Resist stopt.

DeletedUser

Guest
Resist stopt.

Na lang beraad heeft de leiding van Resist onder aanvoering van Mrraoul besloten dat er geen basis meer is voor verdere samenwerking.

Ondanks een goed begin met goede stats en mooie veroveringen, is de klad erin gekomen.
We kunnen de strijd tegen TBR en co. niet langer meer volhouden, dus hebben we besloten de handdoek te werpen.

Wij betreuren dit besluit, maar zijn van mening dat er geen andere oplossing is. Wij hopen dat alle leden een mooie nieuwe stam zullen vinden.

Resist wil langs deze weg al haar leden, bg's en nap's bedanken voor de mooie tijd, goede aanvallen en mooie stats.

Verder willen wij melden dat de volledige Resist leiding, te weten Freeko84, Mrraoul en The Giant hun accounts zullen wissen, net zoals een aantal andere leden waaronder Laionkwien, Nightcandle, Tigernuts, Kippetje89 en Hole en co.


Met vriendelijke groet,
De Resist-Leiding
 

DeletedUser

Guest
Kon natuurlijk niet uitblijven dat je op 1 april zoiets zou posten...
Net zo voorspelbaar als 'Harm, je veter zit los!'.
 

DeletedUser

Guest
Idd, waar is de tijd dat 1 april grappen nog origineel waren :(
 

DeletedUser

Guest
:eek: dit is niet eens een 1 april grap, kmoet een nieuwe stam gaan zoeken... :(
 

DeletedUser33298

Guest
Ik had je nog gezegd harm dat je niet vandaag moest posten, niemand gelooft het. Je kan toch ook niks goed eh :mad:
 

DeletedUser12993

Guest
omg, dit op 1 april posten en je wilt nog serieus genomen worden ook :p
 

DeletedUser974

Guest
Tsja, stoute Harm was t gisteren vergeten -,-

@Aslann: Samen stammetje oprichten? :D
 

DeletedUser

Guest
harm wou gewoon 2 topics achter elkaar :( cheater :(

Maar wij zullen het bier voor morgen wel klaar zetten dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Hier een 1 april grap die wel werkte ^^

(let even op de schuin gedrukte letters aan het begin van de eerste zinnen)


mark1988 vandaag om 14:15 uur
Beste -KH- leiding,

199 dagen zit ik inmiddels al solo, maar wat mij betreft komt daar binnenkort een eind aan.
Altijd heb ik gezegd dat ik KH niet zal joinen zolang er een nap met TBR is. Maar die situatie is nu beetje gewijzigd.
Precieze reden hiervoor is voornamelijk dat het contact met vele ex-vrienden behoorlijk verwaterd is. Er is nog maar een enkeling waar ik samen mee werk.
Regelmatig hebben jullie aangegeven dat een overstap mogelijk is, onder bepaalde voorwaarden. Graag zou ik dan ook weer willen overleggen of deze mogelijkheid nog steeds bestaat.
In de afgelopen weken ben ik voor mijn doen behoorlijk inactief geweest, maar nog is de weerstand minimaal.
Logisch dus dat ik op zoek ben naar wat meer uitdaging. Doordat ik komende maand(en) weer volop aan de slag kan zou het geen probleem zijn om te midden van een vijand te liggen.

Hoeveel dagen voorbereiding ik nodig heb om mijn account om te gooien weet ik niet, maar dit zullen we wel bespreken indien er van beide kanten interesse is.
Aangezien ik niet iedereen van UN als vijand zie, hou ik er wel een paar NAPs op na.
Hoe jullie hier tegenover staan zou ik wel graag willen weten.
Aan de andere kant heb ik nog wel een berg edels klaar staan, mede door mijn inactiviteit. Hiermee zou ik wel een mooie klapper kunnen uitdelen.

mvg,
Mark

ps. Doordat in het verleden bij het aanschrijven van de juiste persoon toch enige dagen duurde voor het gelezen werd en een reactie kwam, ben ik zo vrij geweest deze pm naar wat meer personen te doen waarvan ik weet dat ze het vandaag nog zullen lezen. Daarnaast ook fijn om te weten hoe de rest van de stam erover denkt i.p.v. alleen de leiding :)

Masterz0r vandaag om 17:05 uur
Ha Markus,

Ik ga hier toch even over na moeten denken. Vanuit mij zou ik het prima vinden, maar ik denk dat er genoeg stamgenoten zijn die het liever niet zien gebeuren.

Ik laat dus nog van mij weten.

Mvg.
Jesper

mark1988 vandaag om 17:10 uur
Ok we wachten het even af dan, al hoop ik op een positief antwoord...we zijn ua kwaliteit toch wel een aanwinst vind ik zelf..niet om arrogant te doen maar ik denk dat wij ons meer dan eens bewezen hebben :)

Nanda

Masterz0r vandaag om 17:13 uur
Daar heb je ook zeker gelijk in Nan, maar ik heb zo het idee dat sommige mensen in de stam toch zoiets hebben van.. ik blijf liever gewoon aanvallen (met weinig resultaat, maar goed..). Ik weet niet zeker hoe die verdeling is, dus dat moet ik eerst fkes uitzoeken.

Trouwens.. aan wie heb je de pm eigenlijk gestuurd? :p Is wel zo handig om te weten zodat ik er met die mensen over kan praten :p.

Groetjes,
Jesper

mark1988 vandaag om 17:16 uur
Aan de volgende mensen:
Ontvanger Status

cristianoronaldo
Masterz0r
benisa
Ciske14
Dolfke
Jantox
jordyken
Mathew Lloyd
OudeBooijink
ValentijnJelte
WolfGuard
zottevos
 
Bovenaan