Reden van ontslag bij bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Op zich wel een leuk idee, maar ik vind het te veel moeite. Ik heb wel eens massastammen geleid en je hebt dan niet elke keer als er weer eens een lid 7 dagen inactief is zin om een berichtje te typen van: Goh, tja, je bent in actief en dus. blablabla. Dan moet je dus 20 woorden vol zien te krijgen. En natuurlijk heb je ook altijd nog de mensen die intern zijn overgenomen en dan gewoon ontslagen worden omdat ze toch stoppen.

En bij het verlaten van de stam geldt precies hetzelfde. Er zijn ook redenen waarom je de stam zou verlaten zonder dat je bericht achter hoeft te laten (bv: je bent vv voor een overgenomen account en die moet uit de stam of je hebt al laten weten dat je vertrekt).

Ik denk dat je dit misschien wel als extra optie zou kunnen doen, dat als je iemand wel de reden voor wilt geven je dan meer info in het ontslag bericht kan zetten, maar dat je het niet atlijd hoeft te doen. Want anders zul je ook heel vaak dingen krijgen als: Ik moet nog 20 woorden typen, nu moet ik er nog maar 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. etc.

Maar ik zie het liever niet ingevoerd dan algeheel ingevoerd. Maar als extra optie zie ik het wel zitten, odmat ik soms gewoon vergeet om een ontslagberichtje/reden mee te geven.

jij hebt er verstand van!! eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel. en dat dan op en goede manriet verwoord.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Oftewel, nutteloos idee, wel goed bedacht, maar veel te makkelijk te omzeilen..


.Slotje.
 

DeletedUser

Guest
goed idee en een beetje serieuze leider die mailt ook wel naar je waarom je bent gekickt en nier a b c enz.
 

DeletedUser

Guest
Nu zal dit idee wegrotten zonder dat kaneel iets zal gezegd hebben...
 

DeletedUser

Guest
Idee is wel goed voor sommige spelers al ben ik nog nooit ontslagen geworden.
 

DeletedUser

Guest
Waar slaat idt nou weer op?

@exoemo4: je kan he took gewoon vragen he...

Normaal zegt kaneel altijd of ze het zal doorgeven of niet....maar omdat er bijna geen leven in dit topic was , zal het stillaan gaan wegrotten.
(en met wegrotten bedoel ik achteruit geduwd worden zodat niemand er meer naar kijkt.)
 

DeletedUser

Guest
als je wordt gekickt,, zoek dan gwn een andere stam.. als hij niet zegt waarom je weg moet dan is hij of gwn zwak bezig of hij heeft geen zin om het te vertellen..;)

maar in iedergeval...
als je wordt gekick,, zoek dan gwn een andere stam,, ik lig er egt niet wakker van waarom ik gekickt wordt.. :cool:

jullie wel??:confused::eek:
 

DeletedUser12970

Guest
dan komt er toch een extra regel voor tribalwars
§10) ontslag recht
als je iemand wil ontslaan moet je zeggen waarom
dit moet een geldige reden zijn als dit niet zo als kan je een ban krijgen

Het idee opzich is leuk maar dit regel niet!
De leider bepaald wie er in de stam mag en wie niet als hij jou niet mag ontslaan met een slichte redenen wat mag hij dan wel ....
 

DeletedUser

Guest
dan komt er toch een extra regel voor tribalwars
§10) ontslag recht
als je iemand wil ontslaan moet je zeggen waarom
dit moet een geldige reden zijn als dit niet zo als kan je een ban krijgen


hallo... dit werkt ook niet.. om
1 wie moet dat bijhouden??
2 hij kan gewoon een goede reden bedenken die op dat moment nie van toepassing is
3 je kan iemand niet direct ontslaan.. eerst moet iemand dan kijken of het mag... stel dat diegene in de stam zit te schelden enzoo.. dan kan je hem niet direct kicken
4 er moeten dan ook nog eerst regels worden gemaakt wat een goede reden is om iemand te ontslaan..

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ok

ik vind op mijn idee

dat de hele stam moet kiezen of hij nu wel ,of niet ontslagen wordt

zo is het tog wel eerlijk
 

DeletedUser

Guest
en dan de meerderheid beslist...
dan wordt het vriendjes politiek..
dan zegt de speler die miss wordt ontslagen tegen een andere speler.. als je me in de stam houdt dan krijg je een x aantal grondstoffen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan