Reden van ontslag bij bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5025

Guest
Ik vind het een matig idee.
Opzich niet heel erg slecht maar het voegt gewoon weinig toe aan TW.
Net of je 10x uit je stam wordt ontslagen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een matig idee.
Opzich niet heel erg slecht maar het voegt gewoon weinig toe aan TW.
Net of je 10x uit je stam wordt ontslagen :confused:

Voor 1 speler niet.
Maar voor tw in het algemeen wel.
Ik denk dat er dagelijk wel mensen uit hun stam ontslagen worden..
 

DeletedUser

Guest
Bollehenk de16e zei:
Ik vind het een matig idee.
Opzich niet heel erg slecht maar het voegt gewoon weinig toe aan TW.
Net of je 10x uit je stam wordt ontslagen
Hetzelfde kun je dan zeggen van begroeting...

Ik vind het een goed idee :)
 

DeletedUser7471

Guest
Ik vind het een goed idee maar ik denk dat die minimaal 20 woorden niet zo heel veel helpt want je krijgt denk ik nog steeds dit:
.................... of asjkbdksdfgfjdfgdjsgbncv enz.

Maar op zich wel een goed idee want goede leiders geven meestal een reden als je uit de stam word gezet...

dan komt er toch een extra regel voor tribalwars
§10) ontslag recht
als je iemand wil ontslaan moet je zeggen waarom
dit moet een geldige reden zijn als dit niet zo als kan je een ban krijgen
 

DeletedUser

Guest
dan komt er toch een extra regel voor tribalwars
§10) ontslag recht
als je iemand wil ontslaan moet je zeggen waarom
dit moet een geldige reden zijn als dit niet zo als kan je een ban krijgen

Dat lijkt me al iets te overdreven..
Tot die geldige reden akkoord, maar een ban gaat te ver.
 

DeletedUser6533

Guest
Ik vind het een goed idee maar ik denk dat die minimaal 20 woorden niet zo heel veel helpt want je krijgt denk ik nog steeds dit:
.................... of asjkbdksdfgfjdfgdjsgbncv enz.

Maar op zich wel een goed idee want goede leiders geven meestal een reden als je uit de stam word gezet...

Als dat gebeurt dan weet je dat je met n00bs te maken hebt en dat je sowieso beter naar een andere stam kan gaan :D
 

DeletedUser

Guest
voorbeeldje van een stamleider die slim denkt te zijn:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(20 punten, gescheiden door spaties waardoor ze zullen worden berekend als woorden (20 woorden, dus makkelijk te omzeilen, of zit ik hier nu weer te zwammen??))
 

DeletedUser

Guest
Complete onzin :p

Ga een baan vinden, daar krijg je reden van ontslag mocht je ontslagen worden. Dit is een spel, je word hier gewoon de deur uitgezet omdat je of een eikel bent, of ze hebben iemand gevonden die beter is (of ze willen de slechten eruit).

Welke van de redenen, zal jou het een worst zijn? Je word toch niet meer naar binnen gelaten als het kloppende redenen zijn, en als ze niet kloppen; waarom zou je in een stam willen die je vals beschuldigd ?
 

DeletedUser

Guest
Complete onzin :p

Ga een baan vinden, daar krijg je reden van ontslag mocht je ontslagen worden. Dit is een spel, je word hier gewoon de deur uitgezet omdat je of een eikel bent, of ze hebben iemand gevonden die beter is (of ze willen de slechten eruit).

Welke van de redenen, zal jou het een worst zijn? Je word toch niet meer naar binnen gelaten als het kloppende redenen zijn, en als ze niet kloppen; waarom zou je in een stam willen die je vals beschuldigd ?

goed voor jou :p
 

DeletedUser

Guest
Complete onzin :p

Ga een baan vinden, daar krijg je reden van ontslag mocht je ontslagen worden. Dit is een spel, je word hier gewoon de deur uitgezet omdat je of een eikel bent, of ze hebben iemand gevonden die beter is (of ze willen de slechten eruit).

Welke van de redenen, zal jou het een worst zijn? Je word toch niet meer naar binnen gelaten als het kloppende redenen zijn, en als ze niet kloppen; waarom zou je in een stam willen die je vals beschuldigd ?

oeehh, da's een goeie :p
 

DeletedUser

Guest
zijn jullie wel wakker

zijn jullie wel wakker

het kan nooit.. dan is het net alsof elke reden goed is.. en als je dan ontslagen.. dan kunnen ze er ook neerzetten..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
je bent ontslagen omdat ik je niet meer kan hebben.. je hebt te veel punten
16 17 18 19 20 21 22 23
en ik heb honger en neem een koekje

maar als je dat doet ben je natuurlijk wel een beetje sneu
 

DeletedUser

Guest
Jazeker een goed idee net als het idee dat een stamverlater zijn/haar reden van vertrek moet opgeven.
 

DeletedUser

Guest
Meestal loopt het in zo'n stam dan toch al niet lekker
Als ik een stam verlaat/stamleden ontsla ga ik echt niet bij iedereen een leuk bericht typen (kost veel tijd)

Ik zou een standaard bericht maken voor iedereen die heel algemeen is.
Dus haal je er nog geen info uit. Ik vind het eigenlijk onzin
 

DeletedUser

Guest
waarom is dit nodig? als je zonder reden uit een stam ontslagen word zegt dat genoeg over die stam en mag je blij zijn dat je daar weg bent.

Als je het varken hebt uitgehangen zal dat ook wel duidelijk zijn.
 

DeletedUser

Guest
waarom is dit nodig? als je zonder reden uit een stam ontslagen word zegt dat genoeg over die stam en mag je blij zijn dat je daar weg bent.

Als je het varken hebt uitgehangen zal dat ook wel duidelijk zijn.

mee eens
 
Reactiescore
25
Op zich wel een leuk idee, maar ik vind het te veel moeite. Ik heb wel eens massastammen geleid en je hebt dan niet elke keer als er weer eens een lid 7 dagen inactief is zin om een berichtje te typen van: Goh, tja, je bent in actief en dus. blablabla. Dan moet je dus 20 woorden vol zien te krijgen. En natuurlijk heb je ook altijd nog de mensen die intern zijn overgenomen en dan gewoon ontslagen worden omdat ze toch stoppen.

En bij het verlaten van de stam geldt precies hetzelfde. Er zijn ook redenen waarom je de stam zou verlaten zonder dat je bericht achter hoeft te laten (bv: je bent vv voor een overgenomen account en die moet uit de stam of je hebt al laten weten dat je vertrekt).

Ik denk dat je dit misschien wel als extra optie zou kunnen doen, dat als je iemand wel de reden voor wilt geven je dan meer info in het ontslag bericht kan zetten, maar dat je het niet atlijd hoeft te doen. Want anders zul je ook heel vaak dingen krijgen als: Ik moet nog 20 woorden typen, nu moet ik er nog maar 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. etc.

Maar ik zie het liever niet ingevoerd dan algeheel ingevoerd. Maar als extra optie zie ik het wel zitten, odmat ik soms gewoon vergeet om een ontslagberichtje/reden mee te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan