Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser

Guest
Pff, ik heb niet eens gelezen wat hij allemaal heeft gezegd. Er staan alleen maar leugens in, aangevuld met onzin.
 

DeletedUser69459

Guest
Die Harry blijft een bijzondere kijk op W21 houden.

Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.

Pff, ik heb niet eens gelezen wat hij allemaal heeft gezegd. Er staan alleen maar leugens in, aangevuld met onzin.

Volgens hem zou ik hem gebackstabt hebben omdat ik volgens hem oriskany heb aangevallen de dag voor de nap afliep. Toen liet ik hem skypeberichten zien dat mijn co hem op 9 mei om half 3 heeft aangevallen en toen was die weer stil :eek:

Ook zou hij het ww van kiandro geweten hebben en kon die op magische wijze in de nieuw opgerichte skypechat een paar weken na zijn kick kijken :eek:
 

DeletedUser55442

Guest
Hij spoort niet,dat zal ook wel nooit veranderen. Ik had niet verwacht dat Harry nog iets van zich ging laten horen. Deed hij jammer genoeg wel :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat een gebash allemaal op Harry van Resist hun kant uit man, djeesus...

Jullie kunnen allemaal wel zeggen dat hij niet helemaal goed is in zen hoofd, hij een bijzondere kijk heeft op dingen, hij niet goed spoort en dat hij in een bepaald gebouw in Geel thuishoort en waar ik veel wat. (dat laatste is BTW zeer grof, dat dan nog eens meermaals herhalen, en niet alleen grof naar Harry toe).

Kortom ligt het volgens jullie weer allemaal aan de andere en niet aan jullie. Zoals altijd eigenlijk wanneer jullie een discusie voeren.
Dan vraag ik me toch sterk af hoe het mogelijk is dat half resist hier reageert op zo een manier naar hem toe en altijd ruzie met hem heeft gehad enzo terwijl Harry met NIEMAND in Fruit ook maar 1 keer een woordwisseling heeft gehad, laat staan ruzie !

In mijn ogen is Harry een prima persoon die open staat voor voorstellen en gewoon normaal aanspreekbaar is.

Ik zou als ik jullie was toch maar eens naar jezelf gaan kijken in plaats van alleen naar een ander !
 

DeletedUser69459

Guest
Het verschil zit hem in het feit dat de mensen uit Resist weten dat hij hier onzin ligt te verkopen en gewoonweg zit te liegen. Jullie uit Fruit. Kunnen idd niet weten hoe het intern bij Resist eraan toe ging.

Hij beschuldigt resist en mij van allerlei dingen maar dingen bewijzen kan die niet. Ik bewijs het tegendeel van wat hij beweert en dan uit hij maar een andere beschuldiging die ik weeral weerleg. Lees alle berichten maar na.
 

Deleted User - 24028

Guest
Het verschil zit hem in het feit dat de mensen uit Resist weten dat hij hier onzin ligt te verkopen en gewoonweg zit te liegen. Jullie uit Fruit. Kunnen idd niet weten hoe het intern bij Resist eraan toe ging.

Hij beschuldigt resist en mij van allerlei dingen maar dingen bewijzen kan die niet. Ik bewijs het tegendeel van wat hij beweert en dan uit hij maar een andere beschuldiging die ik weeral weerleg. Lees alle berichten maar na.

Ik heb dan ook nergens gezegd dat wij of ik weten hoe het er intern bij Resist aan toe ging met Harry. Dat doet er dan ook totaal niks toe aangezien het gaat om Harry als persoon. En die persoon is niet verandert sinds toen, of misschien wel. Indien die niet veranderd is moeten jullie eens goed naar jezelf kijken en nadenken of het ook niet aan jullie ligt, nogaals: Harry heeft in Fruit nooit met iemand problemen gehad. Indien die wel veranderd is moeten jullie nog steeds kijken naar jezelf, want als die veranderd is dan was het toen die Fruit joinde en dat zegt weeral genoeg.

Hij beschuldigt jullie van dingen.. ik ga eerlijk zijn, ik heb niet al dat gezever gelezen. Maar hij kan julie beschildigen van wat dan ook, er is geen beschuldiging die jou en de anderen hier het recht kan geven om te schelden, hem zwart te maken of te beledigen. Heb jij mij jullie zien uitschelden en beledigen wanneer jullie me steenvast beschuldigd hebben van illegaal scriptgebruik zonder bewijzen ? Ik dacht het niet he...

Ik harhaal nog eens: In mijn ogen is Harry een prima persoon die open staat voor voorstellen en gewoon normaal aanspreekbaar is. En daarbij wil ik het dan ook laten.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik gaf argumenten aan toen ik bezig was over het scriptgebruik. Harry geeft geen argumenten, hij verzint zijn eigen feiten. En ik heb mijn geduld verloren met hem. Hij gaat van de ene beschuldiging naar de ander. Zoals ik op skype al zei tegen jou, ik heb genoeg gehad van hem en zijn gezever.
 

Deleted User - 24028

Guest
Argumenten ? Neen, jij of jullie verzonnen ook gewoon dingen die niet kloppen. Zoals "het is onmogelijk om op gelijke ms te hebben, het is niet toegelaten" en wat nog allemaal. Dat zijn geen argumenten he, want argumenten kloppen, dat zijn uitlegjes terwijl je geen deftige argumenten of bewijs hebt. Hetzelfde als Harry volgens jullie nu doet...
 

DeletedUser

Guest
Het verschil zit hem in het feit dat de mensen uit Resist weten dat hij hier onzin ligt te verkopen en gewoonweg zit te liegen. Jullie uit Fruit. Kunnen idd niet weten hoe het intern bij Resist eraan toe ging.

Hij beschuldigt resist en mij van allerlei dingen maar dingen bewijzen kan die niet. Ik bewijs het tegendeel van wat hij beweert en dan uit hij maar een andere beschuldiging die ik weeral weerleg. Lees alle berichten maar na.

Kijk naar de stats en wij kunnen zelf ook zien dat er alleen maar geinternd werd bij jullie. Wat is daar geen waarheid aan? Harry heeft in deze dus zeker op 1 punt gelijk
 

DeletedUser69459

Guest
Kijk naar de stats en wij kunnen zelf ook zien dat er alleen maar geinternd werd bij jullie. Wat is daar geen waarheid aan? Harry heeft in deze dus zeker op 1 punt gelijk

En kijk je ook eventjes naar de 100 andere dingen die hij gezegd heeft? Dat resist geinternd heeft weet het kleinste kind. Maar de onzin dat hantei edelde van mij dat slaat alles. Ik geef hem nog twstats van alle veroveringen, en dan zwijgt die er mr over. Komop zeg :eek:

Argumenten ? Neen, jij of jullie verzonnen ook gewoon dingen die niet kloppen. Zoals "het is onmogelijk om op gelijke ms te hebben, het is niet toegelaten" en wat nog allemaal. Dat zijn geen argumenten he, want argumenten kloppen, dat zijn uitlegjes terwijl je geen deftige argumenten of bewijs hebt. Hetzelfde als Harry volgens jullie nu doet...
Hetgene wat harry doet is allerlei dingen verzinnen zodat het goed uitkomt voor hem en als er dan bewijs wordt gegeven dat het totaal niet klopt wat die zegt zwijgt die maar. Ik heb toegegeven dat ik fout zat met jouw script, maar heb ook geen dingen liggen verzinnen. Als ik zoals harry had gedaan,:had ik beweert dat het uit dezelfde dorpen kwam.
 

Deleted User - 24028

Guest
Hetgene wat harry doet is allerlei dingen verzinnen zodat het goed uitkomt voor hem en als er dan bewijs wordt gegeven dat het totaal niet klopt wat die zegt zwijgt die maar. Ik heb toegegeven dat ik fout zat met jouw script, maar heb ook geen dingen liggen verzinnen. Als ik zoals harry had gedaan,:had ik beweert dat het uit dezelfde dorpen kwam.

Vervang in dat vetgedrukte stuk de naam Harry door Peeta, Harmen, Jan en de zin klopt nog altijd ;)
Wanneer jij zegt dat iets onmogelijk is terwijl dat wel is, is dat iets verzonnen. Wanneer jij zegt dat er in de regels staat dat het niet mag terwijl dat niet zo is, is het verzonnen. Wanneer jij zegt dat ik een illegale methode heb om het een en ander te omzeilen is dat verzonnen. Maar neuh hoor, jij verzint niks.
 

DeletedUser69459

Guest
Lees jij eerst eens de postjes van Harry voordat je hier over oordeelt. Wat jij hier opnoemt is een gebrek aan kennis over het scripten en voor iedereen die niet script, lijkt het op het eerste zicht redelijk illegaal, moet je zelf ook toegeven. Het verschil hierin is ook dat ik toe heb gegeven dat ik fout zat, dat doet harry niet. Harry weet goed genoeg dat alle dingen die hij hier vertelt niet kloppen, waarom denk je anders dat die niet meer antwoord hier? Omdat hij weet dat hij over heel de lijn ongelijk heeft.
 

Deleted User - 24028

Guest
Als je een gebrek aan iets hebt ga je geen oordelen vellen over iets dat in verband staat met datgene waaraan je een gebrek hebt.

Of Harry nu liegt, dingen verzint, dingen zegt die niet kloppen of wat dan ook interesseert mij eigenlijk niet. Heeft dan ook gewoonweg niks met mij te maken.

De reden dat ik hier reageerde is omdat ik niet dezelfde indruk heb van Harry als persoon als dat jullie hebben. In tegenstelling zelfs...
 

DeletedUser69459

Guest
[00:08:22] Warre :: Zo een slecht persoon is harry toch niet
[00:08:26] Warre :: Wat hebben jullie allemaal tegen hem
[00:33:00] stefaan bevers: Heb je gelezen wat hij allemaal zegt? Neen, bij mij heeft hij er helemaal gelegen nu. Ik kon altijd redelijk goed met hem overweg, maar als je mij van vals spel gaat beschuldigen kan je den boom in bij mij.

Als jij nooit leest wat die allemaal zegt, dan is het logisch dat je indruk niet dezelfde is als de mijne van hem :rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zeg niet dat ik nooit lees wat die schrijft. Ik heb niet gelezen wat die hier schreef. het is logisch dat hij niet normaal doet en een beetje anders reageert hier dan zijn normale doen gezien hoe jullie op hem bashen.

Gaat er om dat die binnen fruit normaal doet, dus dat het niet alleen aan hem zal liggen.
 

DeletedUser58227

Guest
Kunnen we het hoofdstuk Harry nu afsluiten, daar hebben we al 5 pagina's aan verkammezoold
 

DeletedUser69459

Guest
Ik zeg niet dat ik nooit lees wat die schrijft. Ik heb niet gelezen wat die hier schreef. het is logisch dat hij niet normaal doet en een beetje anders reageert hier dan zijn normale doen gezien hoe jullie op hem bashen.

Gaat er om dat die binnen fruit normaal doet, dus dat het niet alleen aan hem zal liggen.

Dit is de eerste keer dat hij hier meer dan 3 posts schrijft :eek:

Dus jij vindt het normaal dat hij in zijn eerste posts al leugens vertelt en omdat ik deze weerleg met bewijs hij nog meer leugens vertelt?

Oke dan...
 
Bovenaan