RES valt uit elkaar?

DeletedUser23694

Guest
Hij vind het altijd prettig dat wij hem in de apenkooi komen opzoek. Nietwaar Zailfailer :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook benieuwt, maarja, zoals de vorige ervaringen die we met ze hadden zijn het toch interns die we aanvallen, dus ze zullen wel gekickt worden binnenkort, haha



Is de kleuter in je weer naar boven gekomen? :)

Om maar weer te laten zien dat ervaring een goede leermeester is, micati is gekickt en inmiddels bb.

Wat geniet ik er ook van dat ik soms nog kleuter genoemd word:) Ooit komt iedereen erachter dat dat de mooiste tijd van je leven was!:)
 

DeletedUser10320

Guest
boh, en toch leuk om hier te zien en te lezen hoe het gaat op wereld 9. nu ik lees over res:)

ben ik toch blij dat mijn account op delete heb gezet.

en toch blijf ik in de gaten houden wie de grote oorlog zal winnen op w9.
 
Reactiescore
0
En over een maandje krijg je spijt dat je gedelete hebt...

Leuker om erin te zitten dan van de buitenkant te gaan kijken :)
 

DeletedUser

Guest
boh, en toch leuk om hier te zien en te lezen hoe het gaat op wereld 9. nu ik lees over res:)

ben ik toch blij dat mijn account op delete heb gezet.

en toch blijf ik in de gaten houden wie de grote oorlog zal winnen op w9.

Haha voor mij hetzelfde kijk nog wel weekelijks naar de laatste dingen die gebeuren op w9 maar ben daar toch al een tijdje gestopt :rolleyes:
 

DeletedUser45617

Guest
er is niet echt nog een oorlog hea...
Gewoon Pi dat zich wat amuseert...
 

DeletedUser

Guest
Om maar weer te laten zien dat ervaring een goede leermeester is, micati is gekickt en inmiddels bb.

Wat geniet ik er ook van dat ik soms nog kleuter genoemd word:) Ooit komt iedereen erachter dat dat de mooiste tijd van je leven was!:)

Wat lul je nou toch man? Micati had al maanden geen speler, dat weet je donders goed.
 

DeletedUser10320

Guest
En over een maandje krijg je spijt dat je gedelete hebt...

Leuker om erin te zitten dan van de buitenkant te gaan kijken :)

zeker. ik zal blijven volgen. en leuk om bekende namen hier ns te lezen.
maar speel al inmiddels al 3 maanden niet meer op w9
heb het account van ruim 6 mil naar bb laten gaan. en 1,5 afgegeven aan stamgenoten.

nu nog goed actief op w17.:p
 

DeletedUser

Guest
Haha 3 maanden al niet meer? Ik ben ook tijdje gestopt en toen op Pokerace verder gegaan een acc die leeg stond toen heb ik nog wel wat dorpjes van jou afgesnoept patje :D

Maar ook inmiddels daar weer gestopt ;)
 

DeletedUser37875

Guest
straks gaan we hier nog artikel in weekblad hebben over Pi en de barbaren... :mad:

:p
 

DeletedUser

Guest
zeker. ik zal blijven volgen. en leuk om bekende namen hier ns te lezen.
maar speel al inmiddels al 3 maanden niet meer op w9
heb het account van ruim 6 mil naar bb laten gaan. en 1,5 afgegeven aan stamgenoten.

nu nog goed actief op w17.:p



1 gedeelte aan mij en 0,5 aan de rest xD
vond het wel erg jammer dat je opgestapt bent
 
Bovenaan