Resist stopt.

DeletedUser

Guest
Flock, op w2 word zowiezo nauwelijks door mods opgetreden.. gelukkig maar want anders was ik en vele anderen die hier regelmatig zijn al geblocked wegens vele onzinnige posts, bijvoorbeeld deze;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag mij zelfs af of w2 nog een mod heeft? Senne zag je tenminste nog een keer om de paar maanden^^

Mss gaat het tw-team buiten de prijzen van PA te verhogen en op nieuwe wereld(en?) concurrentievoordeel te geven aan de rijkere/oudere spelers nu ook bezuinigen op personeel? :rolleyes:

Anders wil ik mij wel kandidaat stellen om het forum te doen op w2, 3 berichtjes per maand verwijderen voor gratis PA zie ik wel zitten :cool:
 

DeletedUser47810

Guest
Ik vraag mij zelfs af of w2 nog een mod heeft? Senne zag je tenminste nog een keer om de paar maanden^^

Mss gaat het tw-team buiten de prijzen van PA te verhogen en op nieuwe wereld(en?) concurrentievoordeel te geven aan de rijkere/oudere spelers nu ook bezuinigen op personeel? :rolleyes:

Anders wil ik mij wel kandidaat stellen om het forum te doen op w2, 3 berichtjes per maand verwijderen voor gratis PA zie ik wel zitten :cool:

Prachtig gewoon :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag mij zelfs af of w2 nog een mod heeft? Senne zag je tenminste nog een keer om de paar maanden^^

Mss gaat het tw-team buiten de prijzen van PA te verhogen en op nieuwe wereld(en?) concurrentievoordeel te geven aan de rijkere/oudere spelers nu ook bezuinigen op personeel? :rolleyes:

Anders wil ik mij wel kandidaat stellen om het forum te doen op w2, 3 berichtjes per maand verwijderen voor gratis PA zie ik wel zitten :cool:

Ik vind t ook een prachtig idee Diet....aangezien je geen mod mag zijn op je eigen spelwereld...zal ik je w2 acc wel nemen :D
 

DeletedUser

Guest
Nanda, niet naïef zijn hé! Je weet toch ook dat wij al jaren aan een stuk de mods omkopen op w2? :D

*Duckje, strafpuntje voor Nanda graag* :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nanda, niet naïef zijn hé! Je weet toch ook dat wij al jaren aan een stuk de mods omkopen op w2? :D

*Duckje, strafpuntje voor Nanda graag* :cool:

Ik word al jaren voorgetrokken door de mods...dat weet jij toch ook? :D
 

DeletedUser974

Guest
Ik vraag mij zelfs af of w2 nog een mod heeft? Senne zag je tenminste nog een keer om de paar maanden^^

Mss gaat het tw-team buiten de prijzen van PA te verhogen en op nieuwe wereld(en?) concurrentievoordeel te geven aan de rijkere/oudere spelers nu ook bezuinigen op personeel? :rolleyes:

Anders wil ik mij wel kandidaat stellen om het forum te doen op w2, 3 berichtjes per maand verwijderen voor gratis PA zie ik wel zitten :cool:

http://forum.tribalwars.nl/showgroups.php

Oneal is de enige W2 mod.
Heb hem hier nog nooit gezien, maar 't is toch zo xD

@Rotte Clown:
Terug in je hok, n00b.
 

DeletedUser10058

Guest
Tgaat ook nie alleen om het forum hier, ook op tw zelf en op twstats word w2 niet heel erg bijgehouden. D'r staat daar dat er nog 80 stammen zijn, terwijl er maar 40 zijn met meer dan 0 punten. Die overige 40 mogen ook best weg gehaald worden.
 

DeletedUser38473

Guest
twan...
kan mij het schelen wat jullie nu van me vinden?
komaan man.. blijf jij leven in het verleden? :rolleyes:
steeds het verleden, verleden verleden, hou je bij het heden of ben je nu zo achterlijk


Je bent nog steeds dezelfde als 5 maand geleden. de grootste backstabber die er rondloopt... en je bent er nog trots op ook:rolleyes: als je some1 niet genaaid had had je "misschien" nu nog een account dat op orde zat. Daarbij heb je niet alleen jezelf in de dieperik getrokken maar ook nightcandle die het nog voor jou had opgenomen..

Als dat nog niet genoeg was ga je ook nog eens de vijand volspammen en kreeg je een ban van (weet niet meer zeker) 5/7 dagen. vervolgens ga je bij de vijand spy's rondselen en zet je heel de stam voor joker.

Wees nou eens eerlijk? wie is er nu echt achterlijk? jij of twan?

Wie jou op het 13lad3r account heeft gelaten is me nog steeds een raadsel, die was waarschijnlijk ongelooflijk bezopen.:eek:
Dat account was altijd in prima staat tot jij erop kwam.
 

DeletedUser

Guest
http://forum.tribalwars.nl/showgroups.php

Oneal is de enige W2 mod.
Heb hem hier nog nooit gezien, maar 't is toch zo xD

Ah, ik zie het al... hé, hij woont in dezelfde 'stad' als Duckje, Belg dus. Jeaah, de Belgen nemen w2 over :D

@Crunox, lekkere post. Btw, die bezopen speler was dat niet gwn harm in nuchtere toestand? ^^
@Masterz0r, mss kunnen we het oplossen door nog meer pa te betalen? :rolleyes:
@Oneal, stel je eens voor in het tw-weekblad, dan hebben we daar nog eens wat te lezen :)
 

DeletedUser858

Guest
Waarom deze discussie's over moderators enz.. in een topic:
Resist stopt?

Niveau op w2 is nog lager dan gedacht :p
 

DeletedUser10058

Guest
Waarom deze discussie's over moderators enz.. in een topic:
Resist stopt?

Niveau op w2 is nog lager dan gedacht :p

Naja.. er valt niet veel meer te melden over Resist he, dus wordt er maar over wa anders gepraat :p

@Dietrix: Tja.. meer PA betalen.. als ze eerst erover beginnen om de wereld tot een einde te brengen, dan er achter komen dat het gros dat niet wil, dan mogen ze toch nog wel hun aandacht richten op de wereld, en niet het gewoon maar.. zn gang laten gaan.
 

DeletedUser858

Guest
inderdaad :p Oneil ofzo dat zijn naam was? xD wie weet zien we hem nog OOIT als we JUIST spammen :D
 
Bovenaan