Regionale Streekkrant

  • Topicstarter KiiD-KiLLiONAiRE777
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ach, sommige modus-leden hebben al lang duidelijk gemaakt dat humor een ver-van-hun-bed-show is. :D

Zeg nu zelf: het is wel degelijk lang geleden dat er iets in de regionale streekkrant verscheen. Mooie liedjes duren niet lang veronderstel ik...
 

DeletedUser41642

Guest
Volgens mij heeft Kiid ergens in deze post gezegd dat hij in afwachting was van reactie van TW. Als voorproefje had hij hier een paar neergezet, maar was niet van plan om hier wekelijks een nieuw artikel te posten. Het doel was uiteindelijk het weekblad. Tja, als hij daar door watvoor reden dan ook geen reactie van krijgt...dan is dat ook balen. Hij heeft z'n best gedaan, nu jullie nog.

Ik snap trouwens niet wat dit met humor van heel modus te maken heeft. Volgens mij ben ik de enige die geen humor heeft Braafjes. Niet alles over 1 kam scheren he, daar ben jij de topper in.
 

DeletedUser

Guest
Jij geen humor? Hoe kom je er op? :eek:

Wel knap dat je je stam zo buiten schot probeert te plaatsen. I like it! :p
 

DeletedUser41642

Guest
Jij geen humor? Hoe kom je er op? :eek:

Wel knap dat je je stam zo buiten schot probeert te plaatsen. I like it! :p

Noem 'ns 1 iemand van Modus die geen humor heeft en dan goed onderbouwd he. Oh ja en ik tel dus niet mee.
 

DeletedUser

Guest
Gosh...wat ben jij een zuurpruimpje zeg. :D

Maar om je van repliek te dienen: in plaats van zo gefixeerd m'n ongelijk te bewijzen ontgaat de hele luchtigheid van het verhaal je. Ik zet een mooie breed grijnzende smiley en die wordt compleet genegeerd, alsof ik in alle ernst een pleidooi aan het afsteken was...:eek:.
Bovendien lees je gewoon overheen het woord "sommige". Ik zeg duidelijk "sommige" en jij maakt daar om evidente redenen "heel" van. Nou, wat mij betreft staan die 2 woorden nogal ver uit elkaar en duw je mij zaken in de schoenen die ik nooit heb beweerd. Jij op je eentje beslaat trouwens bijna al "sommige", dus als ik nu zeg dat je een zuurpruimpje bent, dat ligt dat niet eens ver van de waarheid. :p

Daarom schrijf ik je nu gauw een briefje, teneinde de zaak recht te trekken:

"Beste zuurpruimpje (btw, weet je dat zuurpruim in haar betekenis 2 nogal verschillende etymologische verklaringen heeft?),

Bij deze schrijf ik je een briefje, omdat ik je stiekem wel graag heb.
Ik merk dat je soms woorden/teksten leest vanuit een zeer specifiek perspectief (Ikzelf betrap me hier ook wel regelmatig op :().
Hierdoor lees je soms zaken die concreet nooit het zonlicht hebben gezien. Je verzint het gewoon, je legt me woorden in de mond. Je begrijpt dat dit de communicatie enigszins bemoeilijkt, vooral omdat we op die manier naast elkaar praten en eigenlijk het enige doel "het gelijk krijgen" is geworden.

Gelijk krijgen is niet zo erg, gelijk proberen krijgen ook niet. Maar als je dat probeert op basis van zaken die naast de kwestie zijn, of op basis van zaken die je een ander in de mond hebt gelegd, dan wordt dat gelijk proberen krijgen een beetje ... tja ... schaamtelijk (en ik kan het weten, want ikzelf ben expert in deze :p).

Maar goed, dit gezegd hebbende, je weet dat de dorpjes van ons zuurpruimpje altijd welkom zullen blijven in Fear!.

Meest vriendelijke en warme groetjes,

Braafjes"
 

DeletedUser41642

Guest
Ik heb het echt niet allemaal gelezen, want je kunt iedereen voor alles uitmaken en dan zo'n smiley erachter te zetten. Lekker makkelijk he.
Klopt, ik ben een zuurpruim. In ieder geval richting jou.
Want wie wil jij nu zo imponeren met je taal gebruik hier. Lijkt wel of je in de rechtbank zit. Praat gewoon Nederlands en ik doe moeite om je post te lezen.

Oh wacht, ik doe er een smiley achter. Dan weet je dat je dit niet serieus moet nemen, zucht. ;)
 

DeletedUser48223

Guest
Noem 'ns 1 iemand van Modus die geen humor heeft en dan goed onderbouwd he. Oh ja en ik tel dus niet mee.

Ik heb het echt niet allemaal gelezen, want je kunt iedereen voor alles uitmaken en dan zo'n smiley erachter te zetten. Lekker makkelijk he.
Klopt, ik ben een zuurpruim. In ieder geval richting jou.
Want wie wil jij nu zo imponeren met je taal gebruik hier. Lijkt wel of je in de rechtbank zit. Praat gewoon Nederlands en ik doe moeite om je post te lezen.

Oh wacht, ik doe er een smiley achter. Dan weet je dat je dit niet serieus moet nemen, zucht. ;)

Jij vraagt hij draait, :p

Niet ergens om vragen als je het niet aankunt met of zonder smileys.

l_12431024.jpg
 

DeletedUser41642

Guest
Nee Braafjes draait niet en ja, je moet me meestal heel erg serieus nemen. Net als nu trouwens, want ik heb al 'ns eerder aangegeven dat het jammer is dat je als alleen vertegenwoordiger van een stam op het AF post, je meteen een aantal vijanden op je dak krijgt. 1 iemand post iets, een reactie van mij en gelijk komen de gieren. Zelf weten hoor, maar ik lees vaak geklaag over het AF en de inactiviteit ervan. Dat bereik je dus hiermee. Al dit soort posts heeft niks met propaganda te maken dus daar hoef je het niet op te gooien.

Nou kom maar weer op gieren, wat zullen jullie een lol hebben.

En ja, ook ik blijf maar weer een poosje weg van AF. Have fun met z'n allen.
 

DeletedUser62448

Guest
jikkie blijft weg van het AF, nu jullie zin?
ga nu maar weer ontopic:mad:
 

DeletedUser59624

Guest
Om maar weer eens ontopic te gaan:

Ik hoop dat het TW weekblad snel tijd heeft om Kiid aan te nemen, het is lang geleden dat ik wat leuks gelezen heb over w22 :eek:
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik wil best wat voor w22 schrijven hoor, w1 is niet zo druk, en w27 speel ik niet meer :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb al aantal weken terug wat geschreven voor deze wereld maarja doordat ze bezig zijn met het nieuwe concept duurt het wat langer allemaal dan verwacht
 

DeletedUser

Guest
Kan je het niet posten?
Tegen dat ze daar klaar zijn is het helemaal verouderd.
 
Bovenaan