Regionale Streekkrant

  • Topicstarter KiiD-KiLLiONAiRE777
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Omdat ik geen zin heb om 2 weken lang te wachten op Innogames om te weten of ik reporter mag worden, wil ik jullie deze uitgave (1) uit het grote tw-boek van KK007 niet onthouden.
Als Inno een nieuw artikel wilt, kunnen ze dat krijgen. Hier is het de bedoeling dat jullie de tussentijdse uitgaves kunnen lezen. En aan de mods, waag het niet dit te blokken or i'm coming to get you.
Graag ook feedback.

Hier komt ie:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
UITGAVE 1:

Beste TW-vrienden en vriendinnen

Zoals ik onlangs meldde op het AF, zou ik reporter worden. Of het nu officieel is of niet maakt me niet uit, die PA kunnen jullie mij ook schenken als het jullie bevalt :D

De laatste dagen is er heel wat gebeurd op w22, één van de belangrijkste wendingen is de breuk van II. Ze waren al maar met een kleine 8 leden, nu gaan ze verder met 4 leden.

Omdat dit me nogal snel opviel en ik op droog zand zat om te schrijven, leek me dit de ideale gelegenheid voor leesvoer.

Inleiding:

Ik besloot om de contactpersoon van II, Reunited. te contacteren en hem hierbij enkele vraagjes te stellen.

II is ontstaan na de val van Toast. Je kunt de ex-stam Toast vergelijken met de oerknaltheorie, die verschillende nieuwe stammen heeft voortgebracht zoals ook bv. Same!
Wat me meteen opviel was dat II maar met 4 leden meer was. Hierover later meer, ik houd jullie graag in spanning ^^.

Kennismaking:

II is opgericht door vrienden, met een goede ligging voor elkaar en die elkaar al langer kenden dan hun tijd samen in Toast.

Momenteel hebben ze een vrij solide stamcluster, dit alles vormt dus een goede basis voor een sterke stam.
Hier zien jullie een kaartje van II samen met een paar andere grote stammen: http://nl.twstats.com/nl22/index.ph...centrex=600&centrey=400&nocache=1&fill=000000

Het hoofddoel van II was om af te rekenen met de demonen uit hun vorige leven, namelijk stammen als *wes* en inb. wegspelen. Hier zijn ze in geslaagd, dus what's next? Uit het interview met Reunited. luidde het dat het stamcluster verbeteren bovenaan het to-do-lijstje staat, daarna zijn ze weer klaar voor een nieuwe, heftige oorlog. Ook bereiden ze zich al stilletjes aan voor om hun
mannetje te kunnen staan tegen de spelers en stammen uit de core.

Wat me ook opviel is dat er geen haatgevoelens zijn naar de andere kant van ex-Toast:

(deeltje uit het interview)

"Indertijd is Toast uiteen gegaan, willen jullie nog persoonlijke of stamvetes uitvechten?"

"Nee, niets uit te vechten hier. Interne strubbelingen waren er niet echt, dus geen revanche-gevoelens"

Recente inkrimping:

"Jullie beschikken over slechts 4 leden, willen jullie in de toekomst graag nog rekruteren of houden jullie het bij klein en fijn?"

"Wel, door onze recente actie (ontslag van 4 leden) is het antwoord op deze vraag vrij duidelijk, ja we gaan voor klein en fijn. Maar bovenal gaan we voor: sfeer, groepssfeer, een groep waar iedereen elkaar kent, en voor de volle 100% vertrouwt; die voor elkaar door het vuur gaat, ongeacht de situatie.
De situatie hiervoor was 2 groepen, wij (de huidige stam) als 1 groep en dan als 2de groep slither, king, party en extralucifer.

Stamsfeer was 'n beetje bedroevend... Alleen bij ons zat die goed. Ook omdat we elkaar al zolang kennen. Ook was er intern een beetje het gevoel van lid 'x' lift mee met de rest van de stam, wat ook niet echt meer door de beugel kon. We verloren onze motivatie voor het spel hierdoor.. De activiteit verminderde, de zin verminderde. We wilden gewoon terug naar onze eigen visie, onze eigen harde kern. De genomen actie/beslissing moet een nieuwe frisse wind laten waaien met nieuwe, goede motivatie voor een goede zaak!"

Klare woorden van een sterke leider, ze hebben overduidelijk geen spijt van hun keuze, hoewel hen dit toch een paar plaatsen deed zakken op de stammen ranglijst. Zitten ze hiermee in? Nee! En zo hoort het ook, waarom hoog willen staan met een stam die niet goed draait, dan een paar plaatsjes lager met een stam die op volle toeren draait?
Op langere termijn zijn ze vastbesloten om weer de ladder van de ranglijst te beklimmen, en niet per se door middel van rekrutering. Ze willen gewoon zelf op eigen kracht en door eigen acties weer een mooie plaats bereiken. Mooi toch? :D

Ikzelf zie ze tamelijk weer snel een mooie stamplaats te behalen, als ze hun woorden waarmaken. Ook zijn er altijd stammen die ervan tussen vallen en waardoor je dus 'gratis' een trapje omhoog mag.

Rimproblemen - Toekomstperspectieven:

Over een paar maanden zal het letterlijke einde van de wereld wellicht bereikt zijn voor II, dus komen ze daar edelblok te zitten. De enige optie is om dan de andere richting uit te groeien, richting de core van de wereld. Hier zullen ze dan (hopelijk) moeten vechten tegen Same!, ~TNW~ en Huh? die wél richting de rim edelen. Ze deinzen niet terug voor een hevige oorlog, en zullen er dan ook alles aan doen om deze tegen hun komende tegenstanders te winnen. Ook hun mooie rechte stijgende lijn op hun stamakte willen ze graag behouden (behalve dan de dalingspiek natuurlijk van de 4 ontslagen leden).

Een andere mogelijkheid is om hun vers ontslagen leden aan te vallen, met name Slither, extralucifer, king@marcel en partypret.
Slither en extralucifer hebben zich inmiddels gevoegd bij de stam TNW, buurstam van II. TNW ligt tussen Huh? en II in, dus deze stam kan het nog wel eens moeilijk gaan krijgen. Partypret heeft zich gevoegd bij de minder bekende stam NI en king@marcel zit 'forever alone' bij zichzelf in de stam :D. Deze maakt misschien ook nog een overstap, maar dit is maar een wilde gok.

Kortom, II is een stam die nog van zich zal laten horen, ze zijn niet bang voor een oorlogje en willen graag hun stempel op W22 drukken. Expect them.



Zozo, TW-vrienden en vriendinnen, dit was mijn eerste TWW artikel.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen vermaken en dat jullie jullie stoel opvreten uit verlangen naar de volgende uitgave :) Als je een boeiend onderwerp hebt, twijfel niet om me in-game te pm'en (naar .lost cause.).

Uiteraard ook bedankt aan account .lost cause. voor het gebruik van de postbus :D



Deel je mening!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59349

Guest
Erg netjes :) Goed onderbouwd(goede informatie dus), netjes verdeeld in koppen, en ja propaganda voor II <3 :D

Er is alleen een klein dingetje verkeerd opgevat... *wes* is geen stam, maar een speler die wel ooit in InB. gezeten heeft... Is gewoon een simpele miscommunicatie, geen grote fout ;) Kon je ook niet weten...

Anyway blijven schrijven aub ;)
 

DeletedUser36068

Guest
Heb het niet volledig gelezen ( 90% wel ), en vindt het een mooi artikel. Doe zo verder zou ik zeggen, heb er zeker van genoten en je 'bespeelt' de lezers een beetje (vind er geen beter woord voor, misschien entertainen?:p). Zeer leuk!

Mijn complimenten:)
 

DeletedUser59173

Guest
even geen zin om grondig te lezen maar ziet er zeker netjes uit op het eerste gezicht
 

DeletedUser

Guest
Ff snel doorheen gegaan, zal morgen wel ff goed lezen, maar zo te zien mooi artikel! ;)
 

Deleted User - 44652

Guest
No offence, maar op het eerste gezicht ziet het er een beetje chaotisch uit ;). Ik heb het niet gelezem, maar misschien ziet het er mooier uit s je het center command gebruikt, of meer van BB ipv -------- ;)
 

DeletedUser62448

Guest
:):):)

Echt super gedaan! serieus ik zit dit om 5 uur smorgends te lezen met enthousiasme & ben zo drunmkn als de pest maar de boeit niet gezien dit een wirklich woor aritkel is:p
 

DeletedUser62237

Guest
Had het ook gelezen zeker goed gedaan hoor;)

Ik hoop je bij TW weekblad W22 te zien vorige was niks:(
Vindt dat wel jammer W22 is een leuke wereld:)
 

DeletedUser

Guest
He leuk, weer eens een reporter die ook echt iets goeds kan schrijven.
dankjewel voor dit mooie artikel ;)
 

DeletedUser

Guest
Volgende uitgave is alweer klaar. Weet alleen nog niet wanneer ik ze ga posten :p Deze keer gaat het over HAWKS :)

Volgende keer wordt een iets bekendere stam in het licht gesteld.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn volgens mij de buren van de halve wereld gezien hun verspreide ligging :p
 

DeletedUser

Guest
Tsja, het is ook beter dat je eerst over een grotere stam gaat praten, en die keer daarna iets minderwaardige.
dat maakt het uiteindelijk wel weer wat beter...

Ookal was II niet echt een grote stam :p
 

DeletedUser

Guest
Ben beniewd naar je 2e uitgave? :p

al iets gehoord of je het mag doen?
 

DeletedUser

Guest
Nope, weekje geleden mailtje met solli gestuurd naar innogames.de via hotmail, maar krijg geen antwoord :S
 
Bovenaan