Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser58227

Guest
jatu en dread zijn half fruit? volgens mij niet hoor :p
Verder was het toen der tijd nog Plague

Dat waren niet de enige die stuurde, de enige frontspelers ja.
Maar als alleen de frontspelers tellen ben ik dus ook niet neergehaald door fruit, want had ook maar front met 2spelers....
 

DeletedUser62436

Guest
Tja, wrm zorgde hij er dan niet voor? Kan je best zeggen dat hij gefaald heeft in het leiden van zijn topstammetje...

Je kent het verhaal erachter niet. dus doe er ook maar geen uitspraken meer over :p
 

DeletedUser

Guest
vanaf deze kant wil ik Nikolaas toch danken voor zijn uitspraken,

Oriskany is niet in vijandelijke handen gekomen hoor, ik. Harry speel nog steeds op wereld 21

nadat ik vertrokken ben bij Resist, want ik moest toch weg, heb ik een tijdje alleen gespeeld, maar had ik met een paar van Fruit goed kontakt,1 ervan was een oud stamlid van mij, die hebben mij op dat moment er doorheen getrokken door een NAP te regelen voor Oriskany met Fruit.

ook toen ik de stam uit was had ik nog met een aantal spelers een goed kontakt, die begrepen mijn vertrek niet en een aantal hebben
geprobeerd mij terug te krijgen, ook die spelers zeg ik dank voor de leuke tijd hier op w21.
Dat ik nooit terug zou keren in Resist was voor mij al duidelijk nadat ik vertrok, want met spelers die naast je liggen en die ik een aantal
keren had geholpen en gered tegen aanvallen door def te leveren en snachts te deffen, voelde als een dolk in de rug

voor mij was toen alles duidelijk

er zijn toen een aantal wijzigingen doorgevoerd, die noodzakelijk waren met als eind resultaat dat acount Oriskany Fruit ging joinen.

De tijd die ik in Fruit gespeeld heb was voor mij een fantastische tijd, was zo ongeveer als toen Resist werd opgericht, een echte vriendengroep.

ook bij Resist was dat in het begin zo totdat 1 persoon ging stoppen die op dat moment op MUay speelde, hij was de aanjager bij resist,

Vele acounts werden opnieuw bezet en de vriendengroep was weg en het werd een graai cultuur.

met verbazing en met toeval kwam ik erachter dat de gehele leiding van Resist smerige spelletjes speelde ten opzichte van de stam.

spelers op resist acounts zetten en dan zelf de dorpen internen van het verlaten acount.

dat waren op dat moment dingen die in mijn ogen verkeerd waren, en toen ik ze erop aansprak werd mij te verstaan gegeven dat ik stil moest zijn en daarover niet mocht praten.
tja, zoiets was slecht voor een stam dus heb ik de bek opengetrokken en alle wandaden van de leiding op het forum gezeg.

dat was voor de leiding het sein om mij de stam uit te werken, wat ze ook onderling geregeld hadden want acounts die naast oriskany lagen werden totaal verrast met het vertrek van Oriskany.

een aantal van resist zijn leuke en goede spelers gebleken, echter waren er een paar graaiers die het voor het zeggen hadden.

Wereld 21 loopt ten einde, bij deze wil ik de hele stam Fruit feliciteren met de verdiende overwinning en danken dat ik een Fruiter mocht zijn.

mvg

HarryGR/ Oriskany
Trots speler van Fruit
 

DeletedUser

Guest
Time For Change heette dat zootje. Maarja vrij logisch dat ze uitgeschakeld werden, aangezien ze gesandwiched werden door Plague & LawZzZ. Geen schande dus, niet te vergelijken met Aegon.

Maarja tw is meer dan alleen weten in welke volgorde je op een knop moet drukken. Wie zijn geschiedenis kent, weet dat de voorloper van TFC (Dice) meer mogelijkheden had. Maar dat ze zichzelf onmogelijk maakten door hun totaal gebrek aan diplomatisch en strategisch inzicht. Jorny heeft op oorlogsvlak meer inzet (en uiteindelijk ook de nodige vaardigheden) getoond dan wie ook op deze wereld. Altijd in de vuurlinie van de strijd. Maar op dit tweede punt was het maar een meelopertje.

Aan Aegon's move naar Hap! te zien, waarna het account als een pudding ineenstortte, ontbeert Sensation zowel punt 1 als 2.

Jorny 's doorzettingsvermogen en vaardigheden/ervaringen in combat overstijgen de mijne. Maar toch ben ik zelf bijvoorbeeld meer een beast van een speler. Een onwetende ziel wil ik desnoods nog wel van argumenten voorzien , behalve W22- grut.

Laat ik het zo stellen. Tabula Rasa. Maak van een wereld terug een blanco blad, waar niemand elkaar kent. Stel het je voor. Ik ben zeker dat ik na een maand of 3 in een sterkere positie zit dan Jorny (wat ook het geval was op deze wereld). En nu bedoel ik niet alleen mijn epische startkwaliteiten. Maar gewoon vaardigheden op diplomatisch en communicatief vlak. En dat is dan ook de reden waarom ik de befaamde 'technische skills', geroemd door sommigen op dit forum (warre op kop), overrated vindt. Soms lijkt het dat dit enkel van tel is. Ze worden telkens zo expliciet bovengehaald als argument. Ze zijn belangrijk, maar lang niet eens essentieel. Met alleen dat kom je er niet. Je kan vechten als een leeuw, je gaat ten onder. Tenzij je natuurlijk de steun hebt van een complete speler, tenzij je het geluk hebt dat je in de juiste kring kon verzeilen. Wie die kringen bepaald zijn allroundspelers. Mensen die communicatief sterk zijn, die kunnen motiveren, die kunnen schrijven, die kunnen propageren, die tactisch inzicht hebben, die strategieën uitdokteren. Die heel de werelddiplomatie met argusogen volgen. Die overal connecties hebben. Zoals ik. Of een Fresomania. Of een Philips De Goede. Of de verbeterde versie van mij: Zoeperman.

Freso bedankt voor het compliment, ik deel dezelfde mening als die jij hierboven schrijft. Natuurlijk werken skills in je voordeel, maar als je diplomatisch niet juist bent aangelegd zul je nooit bij de juiste groep komen en zal je moeten vechten tegen de personen die dit wel lukt. Echter moet ik je wel vertellen dat er in Warre ook een goede diplomaat schuilt, mits hij dit wilt :p

Jij zorgt helemaal niet voor discussies, jij leeft in het verleden toen jouw stammetje 'baas' was. Nou, dat is dus niet het geval meer( al een tijdje niet) dus stop nu maar met jezelf zo goed te want lawz heeft overduidelijk gefaald, in tegenstelling tot fruit.

Fijn voor je dat je de grootste wereldkennis hebt, van deffen of andere skills heb je blijkbaar geen kaas gegeten want anders stond je hier nu nog ;)

Tja, wrm zorgde hij er dan niet voor? Kan je best zeggen dat hij gefaald heeft in het leiden van zijn topstammetje...

Stefaan, jij reageert weer als een kip zonder kop ergens op. Steven is niet verantwoordelijk voor de val van Lawzzz en had hier dan ook niks aan kunnen doen. Steven is destijds gestopt omdat de goesting en tijd die hij voor tw had er niet meer was. Een druk programma in RL was niet meer te combineren met het spelen van TW, laat staan om daar als leider van een stam te fungeren. Vanaf dat moment is het in Lawzzz ook minder gaan draaien natuurlijk, Steven was een van de spillen in die stam. Maar hij heeft nergens gefaald omdat het niet zijn inbreng was. Ook op speltechnisch vlak stond hij zijn mannetje en daar zul jij al helemaal geen weet van hebben. Je hebt nooit met hem samengespeeld namelijk... Dus graag terug je hok in en pas ergens over praten als je er daadwerkelijk weet van hebt.

Je kan wel verhalen van je stammies aangehoord hebben, maar die kloppen dan kant noch wal. Ik was erbij, ik heb de hele situatie meegemaakt en kan het me toch zeker niet zo herinneren zoals jij beschrijft. Dus daar dan ook de bewijsvoering.
 

DeletedUser69459

Guest
Waarom niet? 10k op 2 dagen, op 2 vv's heb ik toch echt gedaan;)

Niet als de massa aankomt verspreidt over meerdere dagen aangezien je niet 5 dagen opvoorhand dodget. Dit is nu hetgene dat ik al de hele tijd zeg hier...
 

DeletedUser71860

Guest
Stefaan, jij reageert weer als een kip zonder kop ergens op. Steven is niet verantwoordelijk voor de val van Lawzzz en had hier dan ook niks aan kunnen doen. Steven is destijds gestopt omdat de goesting en tijd die hij voor tw had er niet meer was. Een druk programma in RL was niet meer te combineren met het spelen van TW, laat staan om daar als leider van een stam te fungeren. Vanaf dat moment is het in Lawzzz ook minder gaan draaien natuurlijk, Steven was een van de spillen in die stam. Maar hij heeft nergens gefaald omdat het niet zijn inbreng was. Ook op speltechnisch vlak stond hij zijn mannetje en daar zul jij al helemaal geen weet van hebben. Je hebt nooit met hem samengespeeld namelijk... Dus graag terug je hok in en pas ergens over praten als je er daadwerkelijk weet van hebt.

Je kan wel verhalen van je stammies aangehoord hebben, maar die kloppen dan kant noch wal. Ik was erbij, ik heb de hele situatie meegemaakt en kan het me toch zeker niet zo herinneren zoals jij beschrijft. Dus daar dan ook de bewijsvoering.

Who cares :D Het is een roepertje, die Hungergamesfanaat. Ik heb dit eigenlijk nog liever. Hier krijg je tenminste geen hoofdpijn van, wacht tot hij begint te discussiëren. Al die onbenullige details ( "ik had wel 15 dorpen overgenomen op dat account!" ) en die overgave in combinatie met schrijnende coherentie. Totale chaos. Typisch zo'n dafalganposter waarvan je niks essentieels kan leren. You need to step up your game Peeta :rolleyes:

Maar dank voor het compliment. Ik wacht met smacht op die afscheidspost. Ik hoop ook dat je met Duckje kan overleggen dat hij wat linkjes kan plaatsen van die post en een Virtuele Wereld bvb. In de aankomende aankondiging over het einde van W21 bedoel ik dan. Is mss wel tof voor anderen, buitenstaanders :)
 

DeletedUser71860

Guest
Probeer eens wat, je bent vrij geletterd voor een knul van 16! :D. Zoepert ging al wat proberen. Maak iets memorabels, hoeft niet lang te zijn. Of ieder een stuk. W21 zit nu al bij de absolute top qua kwaliteitsposts. Een passend einde mag wel e! We naderen de 100.000 posts ook. Mijn God, 100.000!

W21 ftw!

----

Ik beeld me nu gewoon in dat ik over 20 jaar plots hier nog eens verschijn en dan een hele nacht al die topics ga lezen uit pure nostalgie. Dat wordt fantastisch :D
 

DeletedUser53787

Guest
Niet als de massa aankomt verspreidt over meerdere dagen aangezien je niet 5 dagen opvoorhand dodget. Dit is nu hetgene dat ik al de hele tijd zeg hier...

Je gaat er meteen vanuit dat een deel van de looptijden nog minstens 5 dagen zijn, maar wie zegt dat dat zo was?
 

DeletedUser53787

Guest
Moet je dat wel vanaf het begin vermelden he ;)

Waarom zou ik dat doen? Kan je zelf ook wel bedenken. Dat je als ik dat niet erbij vermeld dingen gaat bedenken als 5 dagen looptijd is niet iets waar ik op moet letten;)
 

DeletedUser69459

Guest
Fruit. heeft geen enkele massa gedaan waarbij de aanvallen maar 2 dagen liepen, logische redenering van mij dus...
 

DeletedUser53787

Guest
Fruit. heeft geen enkele massa gedaan waarbij de aanvallen maar 2 dagen liepen, logische redenering van mij dus...

Heb je gelijk in, maar ik had de vv's gekregen toen de aanvallen al een tijdje liepen.
Daarom is het geen logische redenering op deze discussie'tje.
 

DeletedUser55442

Guest
vanaf deze kant wil ik Nikolaas toch danken voor zijn uitspraken,

Oriskany is niet in vijandelijke handen gekomen hoor, ik. Harry speel nog steeds op wereld 21

nadat ik vertrokken ben bij Resist, want ik moest toch weg, heb ik een tijdje alleen gespeeld, maar had ik met een paar van Fruit goed kontakt,1 ervan was een oud stamlid van mij, die hebben mij op dat moment er doorheen getrokken door een NAP te regelen voor Oriskany met Fruit.

ook toen ik de stam uit was had ik nog met een aantal spelers een goed kontakt, die begrepen mijn vertrek niet en een aantal hebben
geprobeerd mij terug te krijgen, ook die spelers zeg ik dank voor de leuke tijd hier op w21.
Dat ik nooit terug zou keren in Resist was voor mij al duidelijk nadat ik vertrok, want met spelers die naast je liggen en die ik een aantal
keren had geholpen en gered tegen aanvallen door def te leveren en snachts te deffen, voelde als een dolk in de rug

voor mij was toen alles duidelijk

er zijn toen een aantal wijzigingen doorgevoerd, die noodzakelijk waren met als eind resultaat dat acount Oriskany Fruit ging joinen.

De tijd die ik in Fruit gespeeld heb was voor mij een fantastische tijd, was zo ongeveer als toen Resist werd opgericht, een echte vriendengroep.

ook bij Resist was dat in het begin zo totdat 1 persoon ging stoppen die op dat moment op MUay speelde, hij was de aanjager bij resist,

Vele acounts werden opnieuw bezet en de vriendengroep was weg en het werd een graai cultuur.

met verbazing en met toeval kwam ik erachter dat de gehele leiding van Resist smerige spelletjes speelde ten opzichte van de stam.

spelers op resist acounts zetten en dan zelf de dorpen internen van het verlaten acount.

dat waren op dat moment dingen die in mijn ogen verkeerd waren, en toen ik ze erop aansprak werd mij te verstaan gegeven dat ik stil moest zijn en daarover niet mocht praten.
tja, zoiets was slecht voor een stam dus heb ik de bek opengetrokken en alle wandaden van de leiding op het forum gezeg.

dat was voor de leiding het sein om mij de stam uit te werken, wat ze ook onderling geregeld hadden want acounts die naast oriskany lagen werden totaal verrast met het vertrek van Oriskany.

een aantal van resist zijn leuke en goede spelers gebleken, echter waren er een paar graaiers die het voor het zeggen hadden.

Wereld 21 loopt ten einde, bij deze wil ik de hele stam Fruit feliciteren met de verdiende overwinning en danken dat ik een Fruiter mocht zijn.

mvg

HarryGR/ Oriskany
Trots speler van Fruit

Die Harry blijft een bijzondere kijk op W21 houden.
 

DeletedUser64036

Guest
Proficiat aan fruit ;)

Eindelijk gedaan met deze wereld :D Duurde me veel te lang :eek:
 
Bovenaan