DeletedUser
Guest
Ik kom ook even kijken hier!
Je bedoeld waarschijnlijk Dutch3c?
Ja
Ik wist dat het iets met een 3 was maar wist het niet zeker dus heb hem er zomaar tussen geplakt
Ik kom ook even kijken hier!
Je bedoeld waarschijnlijk Dutch3c?
Ik zal ze wat ondersteunen hé. Het komt erop neer dat als res. uit elkaar valt, jij weer nieuwe slaafjes moet zoeken om te kunnen gebruiken.
Bewijs eerst maar dat Res uit elkaar valt in plaats van met 3 spelers te komen aanzetten waarvan er één al tijden wordt geïnternd (misschien beter je gegeven checken). De overige twee zijn er in feite maar één aangezien het een fusiepartner is. Aantal spelers die Res. hebben verlaten: 1.
1 speler verlaat een stam en de stam valt uit elkaar Jij speelt zeker heel lang TW.
Voortaan maar met nutterige reacties komen knaap.
Ik zal ze wat ondersteunen hé. Het komt erop neer dat als res. uit elkaar valt, jij weer nieuwe slaafjes moet zoeken om te kunnen gebruiken.
Die verrader zal TheDutch wel zijn.
Ben je boos, pluk een roos!
Bewijs eerst maar dat Res uit elkaar valt in plaats van met 3 spelers te komen aanzetten waarvan er één al tijden wordt geïnternd (misschien beter je gegeven checken). De overige twee zijn er in feite maar één aangezien het een fusiepartner is. Aantal spelers die Res. hebben verlaten: 1.
1 speler verlaat een stam en de stam valt uit elkaar Jij speelt zeker heel lang TW.
Voortaan maar met nutterige reacties komen knaap.
Details
Bondgenoot ExGa
Vijand Resurrection of Revelation
Titel Een laffe daad, verdient reactie..
Start op 06.11. om 14:57:40 uur
Einde ---
Duur 65 dagen 3:27:42
Forumthread
Verklaring Nadere uitleg overbodig..
Genoeg info?
OOH PI'S BG IS EXGA!!! en nog wat andere, waarom die weghalen?
Waarom, als er oorlog is, geen echt oorlog topic, zoals sendert had aangemaakt met CIA volgens mij?
en doe eens lief tegen mortal!
FASE 1 - Ontkenning...je gelooft het zelf nog wel...en probeert alles ook hier recht te praten...
En straks wordt het FASE 2. Zeggen dat het slechte spelers waren die gequitte waren, beter te omschrijven als je eigen tuintje schoonvegen.
Maar laat ik maar niet te veel voorlopen op de feiten voordat je boos wordt;
Ben je boos, pluk een roos!
FASE 1 - Ontkenning...je gelooft het zelf nog wel...en probeert alles ook hier recht te praten...
En straks wordt het FASE 2. Zeggen dat het slechte spelers waren die gequitte waren, beter te omschrijven als je eigen tuintje schoonvegen.
Maar laat ik maar niet te veel voorlopen op de feiten voordat je boos wordt
maak aan zou ik zeggen. Of de mod moet de titel veranderen in Pi/ExGa vs. Res.
Is voor mij niet noodzakelijk, voor zover hier al Res. spelers komen kan het ook hier besproken worden?
Yeah sure.
Wat een onzin om daar een AF-topic over te maken :')
En nee, Res. valt niet uit elkaar, was dat het geval geweest dan had ik daar zelf wel een topic over gemaakt (mocht ik daar zin in hebben )
Ik stel voor dat we allemaal gaan knuffelen!!!
Wie ben jij? en waarom staat er een "." voor je naam?
Met of zonder kleren ?