RES valt uit elkaar?

DeletedUser

Guest
Ik zal ze wat ondersteunen hé. Het komt erop neer dat als res. uit elkaar valt, jij weer nieuwe slaafjes moet zoeken om te kunnen gebruiken.

Bewijs eerst maar dat Res uit elkaar valt in plaats van met 3 spelers te komen aanzetten waarvan er één al tijden wordt geïnternd (misschien beter je gegeven checken). De overige twee zijn er in feite maar één aangezien het een fusiepartner is. Aantal spelers die Res. hebben verlaten: 1.

1 speler verlaat een stam en de stam valt uit elkaar :rolleyes: Jij speelt zeker heel lang TW.

Voortaan maar met nutterige reacties komen knaap.
 

DeletedUser

Guest
Bewijs eerst maar dat Res uit elkaar valt in plaats van met 3 spelers te komen aanzetten waarvan er één al tijden wordt geïnternd (misschien beter je gegeven checken). De overige twee zijn er in feite maar één aangezien het een fusiepartner is. Aantal spelers die Res. hebben verlaten: 1.

1 speler verlaat een stam en de stam valt uit elkaar :rolleyes: Jij speelt zeker heel lang TW.

Voortaan maar met nutterige reacties komen knaap.

Ben je boos, pluk een roos! :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ze wat ondersteunen hé. Het komt erop neer dat als res. uit elkaar valt, jij weer nieuwe slaafjes moet zoeken om te kunnen gebruiken.

Misschien moet jij eerst eens lezen wat ik schrijf, ik heb helemaal niet beweerd dat res. uit elkaar aan het vallen is hé.

Ik probeer enkel de situatie te schetsen moest het wel gebeuren ;).
 

DeletedUser

Guest
Bewijs eerst maar dat Res uit elkaar valt in plaats van met 3 spelers te komen aanzetten waarvan er één al tijden wordt geïnternd (misschien beter je gegeven checken). De overige twee zijn er in feite maar één aangezien het een fusiepartner is. Aantal spelers die Res. hebben verlaten: 1.

1 speler verlaat een stam en de stam valt uit elkaar :rolleyes: Jij speelt zeker heel lang TW.

Voortaan maar met nutterige reacties komen knaap.

FASE 1 - Ontkenning...je gelooft het zelf nog wel...en probeert alles ook hier recht te praten...
tumblr_lo2s5dO0Gg1qc0187o1_500.gif


En straks wordt het FASE 2. Zeggen dat het slechte spelers waren die gequitte waren, beter te omschrijven als je eigen tuintje schoonvegen.

Maar laat ik maar niet te veel voorlopen op de feiten voordat je boos wordt;
tumblr_lvvskqFiOf1qc6bow.gif
 

DeletedUser43327

Guest
Details
Bondgenoot ExGa
Vijand Resurrection of Revelation
Titel Een laffe daad, verdient reactie..
Start op 06.11. om 14:57:40 uur
Einde ---
Duur 65 dagen 3:27:42
Forumthread
Verklaring Nadere uitleg overbodig..

Genoeg info?

OOH PI'S BG IS EXGA!!! en nog wat andere, waarom die weghalen?:p

Waarom, als er oorlog is, geen echt oorlog topic, zoals sendert had aangemaakt met CIA volgens mij?

en doe eens lief tegen mortal!
 

DeletedUser

Guest
OOH PI'S BG IS EXGA!!! en nog wat andere, waarom die weghalen?:p

Waarom, als er oorlog is, geen echt oorlog topic, zoals sendert had aangemaakt met CIA volgens mij?

en doe eens lief tegen mortal!

maak aan zou ik zeggen. ;) Of de mod moet de titel veranderen in Pi/ExGa vs. Res.

Is voor mij niet noodzakelijk, voor zover hier al Res. spelers komen kan het ook hier besproken worden?
 

DeletedUser

Guest
FASE 1 - Ontkenning...je gelooft het zelf nog wel...en probeert alles ook hier recht te praten...


En straks wordt het FASE 2. Zeggen dat het slechte spelers waren die gequitte waren, beter te omschrijven als je eigen tuintje schoonvegen.

Maar laat ik maar niet te veel voorlopen op de feiten voordat je boos wordt;


Je neemt me de woorden uit de mond :D.
 

DeletedUser43610

Guest
mjah iedereen weet dat res. en Pi oorlog hebben, is zelfs artikel over geweest in weekblad. Het feit is dat wij nu gewoon iedereen rondom ons aanvallen, dus we kunnen moeilijk voor iedereen een topic aanmaken. Tenzij we er een iedereen tegen Pi van maken. Dan kan het interessant worden :)
Ben er ook van overtuigd dat iedereen hier, buiten res. misschien, de uitkomst van dit 'oorlogje' al weten...
 

DeletedUser

Guest
Ben je boos, pluk een roos! :D

Of ga naar de dierentuin.

FASE 1 - Ontkenning...je gelooft het zelf nog wel...en probeert alles ook hier recht te praten...

En straks wordt het FASE 2. Zeggen dat het slechte spelers waren die gequitte waren, beter te omschrijven als je eigen tuintje schoonvegen.

Maar laat ik maar niet te veel voorlopen op de feiten voordat je boos wordt

:')

serieus?
 

DeletedUser43327

Guest
maak aan zou ik zeggen. ;) Of de mod moet de titel veranderen in Pi/ExGa vs. Res.

Is voor mij niet noodzakelijk, voor zover hier al Res. spelers komen kan het ook hier besproken worden?

Ik ga het niet aan maken zeg :p

Is ook niet noodzakelijk, maar wel handiger, modje die blij is :p

En staat wat mooier.

@klaaz,

Als het 2 grote stammen zijn maak je er een aan, niet als het 500 mil tegen 10mil is :p
 

DeletedUser43610

Guest
de punten maken totaal niet uit, moest het nu een uitdaging zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Yeah sure.



Wat een onzin om daar een AF-topic over te maken :')

En nee, Res. valt niet uit elkaar, was dat het geval geweest dan had ik daar zelf wel een topic over gemaakt (mocht ik daar zin in hebben :))

Vind ik ook een beetje onzin om hier een topic over te maken

Het zijn altijd bepaalde spelers en meestal van bepaalde puntenaantallen die hem smeren ;)
 

DeletedUser60579

Guest
Wie ben jij? en waarom staat er een "." voor je naam?

Ik was die ene gast @W9 die je C18 GING overnemen maar toen werd gehackt door mijn CO... Mortal als dit niet jou plan was waarom edelden dan alleen maar slaafjes van je aan mij?

FF = Slaafjes stam Res.
Merkie = Res. lid!

Die "." was vroeger mode maar nu niet meer geen zin om nieuw forumacc. aan te maken... :eek:
 
Bovenaan