RB en de hoogmoed van enkele van hun spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3750

Guest
Hè, moet ik dan alles zelf doen^^ Ook nog eens dat gaan opzoeken, maar heb regelmatig de naam van pappiejappie, dus furius, voorbij zien komen. verder kluk kluk en erwin. Mwah, als je dat puntenaantal hebt, hoor je toch redelijk te kunnen verdedigen...... daarnaast bestaat er nog zoiets als een vakantievervanging..... dus ik zie het punt niet helemaal^^

Jullie klinken, zeker over ons (maar dat soort reacties lokken zowel jullie als wij uit^^) toch redelijk negatief. Uit de post van daxx aan manuel kan je toch wel degelijk opmerken dat hij Manuel niet geweldig vindt.

Verder heb ik vandaag het nodige gedaan, dus ben ook wat geïrriteerd^^ Ach jah, daar kunnen jullie wel tegen.

PS Tjah, het is toch altijd twijfelen bij jou, zou nog een of andere flauwe opmerking kunnen zijn;)
 

DeletedUser1789

Guest
Zie je ik had wel gelijk, alles massaal tegenwoordig...Wat Daxx al zei, kijk even wie er aangevallen zijn dan:)

Ik laat even zien op wat voor niveau jij je begeeft, gelukkig heb je nu wel door dat dat niet handig is:p

Zet even de citaten neer dan, heb alleen gezegd dat ik bij RB meer rode bolletje zie, zijn ze dan meteen slecht? Nee ze hadden het even lastig maar misschien staan ze binnenkort wel weer bovenaan, wie weet..

btw. je klinkt wat geirriteerd, geeft niks hoor..ik vind je nog steeds heel lief:p

edit:waarschijnlijk bedoelde ik RB, maar dat begreep jij vast niet :D

je loopt wel praatjes op het forum te verkopen:confused: maar ik heb je naam nog nooit zien vallen bij berichten van men stamgenoten:confused:

je zegt wel dat je ons aanvalt dmv vv's...is dat omdat je eigen account geen aanvals troepen heeft?:confused: of ben je verliefd op je paardjes en vindt je het zonde van de troepen?

misschien eerst wat acties? en dan pas reacties??:)
 

DeletedUser

Guest
je kan beter van te voren je actie doet beter alvast een reactie geven mischien komt er later van de reactie niks meer terecht.
 

DeletedUser

Guest
ik geef ook altijd al een reactie voor dat je aanvallen me dorpen weer berijken;)
 

DeletedUser

Guest
ach ja ik weet niet wat ik er van moet vinden als CoD spelers al aan hun vijanden gaan vragen om te helpen :p vind ik zelf beetje raar. ik noem zijn naam niet omdat ik het een goede gozer vind maar is wel dom he:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
er is toch niks mis mee om aan de vijand ondersteuning te vragen, als je vijand er intrapt dan kan je je eigen troepen besparen weet niet wat daar nu zo dom aan is
 

DeletedUser

Guest
nou ik vind het toch teken van zwakte en best dom als je elkaar aanvalt en dan gaat vragen om te helpen
 

DeletedUser

Guest
misschien een haat liefde verhouding dat zal heel goed kunnen
 

DeletedUser

Guest
geen reactie van cod kant valt toch ook wel mee

Side 1: ~CoD~

Side 2: F!ctus [.RB.] D.D.

Timeframe: Last week

Total conquers against opposite side:

Side 1: 21
Side 2: 100
Difference: 79

image.php
 

DeletedUser

Guest
en D.D. is ~CoD~ weer voorbij

7 D.D. 124.908.425 156.544.839 80 1.956.810 15932 9.826
8 ~CoD~ 124.778.335 126.712.162 52 2.436.772 12466 10.165
 

DeletedUser2666

Guest
je loopt wel praatjes op het forum te verkopen:confused: maar ik heb je naam nog nooit zien vallen bij berichten van men stamgenoten:confused:

je zegt wel dat je ons aanvalt dmv vv's...is dat omdat je eigen account geen aanvals troepen heeft?:confused: of ben je verliefd op je paardjes en vindt je het zonde van de troepen?

misschien eerst wat acties? en dan pas reacties??:)

Iemand moet het woord voeren toch...

Eerst gaan lezen, ik heb niet gezegd dat ik Fictus aanval via vv's alleen iemand van DD maar dat is een eind uit de buurt...

Zoveel Fictus heb ik niet in de buurt, maar volgens mij heb ik er wel ooit een gepakt...dus eerst naar mijn locatie gaan kijken misschien
 

DeletedUser2666

Guest
Side 1: ~CoD~

Side 2: F!ctus [.RB.] D.D.

Timeframe: Last week

Total conquers against opposite side:

Side 1: 21
Side 2: 100
Difference: 79

image.php
:p
hebben jullie nu wel een bg met RB dat je ze bij elkaar rekent? Zijn jullie zo bang voor ze?
 

DeletedUser6666

Guest
:p
hebben jullie nu wel een bg met RB dat je ze bij elkaar rekent? Zijn jullie zo bang voor ze?

jah, weet je dat nu pas? :D

kom je wel pas laat achter eh, dat is al minstens een maand zo...
wist je niet dat we nu RB steunen ipv TBR? :eek:
 

DeletedUser2666

Guest
jah, weet je dat nu pas? :D

kom je wel pas laat achter eh, dat is al minstens een maand zo...
wist je niet dat we nu RB steunen ipv TBR? :eek:

zijn al jullie bans weer afgelopen dat het zo druk is met Cactus hier?

weinig toevoegende reactie van jouw kant trouwens (van mij ook niet maar dat is standaard hehe:p)
 

DeletedUser6666

Guest
zijn al jullie bans weer afgelopen dat het zo druk is met Cactus hier?

weinig toevoegende reactie van jouw kant trouwens (van mij ook niet maar dat is standaard hehe:p)

Ok dan ff een serieuze(re) reactie dan :

Het is algemeen bekend dat RB jullie de laatste tijd ook aanvalt, dus het lijkt me logisch dat Thibor de stand van RB er even bijzet.

als je wilt kan ik ook die van F!ctus en DD er alleen opzetten?

en betreffende de bans : ja, ze zijn weg ( andere leden ), maar ik heb er nooit 1 gehad :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan