classic tegen onder andere mijzelf? Of wilde je zeggen dat Heres20BucksKillMe niet talloze pogingen gedaan heeft om The Wizard Time te breken?

Waar ben je op 59 en 62 nu dan? Volgens mij ben je ook daar op allebei de werelden met de staart tussen je benen vertrokken. Dus hou die stoere praat eens lekker voor je blaaskaak.
En hoelang duurde het jullie om mijn account volledig te breken dan? Iemand die vrijwel solo speelde en gevv'd werd door degene die mij moest stacken.

Op 59 speelde ik maar tot eind oktober en 62 weet je goed genoeg waarom ik daar weg ben xxx
 

DeletedUser80235

Guest
Je houdt het niet voor mogelijk, maar Brokk gaat de rest van rammen ook maar even internen.

Hoe willen jullie de wereld winnen binnen kruiden? Aan het front verliezen jullie overal zowat, dus internen jullie de boel maar terug. Dit is gewoon belachelijk, snap niet dat jullie jezelf nog waardig achten.
 
Reactiescore
89
Je houdt het niet voor mogelijk, maar Brokk gaat de rest van rammen ook maar even internen.

Hoe willen jullie de wereld winnen binnen kruiden? Aan het front verliezen jullie overal zowat, dus internen jullie de boel maar terug. Dit is gewoon belachelijk, snap niet dat jullie jezelf nog waardig achten.

Uhm verklaar je nader? Wij pakken vrij easy de dorpen die we willen van vision?
 

Deleted User - 487924308

Guest
Je houdt het niet voor mogelijk, maar Brokk gaat de rest van rammen ook maar even internen.

Hoe willen jullie de wereld winnen binnen kruiden? Aan het front verliezen jullie overal zowat, dus internen jullie de boel maar terug. Dit is gewoon belachelijk, snap niet dat jullie jezelf nog waardig achten.

Zoals hierboven vermeld worden er wel al wat dorpen van vision genomen, daarnaast wordt Xyphon inderdaad geinterned maar dat is nu ook geen verassing meer. Zou toch wat onlogisch zijn om Xyphon maar voor de helft te internen als wij de speler(s) op dat account nodig hebben op andere accounts. Iemand die lang wakker is, is nu eenmaal een bijdrage voor accounts binnen Kruiden :)
Dat we verliezen lijden aan het front kunnen we niet omheen maar dat deze interns plaatsvinden heb je in 1ste plaats ook aan je (ex)stamleden te danken. Verder internen zodat de spelers op kruiden accounts kunnen komen kan je ons dan ook moeilijk verwijten.
 
Reactiescore
461
Eerder gaven jullie aan dat het jullie puur om de frontdorpen ging
 
Reactiescore
89
Heb je naar de kaart gekeken waar het dorp van Raphael ligt? Ik kan misschien het beste mijn recente post citeren die gaat over het kijken naar de kaart ipv direct roepen.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ja wat had je nu verwacht? Dat Brokk de frontdorpen van Xyphon gaat nemen zonder de rest erbij te nemen?
Lijkt me wel leuk zo'n front zonder een safe dichtbij om te kunnen deffen.
 
Reactiescore
2.303
Je houdt het niet voor mogelijk, maar Brokk gaat de rest van rammen ook maar even internen.

Hoe willen jullie de wereld winnen binnen kruiden? Aan het front verliezen jullie overal zowat, dus internen jullie de boel maar terug. Dit is gewoon belachelijk, snap niet dat jullie jezelf nog waardig achten.

Misschien eens goed kijken waar het dorp ligt. Verder kan je ook even vragen aan vision waar onze edels voor gebruikt worden.

Je post goed el professor, maar begin nou niet over alles te memmen zoals martijn doet. Ik wil niet dat je er in blijft.
 
Reactiescore
89
Hmm Brokk pakt 1 dorp van Raphael en Rect staat op de achterste poten, terwijl Doctor ook gewoon vrolijk doorgaat met barbs pakken.
Waarom zouden wij dan niet doorgaan met internen?
 

DeletedUser74404

Guest
Hmm Brokk pakt 1 dorp van Raphael en Rect staat op de achterste poten, terwijl Doctor ook gewoon vrolijk doorgaat met barbs pakken.
Waarom zouden wij dan niet doorgaan met internen?

Laten we de afgelopen week vergeten waarin doc enkel vijandige dorpen heeft geedeld en brokk 10 tallen dorpen geinternd heeft, en vooral concentreren op de 2 kleine barbs die doc heeft gepakt vandaag, geweldige vergelijking.
 
Reactiescore
89
Geweldige vergelijking inderdaad want er moest eerst front gemaakt worden, hoe vaak moet dat nog gezegd worden tot dat jullie Rect figuren dat snappen?:confused:
 

Deleted User - 487924308

Guest
Laten we de afgelopen week vergeten waarin doc enkel vijandige dorpen heeft geedeld en brokk 10 tallen dorpen geinternd heeft, en vooral concentreren op de 2 kleine barbs die doc heeft gepakt vandaag, geweldige vergelijking.

Vergeten we dan ook alle dorpen van Koenyboo en Zyrack die doctor geinterned heeft? Of moeten we nog verder terug in tijd?

Het is wat hypocriet dat Rect. komt klagen over interns nadat zij daarvan ook gebruik gemaakt hebben. Ik snap dat ze niet willen dat Kruiden over hun dominatie gaat met interns, maar dan hadden ze zelf hun interns beter moeten kiezen of gewoon geen mensen bedreigen.
 
Bovenaan