RB en de hoogmoed van enkele van hun spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2666

Guest
Ok dan ff een serieuze(re) reactie dan :

Het is algemeen bekend dat RB jullie de laatste tijd ook aanvalt, dus het lijkt me logisch dat Thibor de stand van RB er even bijzet.

als je wilt kan ik ook die van F!ctus en DD er alleen opzetten?

en betreffende de bans : ja, ze zijn weg ( andere leden ), maar ik heb er nooit 1 gehad :p

Jep als je geen diplomatie betrekking hebt kan je gewoon over en weer aanvallen he? misschien is volgende week een ander het haasje of de l*l..

maak je niet druk, dacht dat je dat wie de stats niet weten?

goedzo
 

DeletedUser

Guest
nymf overnemen? ;) want hij gaat niet terug naar RB heeft hij toegezegd :p
 

DeletedUser6666

Guest
Jep als je geen diplomatie betrekking hebt kan je gewoon over en weer aanvallen he? misschien is volgende week een ander het haasje of de l*l..

maak je niet druk, dacht dat je dat wie de stats niet weten?

goedzo

maak me toch niet druk? :D

en daar heb je inderdaad gelijk in, maar momenteel zijn jullie de l*l om jou woorden zo mooi te gebruiken :)
 

DeletedUser3750

Guest
Mooi niet, alleen woordvoerder voor mezelf:p De leiding komt hier maar namens D.D. praten;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
King Marino,

Jij was toch degene die niet op Wereld 2 speelde? Ik lees al een tijdje mee, of ik moet nu heel erg mis grijpen. Maar jij wist het Kaartje niet.

Maar je doet werkelijk of je alle verstand van zaken hebt. Laat het gewoon lekker tussen de stammen gaan en reageer niet overal zo over enthouisast op. Die discussies van je worden namelijk nogal vermoeiend.
 

DeletedUser2666

Guest
King Marino,

Jij was toch degene die niet op Wereld 2 speelde? Ik lees al een tijdje mee, of ik moet nu heel erg mis grijpen. Maar jij wist het Kaartje niet.

Maar je doet werkelijk of je alle verstand van zaken hebt. Laat het gewoon lekker tussen de stammen gaan en reageer niet overal zo over enthouisast op. Die discussies van je worden namelijk nogal vermoeiend.

Mmm, sorry ik reageer snel jah..Maar ik speel wel op W2 jah, misschien moet je ff mijn naam op zoeken en in mijn profiel kijken daar staat NIET dat ik gefuseerd ben of dat er iemand anders op mijn account speelt.

Discussies gaan vaak over stats dus dat zijn gewoon feiten dus daar kan ik moeilijk enthousiast over doen hea?

En je weet er weinig van, misschien verwar je me met Nikolaas, hij speelt nauwelijks op zijn account maar doet nog weleens vv's dus weet ook genoeg van W2...

Wist alleen niet precies wie er achter Hardcored ligt vanuit TBR gezien, ok is dat zo erg?
 

DeletedUser

Guest
Maar daar hebben ze hem niet mee terug :)

nemen ze hem niet meer terug? lol.
Er is me tig keer gevraagd waarom ik niet terugkom of dat ik terug wil komen. Maar ik heb met een deel een totaal andere visie, ik hecht veel waarde aan stam en vrienden, sommige daar alleen aan zichzelf. Dat kan je ontkennen en wat dan ook, maar dat is/was zeker zo. Is ook geen verwijt, maar wel iets waar ik niet graag mee speel.
En wil je mij opruimen? kom maar, dat zei romanpwnage ooit ook eens met heel LAW, en dat heb ik likestorm ooit eens horen zeggen enz. Niet dat ik eeuwig zal bestaan, maar je zal er een leuke klus aan hebben:D
 

DeletedUser2666

Guest
Hebben hem daarmee niet terug zei ik, dat is net wat anders:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan