Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser

Guest
OK. Zijn we het i.i.g. eens m.b.t. het gebruik van kata's in w21
 

DeletedUser

Guest
Het spel tribalwars is bedoelt om oorlog te voeren en proberen dorpen te pakken van de vijand. Is dat niet exact wat wij gedaan hebben ? Dat slopen hoort er gewoon bij en moet je maar eens leren accepteren.
Ik ga nogmaals herhalen: misschien moet je eens nadenken waarom wij / ik veel meer winst maken dan j

Slopen hoort er niet bij? Kijk maar naar de werelden waar dorpen niet gesloopt hoeven worden om ze te pakken. Ook op classic worden (op, volgens de algemene opinie, noobs na) geen dorpen in die mate gesloopt als hier gebeurt. Dus neen, het hoort er niet bij. Het is niet essentieel.
Enja, redelijk logisch dat ik vanaf kiandro geen winst kan maken huh.

Altijd als ik dat zeg ben ik de grappigste etc. Maar niemand van jullie snapt dat ik dit gewoon meen en dat het ook gewoon zo is. Jullie gedrag op het AF zorgt er voor dat er meer aanvallen worden gestuurd. Kijk naar Peeta...

En jouw gedrag op het AF zorgt ervoor dat je niet binnen mocht in Resist. Zo kun je een gedetailleerde studie maken over ieders gedrag.

Had 1 keer gedeft en wie weet was het ook 1malig geweest ;)

Neen hoor. Heb ik al meermaals gedaan.

Maar goed, aangezien ik niet denk dat jij mij kunt overtuigen, of ik jou, stel ik voor dat we het hierbij laten. Temeer omdat het eigenlijk een soort afscheidstopic is.
 

DeletedUser

Guest
Hoelang heb ik daar ook weer gespeeld? En de stand tussen ons was uiteindelijk amper verschil.
 

Deleted User - 24028

Guest
Slopen hoort er niet bij? Kijk maar naar de werelden waar dorpen niet gesloopt hoeven worden om ze te pakken. Ook op classic worden (op, volgens de algemene opinie, noobs na) geen dorpen in die mate gesloopt als hier gebeurt. Dus neen, het hoort er niet bij. Het is niet essentieel.
Enja, redelijk logisch dat ik vanaf kiandro geen winst kan maken huh.

Als het er niet bij hoort, waarom heeft de persoon die TW bedacht heeft dan ooit de eenheid katapulten bedacht ? Waarom staat er in de beschrijving van katapulten letterlijk "De katapult is bijzonder geschikt om gebouwen van je tegenstanders te vernietigen." ? Als het niet de bedoeling van het spel is om ze er voor te gebruiken, waarom zijn ze er dan ? Het is niet omdat jij vind dat je ze niet hoort te gebruiken dat dat ook zo is.

Verder is er nog een groot verschil tussen "hoort er niet bij" en is "niet essentieel". Het hoort er wel bij, zie mijn uitleg hier een beetje voor, want anders zou het er niet zijn. Het is niet essentieel dat klopt wel, je moet niet kata'en om oorlog te kunnen voeren. Maar het is wel gewoon mogelijk, toegelaten en het hoort er bij. Wil je dat niet ? Ga dan een ander spelletje spelen (zal maar de vaak gebruikte uitspraak met farmville weer niet bovenhalen zeker).

Nog eens een vergelijking, ze zijn altijd zo leuk:
Hoor jij, Jan - Fronzenduck, bij de groep die op dit AF kan posten ? Ja.
Ben jij, Jan - Frozenduck, essentieel om het posten hier mogelijk te maken ? Neen.

Dat je van daar geen winst kan maken is idd logisch, maar jij bent wel degene die kiest voor zo een veilig accountje waar wij je niks kunnen maken maar jij ons ook niet. Feit dat je voor zo een account kiest zegt al genoeg :eek:

En jouw gedrag op het AF zorgt ervoor dat je niet binnen mocht in Resist. Zo kun je een gedetailleerde studie maken over ieders gedrag.

Verschil is dat ik toegeef dat dat daarvoor gezorgd heeft in tegenstelling tot dat jullie niet toegeven dat door jullie gedrag je meer inc kreeg.

Neen hoor. Heb ik al meermaals gedaan.

Maar goed, aangezien ik niet denk dat jij mij kunt overtuigen, of ik jou, stel ik voor dat we het hierbij laten. Temeer omdat het eigenlijk een soort afscheidstopic is.

Er is door niemand van resist een sloopmassa van ons gedeft zoals het zou moeten. Dikke zever dat jij het gedaan hebt dus.

Ondanks mijn zeer goede argumenten weet ik je idd niet te overtuigen. Dat probleem heb je met mensen zoals ons he :) Voor mij prima als we het er bij laten. Had je daaraan niet kunnen denken voor je dit starte ?
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb sloopmassas deftig gedefd, alleen ben ik niet zo verslaafd aan tw dat ik dag in dag uit 10uur lang def tussen de aanvallen ga timen. Na een tijdje houdt het ook op bij mij.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb sloopmassas deftig gedefd, alleen ben ik niet zo verslaafd aan tw dat ik dag in dag uit 10uur lang def tussen de aanvallen ga timen. Na een tijdje houdt het ook op bij mij.

Dan heb je ze dus niet gedeft zo als het zou moeten, dankje.
 

DeletedUser58227

Guest
Peeta, laat het maar. Sommige mensen vragen nu eenmaal om het onmogelijke, anders zullen ze je af blijven zeiken.
Zij weten zelf ook wel dat het niet mogelijk is om dat constant allemaal perfect te deffen, omdat het gewoon veel te veel tijd kost.
Het feit dat je het dus niet deft zoals het hoort hebben ze gelijk in, is het relevant. Nee
 

DeletedUser

Guest
komt er nog 1 die weet hoe het is om afgeslacht te worden door fruit :D
 

DeletedUser58227

Guest
En heb jij nog wat bereikt in RL, of zit je nog steeds dag en nacht alleen achter je pc op tw te nolifen?
 

DeletedUser

Guest
Ow zijn we over real life aan het praten hier? Dacht dat we een spelletje aan het spelen waren? Wat een niveau nog steeds van jou nog niets bij geleerd zo te zien...
 

DeletedUser58227

Guest
A jawel hoor. :) Echter presteer, en heb ik liever een leuk RL dan beetje zogenaamde prestatie op tw neerzetten door 2 weken lang dag in dag uit 10 uur te deffen ofzo. Volgensmij geef jij daar toch wel de voorkeur aan.
Ik niet iig, ieder heeft zo zijn voorkeur maar daar mag ik toch wel iets van vinden of niet dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Peeta, laat het maar. Sommige mensen vragen nu eenmaal om het onmogelijke, anders zullen ze je af blijven zeiken.
Zij weten zelf ook wel dat het niet mogelijk is om dat constant allemaal perfect te deffen, omdat het gewoon veel te veel tijd kost.
Het feit dat je het dus niet deft zoals het hoort hebben ze gelijk in, is het relevant. Nee

Ik kan je dan ook zeggen dat die sloopfakes zo gedeft zijn ;) Ik ben er niet meer tijd mee kwijt dan normaal deffen in ieder geval.
 

DeletedUser

Guest
A jawel hoor. :) Echter presteer, en heb ik liever een leuk RL dan beetje zogenaamde prestatie op tw neerzetten door 2 weken lang dag in dag uit 10 uur te deffen ofzo. Volgensmij geef jij daar toch wel de voorkeur aan.
Ik niet iig, ieder heeft zo zijn voorkeur maar daar mag ik toch wel iets van vinden of niet dan ;)

dag in dag uit 10 uur deffen heb ik niet eens de tijd voor. Gaat erom om hoe je het aanpakt en je tijd te verdelen. Hoe meer je doet voor de dag van inslag hoe minder tijd het je kost mocht er iets tussen komen :)
 

DeletedUser58227

Guest
Ik kan je dan ook zeggen dat die sloopfakes zo gedeft zijn ;) Ik ben er niet meer tijd mee kwijt dan normaal deffen in ieder geval.

Ligt er dan natuurlijk ook aan hoe je de sloopfakes stuurt. Maar hoeft niet idd
 

DeletedUser72568

Guest
Vraag me echt af hoe jullie deffen, 10u daaraan kwijtspelen, je moet het maar kunnen. :D
 
Bovenaan