Resist stopt.

DeletedUser

Guest
Kan zijn, niemand idee welke namen van spelers?

Lol, zegt wel wat over die regio, na 3 jaar mist niemand je^^ :p
 

DeletedUser

Guest
dat is K4, voornamenlijk dekit die daar zat, maar die heeft ook al ruim half jaar niks overgenomen dus was niet echt verassing
verder idd raisingsun daar, + fl@t
 

DeletedUser19778

Guest
Resist stopt.

Na lang beraad heeft de leiding van Resist onder aanvoering van Mrraoul besloten dat er geen basis meer is voor verdere samenwerking.

Ondanks een goed begin met goede stats en mooie veroveringen, is de klad erin gekomen.
We kunnen de strijd tegen TBR en co. niet langer meer volhouden, dus hebben we besloten de handdoek te werpen.

Wij betreuren dit besluit, maar zijn van mening dat er geen andere oplossing is. Wij hopen dat alle leden een mooie nieuwe stam zullen vinden.

Resist wil langs deze weg al haar leden, bg's en nap's bedanken voor de mooie tijd, goede aanvallen en mooie stats.

Verder willen wij melden dat de volledige Resist leiding, te weten Freeko84, Mrraoul en The Giant hun accounts zullen wissen, net zoals een aantal andere leden waaronder Laionkwien, Nightcandle, Tigernuts, Kippetje89 en Hole en co.


Met vriendelijke groet,
De Resist-Leiding

4 maanden later en nog niet gewist? ;)
 

DeletedUser974

Guest
Hij was gewist, alleen een paar andere mensen hebben hem weer opgericht :)
 

DeletedUser

Guest
4 maanden later en nog niet gewist? ;)

Wat Harm zegt moet je altijd met een serieuze korrel zout nemen Shardul, klopt meestal niet veel van ;)

Twan snapt het spelletje nog niet zo goed, hem niet kwalijk nemen, niet iedereen weet wat 'account wissen' betekent :p
 

DeletedUser19778

Guest
Wat Harm zegt moet je altijd met een serieuze korrel zout nemen Shardul, klopt meestal niet veel van ;)

Twan snapt het spelletje nog niet zo goed, hem niet kwalijk nemen, niet iedereen weet wat 'account wissen' betekent :p

Ik ken hem. Want ik was mede eigenaar net voor Harm op het account kwam!
 

DeletedUser974

Guest
Hoe kun je nou een account gewist hebben en weer oprichten? Eens barbaar is barbaar?

Met een beetje tekstbegrip kwam je al een heel eind.
Ik zal het je stukje bij beetje proberen te laten snappen:

Na lang beraad heeft de leiding van Resist onder aanvoering van Mrraoul besloten dat er geen basis meer is voor verdere samenwerking.

Een speler heeft meestal geen leiding, en het zou vreemd zijn als andere mensen besluiten wanneer een account er mee ophoud.

Wij betreuren dit besluit, maar zijn van mening dat er geen andere oplossing is. Wij hopen dat alle leden een mooie nieuwe stam zullen vinden.

Wellicht dat de woorden 'nieuwe stam' een belletje doen rinkelen.

Resist wil langs deze weg al haar leden, bg's en nap's bedanken voor de mooie tijd, goede aanvallen en mooie stats.

Een account kan idd bg's en nap's hebben, maar leden meestal niet, hooguit een aantal bespelers.

Verder willen wij melden dat de volledige Resist leiding, te weten Freeko84, Mrraoul en The Giant hun accounts zullen wissen, net zoals een aantal andere leden waaronder Laionkwien, Nightcandle, Tigernuts, Kippetje89 en Hole en co.

Nou word die helemaal mooi, omdat 1 speler ermee ophoud, worden er zomaar een hoop accounts gewist..?


Voor het geval het nog steeds niet duidelijk eens, een alles verklarende spoiler voor je ^^
Resist was/is een STAM, geen speler/account ^^



Bormsnor is het dan altijd nog, buiten milan en laion zelf hebben er geen mensen gespeelt dacht ik?


Welkom op W2, waar spelers sneller van account wisselen dan 13lad3r van kant in de oorlog ^^
 

DeletedUser

Guest
Met een beetje tekstbegrip kwam je al een heel eind.
Ik zal het je stukje bij beetje proberen te laten snappen:



Een speler heeft meestal geen leiding, en het zou vreemd zijn als andere mensen besluiten wanneer een account er mee ophoud.



Wellicht dat de woorden 'nieuwe stam' een belletje doen rinkelen.



Een account kan idd bg's en nap's hebben, maar leden meestal niet, hooguit een aantal bespelers.



Nou word die helemaal mooi, omdat 1 speler ermee ophoud, worden er zomaar een hoop accounts gewist..?


Voor het geval het nog steeds niet duidelijk eens, een alles verklarende spoiler voor je ^^
Resist was/is een STAM, geen speler/account ^^






Welkom op W2, waar spelers sneller van account wisselen dan 13lad3r van kant in de oorlog ^^


hoe zou dat toch komen :rolleyes:

en enkele van die acc's zijn wel gewist :p

(mrraoul, nightcandle)
 

DeletedUser

Guest
Nu nog 13Lader en we kunnen verder vanaf het punt dat jij op w2 kwam en het een kutwereld maakte :D

EDIT: @ Jurijn, volgens mij was dat een 1april grap ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nu nog 13Lader en we kunnen verder vanaf het punt dat jij op w2 kwam en het een kutwereld maakte :D

EDIT: @ Jurijn, volgens mij was dat een 1april grap ^^

volgens mij maakte het W2 al een "kutwereld" vanaf jij op W2 speelt dus al lang
en dat allemaal door je arrogantie
 

DeletedUser

Guest
volgens mij maakte het W2 al een "kutwereld" vanaf jij op W2 speelt dus al lang
en dat allemaal door je arrogantie

Helaba, ik ronsel geen spelers in TBR om te spioneren he vriend, ik ben niet arrogant, belange niet, dus kalm aan :)
 

DeletedUser26707

Guest
volgens mij maakte het W2 al een "kutwereld" vanaf jij op W2 speelt dus al lang
en dat allemaal door je arrogantie

Rofl, min of meer door jou is c57 grijs geworden hoor :rolleyes: Als jij gewoon normaal kon spelen, dan was some1 in c56 nooit zo ver gekomen.
 
Bovenaan