Reforming The World: The Final Chapter

Reactiescore
60
Leuk die dorpsnamen, maar je ligt wel een beetje op een plek waar niemand meer gaat komen :p
 
Reactiescore
60
Reactiescore
1.089
Dat account van hem kwam sowieso pas opdagen toen alles al barbaar was.
Snap uberhaupt niet waarom je enig moeite in de wereld heb gestoken, want behalve bbs edelen valt er geen klap meer te behalen
 

DeletedUser

Guest
Dat account van hem kwam sowieso pas opdagen toen alles al barbaar was.
Snap uberhaupt niet waarom je enig moeite in de wereld heb gestoken, want behalve bbs edelen valt er geen klap meer te behalen

Dat is zeker niet waar, wij zijn opnieuw begonnen op W34 en zijn daardoor op die plek gekomen waar we nu zitten. Daar hebben we inderdaad aardig wat bbs geedeld (kon eigenlijk niet anders), maar we hebben ook zeker een aantal goede spelers weggespeeld. Misschien zullen jullie ze niet kennen omdat dat te ver weg was, maar wij bij King God hebben ons cluster helemaal schoongemaakt van bijvoorbeeld: Mohorovicic, Darian en The Twilightzone.

Ik geef toe dat het nu een beetje saai begint te worden, maar om te zeggen dat wij niks hebben uitgevoerd om te staan waar we nu staan vind ik dan weer een beetje onrechtvaardig.
 
Reactiescore
1.089
dat zeg ik niet.
Ik vind wel dat de "grote" opkomst van jullie account pas was toen de wereld eigenlijk al gespeeld was
 

DeletedUser

Guest
dat zeg ik niet.
Ik vind wel dat de "grote" opkomst van jullie account pas was toen de wereld eigenlijk al gespeeld was

Grote opkomst is dan ook weer een beetje overdreven, maar je hebt wel gelijk. We lagen een beetje vast qua edelruimte tussen alle No Id./UO leden in en waren bezig met het plannen van een jump toen het ineens hard ging qua mensen die op delete gingen. Dan valt de stam uit elkaar en is er van die jump niks meer over behalve een 10-tal dorpen tegen RG en Aki aan. En dan zit er eigenlijk niks anders op dan BBs edelen :(
 
Reactiescore
1.089
en dont get me wrong he, zal niet makkelijk zijn geweest om als klein acc tegen wat grotere op te boksen, zal niet makkelijk zijn geweest om je te manifesteren, desondanks vind ik het een beetje verspilde moeite
 
Reactiescore
60
zit nog een week vredesmodus bij he, dus nog 18 dagen om op barbaar te kunnen gaan :p
 
Reactiescore
496
Gefeliciteerd allemaal!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gefeliciflapstaart!
 
Bovenaan