Regionale Streekkrant

  • Topicstarter KiiD-KiLLiONAiRE777
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Kan men geen kleine stukjes maken waar er verliezen vallen???
Zoals:
- vorteks
- wu-tang
- Tr0picalbird
- Supernaturel

Mij lijkt het wel eens interessant om hetgeen te horen vanuit het andere kamp.
 

DeletedUser

Guest
Supernatural is dood, daarvoor moet je met vossie spreken :D

Die internt de dorpen nu!
 

DeletedUser62448

Guest
wu-tang, zal ook wel internt worden. of gaat lancel internen.
lancel word geinternt, of krijgt nieuwe spelers:)
 

DeletedUser

Guest
duurd dat zo lang?
ik hoef maar 1x aan de bel te rinkelen & heb zo 3 spelers ervoor gevonden:p
alleen kennen ze mij goed dus zouden ze alleen in NS. willen spelen:p

ik doelde eigenlijk over de kwaliteit :p
 

DeletedUser

Guest
duurd dat zo lang?
ik hoef maar 1x aan de bel te rinkelen & heb zo 3 spelers ervoor gevonden:p
alleen kennen ze mij goed dus zouden ze alleen in NS. willen spelen:p

ja 3 noobs zijn zo gevonden.
3 capabele spelers niet;)
 

DeletedUser

Guest
KiiD-KiLLiONAiRE777 is net zo actief als het huidige TW team,
zou wel op zijn plaats zijn binnen het team.
 

Deleted User - 44652

Guest
Ja, idd, het team is echt actief :rolleyes:.
Gemiddeld plaats ik 25 posts per dag, dus ik ben idd inactief :x.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het grappig.
Misschien niet terecht zonder te weten waarom, maar was wel grappig.
 

DeletedUser23778

Guest
Ik wil mijn bedankje best verantwoorden. Wel zo netjes toch?
Nou kijk, ik ben zelf ook TWw-reporter geweest. In die tijd was de activiteit nog wel redelijk, maar was er al een ernstig tekort aan reporters. Waardoor de uitgave steeds slanker werd, ondanks het stijgende aantal werelden. De laatste tijd is het steeds verder achteruit gehold en van een echt 'week'-blad is geen sprake meer.
Volgens mij is dit topic gestart om W22 qua 'tw-weekblad' in leven te houden. Maar een uitgaven van TWw met enkel W22 en een paar andere artikelen is natuurlijk niet realistisch. Dus ik vond het een goed initiatief dit topic te starten.
Maar als ik dan zie dat hier ook nauwelijks een artikel gepost wordt heeft dit topic weinig zin, ongeacht de reden dat er niet gepost wordt. Ik heb dan ook bedankt in de optiek van TW-Team = TW-weekblad team. Omdat in dit topic het TW-weekblad relevant is lijkt me dit aannemelijk. TW-team vind ik prima, geen commentaar op.

Ik hoop dat ik daarmee mijn bedankje voldoende uitgelegd heb. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil mijn bedankje best verantwoorden. Wel zo netjes toch?
Nou kijk, ik ben zelf ook TWw-reporter geweest. In die tijd was de activiteit nog wel redelijk, maar was er al een ernstig tekort aan reporters. Waardoor de uitgave steeds slanker werd, ondanks het stijgende aantal werelden. De laatste tijd is het steeds verder achteruit gehold en van een echt 'week'-blad is geen sprake meer.
Volgens mij is dit topic gestart om W22 qua 'tw-weekblad' in leven te houden. Maar een uitgaven van TWw met enkel W22 en een paar andere artikelen is natuurlijk niet realistisch. Dus ik vond het een goed initiatief dit topic te starten.
Maar als ik dan zie dat hier ook nauwelijks een artikel gepost wordt heeft dit topic weinig zin, ongeacht de reden dat er niet gepost wordt. Ik heb dan ook bedankt in de optiek van TW-Team = TW-weekblad team. Omdat in dit topic het TW-weekblad relevant is lijkt me dit aannemelijk. TW-team vind ik prima, geen commentaar op.

Ik hoop dat ik daarmee mijn bedankje voldoende uitgelegd heb. ;-)

same
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik wil mijn bedankje best verantwoorden. Wel zo netjes toch?
Nou kijk, ik ben zelf ook TWw-reporter geweest. In die tijd was de activiteit nog wel redelijk, maar was er al een ernstig tekort aan reporters. Waardoor de uitgave steeds slanker werd, ondanks het stijgende aantal werelden. De laatste tijd is het steeds verder achteruit gehold en van een echt 'week'-blad is geen sprake meer.
Volgens mij is dit topic gestart om W22 qua 'tw-weekblad' in leven te houden. Maar een uitgaven van TWw met enkel W22 en een paar andere artikelen is natuurlijk niet realistisch. Dus ik vond het een goed initiatief dit topic te starten.
Maar als ik dan zie dat hier ook nauwelijks een artikel gepost wordt heeft dit topic weinig zin, ongeacht de reden dat er niet gepost wordt. Ik heb dan ook bedankt in de optiek van TW-Team = TW-weekblad team. Omdat in dit topic het TW-weekblad relevant is lijkt me dit aannemelijk. TW-team vind ik prima, geen commentaar op.

Ik hoop dat ik daarmee mijn bedankje voldoende uitgelegd heb. ;-)

Ik snapte ook wel dat je het over het weekblad team had :p. Ik ben zelf ook tww-reporter, en doe idd niet heel veel, maar je kan zelf denk ik ook wel beamen dat het lastig is om wekelijks een artikel te maken. Als een hoop mensen dat op wekelijkse basis moeten doen, en dat niet voor elkaar krijgen dan wordt op een gegeven
moment de uitstroom daar groter dan de nieuwe reporters. Vandaar ook dat het in een neerwaartse spiraal kwam. Daarom zijn ze nu iets nieuws aan t verzinnen zodat t weer kan opkrabbelen. En dat KiiD hier niet zo actief is zou ook kunnen liggen aan drukte, moeite met artikels oid ;).
Maar om nu te zeggen dat het "tww team inactiefis " vind ik wat overdreven. Dat er geen uitgaves zijn is wat anders, maar ik en een aantal anderen sijn echt niet inactief hoor ;)
 
Bovenaan