Resurrect

Reactiescore
460
Ach man niet zo zeiken, is ten eerste geen intern dus beginnen dreigen met dat jullie nog meer gaan internen siert jullie niet.


Dit zijn taferelen die zich hebben afgespeeld nadat kruiden zich tot de 30% heeft geinternt, priest krijgt een geslaagde massa van ons en de dag erna zien we dit bij de overnames.
Dit terwijl er direct front met Rect is.
https://gyazo.com/57e68350774912742777e9813302f194
https://gyazo.com/9ef5fd67a3fcd968e18462f01ed05419
https://gyazo.com/b73f89c42c8da4f3f44e9826095f4e87

Hetzelfde bij miauw, krijgt een geslaagde massa en begint daarna bbs te edelen terwijl hij ook gewoon direct front heeft met Rect.
https://gyazo.com/50141d52fc979b503e617986ff0b754e
https://gyazo.com/b0086355b67c0256b1d89c077bab1ea0


Jullie reden om te internen was dat jullie direct front met ons wouden om ons over te nemen, nu hebben jullie front en zien we dit gebeuren.
Voordat jullie hier de moraalridders komen uithangen zorg dan eerst dat je zelf het goed voorbeeld geeft.
 
Reactiescore
81
Ik zeg niet direct dat die bij jou op het account speelt he? Ik zeg dat hij binnen Rect speelt en het kan goed zijn dat lang niet iedereen dat weet. Want zulke geintjes heeft die vaker uitgehaald zoals bijv op W23 of classic 15.

Ik kan mij met wat ik zie binnen in de stam niet voorstellen dat Cornelis speelt. Hij heeft een stijl van spelen en dat zie ik hier bij geen 1 van de accounts voorkomen.

Maar omdat hij het op CL.15 en W.23 eerder heeft gedaan geeft jou het recht om de beschuldiging te maken? Of heb je ook maar iets van een bewijs gekregen vanuit binnen ons stam? Wat je nu doet is het als een feit naar buiten brengen terwijl je volgens mij gewoon maar zit te gokken en daarmee Rect gewoon zwart probeert te maken zonder enig stuk bewijs.

Maar om weer verder over dat internen te gaan. Stel je hebt 100+ edels. Je bent aan het aanvallen en probeert elke dag te edelen van kruiden pakt bijna elke dag vijandige dorpen. Maar de edels komen sneller dan dat ze weg gaan. Wat is er dan mis mee om met wat edels die je toch niet gebruikt om wat extra save dorpen te edelen. De edels heb je toch en de extra save clears kan je prima gebruiken.
Doctor is het enige account (vanaf de eerste echte massa van ons op 30-1) wat tot nu toe elke dag zijn tegenstanders aan het front heeft zitten aan te vallen met een poging tot dorpen edelen. Dus over dat wij een enigsinds het gevecht uit de weg lopen is geen sprake van.
 
Reactiescore
2.303
Wesley speelt wel mooi nog op Vision, zat hij niet mee in de doodsbedreigingen en het opzoeken van onze families om deze uit te moorden?
Ook het met kanker schelden naar ons en het pmen via discord?

Leuke stam!
 

DeletedUser58227

Guest
En jij ondersteunt openlijk de genocide, vraag me af wat erger is.
 
Reactiescore
2.303
Pho stan, je weet goed genoeg dat ik dat niet openlijk steun ;)
Je maakt er maar wat van in je verdediging naar iemand die 10 verschillende discord chats maakt en daarmee mensen loopt te zeggen dat hij ze gaat opzoeken om te vermoorden samen met de familie.
Waarin hij martijn effe loopt uit te lachen met zijn overleden vader? Vind jij dat allemaal normaal?

Vraag je nu maar eens af wat erger is ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Nee ik vind dat van beide niet normaal.
Maar als iemand die andere bedreigd of uitscheld het imago van de stam schaadt, vind ik dat van iemand die de genocide ondersteunt net zo.
Cornelis speelt trouwens helemaal niet in Rect, dat is een fabeltje van Martijn.
 
Reactiescore
2.303
Goed verweer Stan!
 
Reactiescore
460
Pho stan, je weet goed genoeg dat ik dat niet openlijk steun ;)
Je maakt er maar wat van in je verdediging naar iemand die 10 verschillende discord chats maakt en daarmee mensen loopt te zeggen dat hij ze gaat opzoeken om te vermoorden samen met de familie.
Waarin hij martijn effe loopt uit te lachen met zijn overleden vader? Vind jij dat allemaal normaal?

Vraag je nu maar eens af wat erger is ;)
De massa op El Professor gisteren ?
 

DeletedUser58227

Guest
Goed verweer Stan!

Is weinig aan verweer nodig. Van Cornelis klopt niet en het andere verwijt neem ik vanuit jouw kant niet serieus.
Wil daarmee absoluut niet goedkeuren wat Cornelis (& Wesley?) gedaan hebben, alles behalve. Ongelooflijk kinderachtig.
 

DeletedUser69389

Guest
Nee ik vind dat van beide niet normaal.
Maar als iemand die andere bedreigd of uitscheld het imago van de stam schaadt, vind ik dat van iemand die de genocide ondersteunt net zo.
Cornelis speelt trouwens helemaal niet in Rect, dat is een fabeltje van Martijn.
Waarom wordt dat dan door iemand gemeld uit Rect? Vertel mij dat dan eens?
 

DeletedUser69389

Guest
Omdat jij zo heerlijk hapt
Nja Wesley speelt er ook. Dus het zou zomaar kunnen. Want Wesley zou er ook niet meer spelen. We hebben gezien wat daar waar van is. Die wordt nog steeds gedoogd door jullue. Ondanks alle verwensingen, die ik ook, die hij onterecht heeft geuit.
 

DeletedUser58227

Guest
Vind die verwensingen heel vervelend voor je Martijn, maar je moet ook kunnen relativeren van wie het komt als mensen zo ver gaan op een online spelletje. Hoe sneu en kinderachtig het ook is wat er is voorgevallen. Des te meer reden voor jou om je er niets van aan te trekken.
Het klopt dat Wesley nog speelt. Had gekund dat Cornelis ook nog speelt inderdaad, maar dat is dus niet zo gelukkig. En dat was de grootste lastpak dacht ik.
 
Reactiescore
2.303
jullie gaan er in mijn ogen erg licht over. In het vervolg kon je dus ook de naam Hood behouden lijkt me?
Wat er gevraagd was om "jullie verleden" te vergeten kan dus niet op deze manier. Jullie blijven dus die stam die alles gaat doen om te winnen, best zielig.
 

DeletedUser58227

Guest
De naam Rect is gekomen omdat er een nieuwe leiding is. Niet omdat één speler uit de stam is.
Tot nog toe is het een goede naam keus geweest imo. Overigens zijn wij momenteel de bovenliggende partij ingame, door aan te vallen en verdedigen. Niet door internwerk, dus wat is er precies zielig aan onze prestaties?
 
Reactiescore
2.303
De naam Rect is gekomen omdat er een nieuwe leiding is. Niet omdat één speler uit de stam is.
Tot nog toe is het een goede naam keus geweest imo. Overigens zijn wij momenteel de bovenliggende partij ingame, door aan te vallen en verdedigen. Niet door internwerk, dus wat is er precies zielig aan onze prestaties?

Dus jullie hebben je geen weg naar de 20% geinternd en geboost?
Overigens gaat het totaal niet over het feit wie de bovenliggende of onderliggende partij is?
In mijn post zeg ik duidelijk dat jullie willen winnen door middel van een zielige vertoning, dat is geen equivalent aan te zegen dat je onder ligt of bovenligt?

Samenwerken met een speler zoals Wesley blijft voor mij gewoon compleet gekkenwerk zeker na wat hij gedaan heeft.
En inderdaad jullie naamsverandering kwam inderdaad door een nieuwe leiding, KUCH
Afgelopen dagen ging het er nogal hard aan toe op het forum. Beide partijen vond ik nogal laag bij de grond. Cornelis en Wesley zijn licht ontvlambaar, en jullie hebben ze nogal lopen pushen. Daarmee praat ik de actie van Wesley en Cornelis totaal niet goed, want ook dat keur ik af. Een trieste gebeurtenis zo in deze dagen. Na overlegd te hebben met beide zijn zij (C en W) tot het besluit gekomen om te stoppen, in ieder geval op deze wereld. Omdat deze 2 spelers toch wel 2 accounts haast solo bespeelde heb ik er aan gedacht om de handdoek in de ring te gooien. Ik kwam alleen tot de conclusie dat deze classic net als voorgaande niet zo triest mag eindigen. Daarom snel op zoek gegaan naar spelers voor de 2 accounts. Deze zijn al deels ingevuld, en daarom heb ik besloten een doorstart te maken.

Deze doorstart gaat zijn in de vorm van de stam Resurrect.

Redelijk duidelijk dat het dan toch voor wesley en cornelis was of zie ik dit nu mis?
Alsnog wil je dus de classic verder spelen op het zielig vertoon als weleer, proficiat!

Ik geef alvast mijn adres kan hij eens passeren om mijn familie uit te moorden, kan ik alvast de erfenis verkrijgen van men ouders.

Trieste vertoning van Hood.
 

DeletedUser69389

Guest
Vind die verwensingen heel vervelend voor je Martijn, maar je moet ook kunnen relativeren van wie het komt als mensen zo ver gaan op een online spelletje. Hoe sneu en kinderachtig het ook is wat er is voorgevallen. Des te meer reden voor jou om je er niets van aan te trekken.
Het klopt dat Wesley nog speelt. Had gekund dat Cornelis ook nog speelt inderdaad, maar dat is dus niet zo. En dat was de grootste lastpak dacht ik.

Relativeren, omdat ik weet van wie het komt? Het is toch in en in triest dat mensen op een spelletje zich verlagen zoiets laags? Dan heb ik nog niet eens de doodsbedreigingen ontvangen, maar ik zou dat zeer zeker serieus nemen. Want juist met psychopaten kun je beter niet voorzichtig genoeg zijn. Ikzelf sta er ook boven, maar er zijn ook zat die dat niet kunnen.

Maar ik vind dat je als stam zulk handelen ook niet moet gedogen en dat doen jullie wel met 100%, omdat Wesley alleszins nog speelt en op basis van de geluiden die ik hoor Cornelis ook. De onderstaande woorden kunnen we dan ook met een zoutbus vol korreltjes met zout nemen.

Beste Classic spelers en geïnteresseerde,

Afgelopen dagen ging het er nogal hard aan toe op het forum. Beide partijen vond ik nogal laag bij de grond. Cornelis en Wesley zijn licht ontvlambaar, en jullie hebben ze nogal lopen pushen. Daarmee praat ik de actie van Wesley en Cornelis totaal niet goed, want ook dat keur ik af. Een trieste gebeurtenis zo in deze dagen. Na overlegd te hebben met beide zijn zij (C en W) tot het besluit gekomen om te stoppen, in ieder geval op deze wereld. Omdat deze 2 spelers toch wel 2 accounts haast solo bespeelde heb ik er aan gedacht om de handdoek in de ring te gooien. Ik kwam alleen tot de conclusie dat deze classic net als voorgaande niet zo triest mag eindigen. Daarom snel op zoek gegaan naar spelers voor de 2 accounts. Deze zijn al deels ingevuld, en daarom heb ik besloten een doorstart te maken.

Deze doorstart gaat zijn in de vorm van de stam Resurrect. Als leider ga ik me verantwoordelijk stellen voor alle acties die vanaf nu in de stam gebeuren. Wat hiervoor gebeurd is wil ik graag vergeten. Resurrect gaat een poging doen deze wereld nog te winnen. We beseffen ons goed dat we een grote achterstand hebben, maar we willen het niet zonder een fight opgeven. We zullen ons moeten bewijzen ingame. Ik ben benieuwd wat dat gaat brengen.

Ik wens de leden van Rammen en Kruiden succes op deze wereld, ik hoop dat we in een positievere sfeer verder kunnen gaan. See you on the battlefield.

Groet,

Erik | El Profesor

Bewijs van afwezigheid hoeft geen afwezigheid van bewijs over of Cornelis wel of niet speelt. Zo zijn er bijvoorbeeld maar weinig tot geen Romeinse schepen gevonden in de Middellandse zee en zeker ten op zichtte van andere gebieden. Je zou kunnen denken die zijn er niet dus ze vaarden daar ook niet. Maar dat valt niet zo 1, 2, 3 te concluderen, want waarom waren er dan wel grote havens aan de Middellandse zee? Dat komt omdat ze bijvoorbeeld alleen maar langs de kusten vaarden, omdat dat volgens hen veel veiliger was dan om de Middellandse zee door te steken. Of omdat die schepen misschien niet gevonden zijn, omdat de schepen nog niet gevonden zijn, omdat ze te diep op de bodem van de zee liggen.

Dusja het zeggen van Cornelis speelt hier niet hoeft niet zomaar te kloppen. Wesley speelde er niet en die speelt toch wel op Vision. Wie zegt dat Cornelis niet rustig layback doorspeelt en dat maar een klein aantal mensen dat weten? Dan hoef je niet eens te weten als stamgenoten of die wel of niet speelt. Dat heeft hij zelf ook al meermaals gedaan en is echt niet zo moeilijk. Dat kan ik uit eigen ervaring vertellen. Als er dan nog iemand zijn mond voorbijpraat, zoals er zoveel bij Rect dat doen, tsja dan is het logisch dat ik dat als zeer betrouwbaar acht. Juist ook omdat Cornelis a.k.a. Benja. a.k.a. alle andere namen die die in het verleden al heeft gebruikt, er al ervaring mee heeft.
 

DeletedUser58227

Guest
Als Cornelis nog in Rect had gespeeld was ik hier überhaupt niet komen spelen, maar dan geloof je het niet haha. Cornelis speelt niet meer, dus wij hebben er geen last meer van. De enige die er nog last van heeft ben jij dan, maar dat doe je nu echt je zelf aan.
 
Bovenaan