Reden van ontslag bij bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
25
Nee, niet de gehele stam beslist. Kan je net zo goed iedereen leider maken, er komt even weinig van.
 

DeletedUser8343

Guest
heb ik gelezen =D beetje saai
ik vind dit een goed idee maar dan moet de leider wel maar man. 5 woorden typen vind ik.

Hoe wil jij in 5 woorden uitleggen waarom iemand ontslagen is uit de stam? Probeer jij mij eens een mededeling te sturen met 5 woorden, in een perfect Nederlandse zin, waarin jij mij verteld waarom ik ontslagen ben...
 

DeletedUser

Guest
Hoe wil jij in 5 woorden uitleggen waarom iemand ontslagen is uit de stam? Probeer jij mij eens een mededeling te sturen met 5 woorden, in een perfect Nederlandse zin, waarin jij mij verteld waarom ik ontslagen ben...

Je hebt te weinig punten. :rolleyes: zoiets?
 

DeletedUser8343

Guest
Nee, das nie echt een goed berichtje vind ik, als je meer dan de helft van alle noob stammen bij langs moet, moet je vaak zo'n bericht type xD
 
Reactiescore
25
Nee, das nie echt een goed berichtje vind ik, als je meer dan de helft van alle noob stammen bij langs moet, moet je vaak zo'n bericht type xD

Je was niet actief genoeg

*telt woorden* 5

Inactiviteit wordt bestrafd met ontslag

Weer 5

Discriminatie wordt niet getoleerd.

Maar vier.

Ga zo maar door

maar het gaat hier dan om minimaal 5 woorden, niet maximaal 5
 

DeletedUser7072

Guest
Hoe wil jij in 5 woorden uitleggen waarom iemand ontslagen is uit de stam? Probeer jij mij eens een mededeling te sturen met 5 woorden, in een perfect Nederlandse zin, waarin jij mij verteld waarom ik ontslagen ben...

Makkelijk zat: spam in forum
te weinig punten
verraad.

Niet zo moeilijk dus en al is er meer uitleg nodig dan stuur je hem toch een mededeling :)
 

DeletedUser

Guest
goed idee, nu weten mensen wat ze fout hadden gedaan en daarom begrijpen ze het misschien
 

DeletedUser

Guest
je kunt miss. beter doen dat je een lijst hebt waar je uit kunt kiezen, anders krijg je berichten zoals afbeyrjhgjyfvswafhefayweffkjgesjfugsdygujgasuyrguga ofsowiets :eek:
 

DeletedUser2144

Guest
Inderdaad een pracht idee,
maar ik vind niet dat het verplicht moet zijn. Een stamoprichter moet het recht hebben iemand te ontslaan zonder reden (te geven).

[Ik ben zelf stamoprichter :D]
 

DeletedUser

Guest
Leuke idee, die al op .de voorgesteld is en daar bij "sinnvolle ideen" staat.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan