Resurrect

DeletedUser69389

Guest
Ik ga niet inhoudelijk op je reageren. Trek je conclusies maar, ik weet zelf wel beter.
Geloof wat je wilt geloven. De conclusies zijn duidelijk zat. Je bent een runner totdat je het tegendeel hebt bewezen. Wat gewoon oprecht spijtig is gezien de potentie die je hebt.

Je had een grote mond hier op het AF en zou ze wel laten zien wat tw spelen is. . Je zegt de hele tijd dat het verhaal niet klopt terwijl jij met geen enkele verantwoording komt. Zelfs niet richting je medespelers ondanks beloftes die je met hen hebt gemaakt.... Dat is eigenlijk iets waar jij anderen vaak van beschuldigd..... Ik denk dat onze conclusies juist zijn als die zijn gebaseerd op je eigen medespelers en bewijslast van hen.

Je hebt bewezen tw te kunnen spelen en dat is gewoon iets wat vaststaat. Wat je bijvoorbeeld met Robin hebt gepresteerd op .TheFluffydog was top. Niet voor niets dat velen, waaronder ikzelf, jou daarvoor hebben geprezen op 59.

2- Pim en Robin, @Pimsie. & @the bickymeister .

Met dank aan deze mannen, en dan met dank ook aan alleen hen eigenlijk heeft het account .Thefluffydog nog zo lang bestaan.

Maar hoe je je laatste werelden verlaat is apart. Op 62 en classic recent gaan rennen is spijtig. Op 39 was je als beginnende speler zeer aangenaam en dat gold ook als vijand zijnde. Maar naar hoe meer werelden je bent gaan spelen hoe groter je mond werd. De potentie is zeer zeker aanwezig, maar je gelooft hier tegenwoordig volgens mij enorm in en laat het niet na om dat te tonen. Laurens doet dat ook, maar op een aangenamere wijze dan dat jij dat doet. Dat heb je toch niet nodig?

Je bent voor mij, en met mij vele anderen, beginnen te lijken op een karikatuur van jezelf en vertoont gelijkenissen met onderstaande persoon:

0c55287a253cb348f3bad63110d21630028240aa34b94f98e478786526a50cde.jpg

Ik vind dat gewoon spijtig vanwege de potentie die je hebt. Op een wereld 39, 42, 49, 52 of een classic 13 heb je bewezen goed te kunnen tw'en en ook recent op 59. Maar waarom heb je dan in het verleden, en ook, recent die dubieze zaken zoals op 47, 62 of hier?
 
Reactiescore
2.303
Hou u bek gwn martijn. Ga zingen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Geloof wat je wilt geloven. De conclusies zijn duidelijk zat. Je bent een runner totdat je het tegendeel hebt bewezen. Wat gewoon oprecht spijtig is gezien de potentie die je hebt.

Je had een grote mond hier op het AF en zou ze wel laten zien wat tw spelen is. . Je zegt de hele tijd dat het verhaal niet klopt terwijl jij met geen enkele verantwoording komt. Zelfs niet richting je medespelers ondanks beloftes die je met hen hebt gemaakt.... Dat is eigenlijk iets waar jij anderen vaak van beschuldigd..... Ik denk dat onze conclusies juist zijn als die zijn gebaseerd op je eigen medespelers en bewijslast van hen.

Je hebt bewezen tw te kunnen spelen en dat is gewoon iets wat vaststaat. Wat je bijvoorbeeld met Robin hebt gepresteerd op .TheFluffydog was top. Niet voor niets dat velen, waaronder ikzelf, jou daarvoor hebben geprezen op 59.



Maar hoe je je laatste werelden verlaat is apart. Op 62 en classic recent gaan rennen is spijtig. Op 39 was je als beginnende speler zeer aangenaam en dat gold ook als vijand zijnde. Maar naar hoe meer werelden je bent gaan spelen hoe groter je mond werd. De potentie is zeer zeker aanwezig, maar je gelooft hier tegenwoordig volgens mij enorm in en laat het niet na om dat te tonen. Laurens doet dat ook, maar op een aangenamere wijze dan dat jij dat doet. Dat heb je toch niet nodig?

Je bent voor mij, en met mij vele anderen, beginnen te lijken op een karikatuur van jezelf en vertoont gelijkenissen met onderstaande persoon:

0c55287a253cb348f3bad63110d21630028240aa34b94f98e478786526a50cde.jpg

Ik vind dat gewoon spijtig vanwege de potentie die je hebt. Op een wereld 39, 42, 49, 52 of een classic 13 heb je bewezen goed te kunnen tw'en en ook recent op 59. Maar waarom heb je dan in het verleden, en ook, recent die dubieze zaken zoals op 47, 62 of hier?

Martijn ik geef echt niets om je mening rofl, ik ben een dikke runner, sounds good to me.
 

DeletedUser79357

Guest
Diep in de zeeeeee...
Pakt priest je mee
Nu zijn jullie met twee
Wat een peg
Is miaauw nu ook weg?
 

DeletedUser80235

Guest
Beste Kruiden,

Vandaag heeft Rect weer grote winst gemaakt op Kruiden en heeft daarmee het dominantie percentage bereikt! Een belangrijke gebeurtenis want hiermee kunnen we gaan aftellen.

Kruiden heeft ons uitgedaagd tot een fight, beweerden dat wij de winst niet waard zouden zijn. En na vandaag zijn er al 2 accounts van ze gevallen door ons toedoen.

We werden verweten de halve wereld geïnternd te hebben. Zie daar, jullie hebben de afgelopen week geen enkel vijandelijk dorp gepakt. De enige accounts die nu nog staan zijn voor meer dan 50% bestanddeel 'gratis', jullie hebben niks klaargespeeld deze classic en verliezen nu hard.

Hou de eer alsjeblieft aan jezelf, en ga niet over die 30% heen door te internen, dan ga je de wereld onnodig langer maken. Het is namelijk voor iedereen wel duidelijk hoe deze wereld eindigt.
 
Reactiescore
743
Het is niet omdat je front een stuk opschuift dat het account verdwenen is toch? ;)

2 accounts die gigantische dodgefouten maken. Daarna wanhopig met 200 bijl willen recappen... at noem ik dus zeker en vast wel wanhopig zijn tbh. Accounts zijn enorm veel verloren door het niet dodgen. Veel clears en enorm veel def gesloopt. Wat denk je nou dat er gaat gebeuren dan? Dikke massa terug? of gewoon denken dat de troepen zelf wel dodgen :c

De noobs laten nu zien wie de daadwerkelijke "noobs" zijn. Had een betere strijd verwacht. Wel jammer.

-J
 
Reactiescore
510
Als jullie nu nog verliezen ga ik al helemaa lachen haha
 
Reactiescore
99
Respect voor jou erik Op korte tijd zoveel volk gevonden die dan ook nog eens daadwerkelijk enorm actief zijn.

Terwijl er veel van ons jullie aan het uitdagen waren en stoere praat verkochte en zie ons nu sukkelen om activiteit te vinden-.-

Afgelopen 2 dagen lekker gespeeld.
 
Reactiescore
1.094
Ik vind het wel extreem komisch dit hahaha
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nja niet alles werd vanochtend gedodged hier, maar mijn tandarts vond men gebit er fantastisch uitzien dus dat viel dan weer wel mee
 
Bovenaan