RES valt uit elkaar?

DeletedUser37875

Guest
FASE 1 - Ontkenning...je gelooft het zelf nog wel...en probeert alles ook hier recht te praten...
tumblr_lo2s5dO0Gg1qc0187o1_500.gif


En straks wordt het FASE 2. Zeggen dat het slechte spelers waren die gequitte waren, beter te omschrijven als je eigen tuintje schoonvegen.

Maar laat ik maar niet te veel voorlopen op de feiten voordat je boos wordt;
tumblr_lvvskqFiOf1qc6bow.gif


hebben we terug 'n tuinman van doen? XD
 

DeletedUser

Guest
mjah iedereen weet dat res. en Pi oorlog hebben, is zelfs artikel over geweest in weekblad. Het feit is dat wij nu gewoon iedereen rondom ons aanvallen, dus we kunnen moeilijk voor iedereen een topic aanmaken. Tenzij we er een iedereen tegen Pi van maken. Dan kan het interessant worden :)
Ben er ook van overtuigd dat iedereen hier, buiten res. misschien, de uitkomst van dit 'oorlogje' al weten...

Foei!!!!

dM. zijn mijn matties!
 

DeletedUser

Guest
Yeah sure.



Wat een onzin om daar een AF-topic over te maken :')

En nee, Res. valt niet uit elkaar, was dat het geval geweest dan had ik daar zelf wel een topic over gemaakt (mocht ik daar zin in hebben :))



elke keer weer mooi om te zien dat ze niet zonder ons kunnen :D
 

DeletedUser33425

Guest
wat bedoel je Gerrit? Volgens mij gaat alles prima daar in die hoek...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33425

Guest
Juistem!!! Zo lees ik het graag... iemand zegt wat, LP vraagt om toelichting, de persoon in kwestie realiseert zich dat LP ongenaakbaar is in zijn oordeel en taait af. :rolleyes:

Ik neem aan dat ik het juist heb zo? :D
 

DeletedUser43610

Guest
volgt wel nog ;) ligt helaas voorlopig te ver. maar zijn vriendjes zullen wel nog genoeg lijden :)
 
Bovenaan