RB en de hoogmoed van enkele van hun spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het is mij opgevallen na het lezen van enkele van de topics die op deze site staan dat RB denkt dat ze heel wat zijn.
Oke dit zal niet voor alle RB spelers gelden maar voor een bepaald aantal wel.
Dat is jammer want eigenlijk is dat modder gooien zielig en zeer kinderachtig.
Wat ik ook lees is dat bepaalde RB spelers eigenlijk erg bang zijn voor de spelers van TBR en Fictus en proberen om door het gooien van modder om zo verdeeldheid te creeren.
Dit is echt de zieligste vorm van oorlog voeren die er is dus Cafeole ik zou voor je zulke grote dingen zegt en zo stoer doet op dit forum eerst eens gaan oorlog voeren in TW zelf zoals het spel bedoelt is.
( maar dat zal wel te veel gevraagd zijn van zo'n enorm grote speler als jij )
 

DeletedUser10169

Guest
tja wat had je anders van ze verwacht, ze krijgen het eventjes slecht te verduren dus moeten ze maar op andere manieren gelijk dat proberen :rolleyes:

nu moet deze topic ook blijven staan tbh :D
 

DeletedUser

Guest
Ook een topic waar [.RB.] kan worden afgezeken? :p
Nice :p
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd of fictus de eerste stam is die helemaal gebanned is.

De helft heeft volgens mij al een ban of waarschuwing te pakken.
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd of fictus de eerste stam is die helemaal gebanned is.

De helft heeft volgens mij al een ban of waarschuwing te pakken.

Nee... zijn er maar een stuk of 10...
En er zijn er dus nog rond de 36 :D
 

DeletedUser

Guest
fictus gaat voor een hele stam die een ban gaat krijgen xD, vind dit wel grappig
 

DeletedUser2666

Guest
EN dan beginnen ze over RB en dan noemen ze als voorbeeld EEN speler, namelijk Cafeole...Die zit nu toevallig ook nog in 42 dus wel het domste voorbeeld...Want niet alle spelers leggen de link tussen 42 en RB zo gemakkelijk...

Maar sowieso om een bepaald aantal leden van RB te noemen, en dan met een naam op de proppen komen is natuurlijk wel kansloos:D
 

DeletedUser

Guest
triest... stop nou is met zeiken en ga gewoon lekker gamen :mad:

RB & TBR zijn grote stammen het gaat nu even iets minder met RB zegt niet dat ze slecht zijn ik kan een beetje de frustratie van Cafeole begrijpen iemand die niet blij is met de oorlog zoals meerdere die bij de oorlog betroken zijn.

Oorlog is harstike leuk maar de omliggende partijen/stammen zijn altijd de genne die ervan profiteren de oorlog is sloppend voor RB & TBR we staan niet voor niets beiden zo hoog in verslagen tegenstanders.

Verslagen tegenstanders (Stammen)
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
1 Rebirth 73,68 Mio.
2 The Black Rose 72,31 Mio.
3 Fallen Angels 56,34 Mio.
4 Kamikaze Heroes 42,26 Mio.
5 Com Finitus Est Lectus 37,61 Mio.
6 Teutonic Order 36,67 Mio.
7 DRAGON DUNGEON 35,55 Mio.
8 Angel Forest 27,65 Mio.
9 Eerlijk 26,11 Mio.
10 Superfarmers 24,81 Mio.

Dit komt omdat we elkaar op massa's aanvallen trakteren!
Het houd je zeker van de straat ja maar echt grote vorderingen hebben we niet.

Het enige wat de eventuele winnaar zou maken is wie heeft de langste adem.
Wij _TBR_ hebben na een week van aanvallen 20 dorpen ingenomen.
Als we zo doorgaan zou het betekennen dat we over 16 jaar RB hebben overgenomen.

Dit zal echter nooit gebeuren het einde van de oorlog zal beslist worden met stoppende spelers of het uitelkaar vallen van één van de twee stammen.

Dit is hoe ik het zie en aub stop met elkaar zwart proberen te maken op een forum het heeft geen nut heb gewoon respect voor elkaar!


Lid van _TBR_ en bespeler van Klein Duimpje.
 

DeletedUser10169

Guest
als nu gewoon beide topics verwijdert worden en we alles vergeten kunnen we straks met zen alle ergens in een dorpje op bezoek (999|999) gaan en er eentje drinken op de goede afloop :)
 

DeletedUser

Guest
EN dan beginnen ze over RB en dan noemen ze als voorbeeld EEN speler, namelijk Cafeole...Die zit nu toevallig ook nog in 42 dus wel het domste voorbeeld...Want niet alle spelers leggen de link tussen 42 en RB zo gemakkelijk...

Maar sowieso om een bepaald aantal leden van RB te noemen, en dan met een naam op de proppen komen is natuurlijk wel kansloos:D


Ja dat mag jij zeggen maar toen hij dat topic opende was hij nog RB en dan moet je ook maar eens de reacties van andere RB spelers lezen voor je tegen mij begint.
Over kansloos gesproken.:p
 

DeletedUser2666

Guest
Ja dat mag jij zeggen maar toen hij dat topic opende was hij nog RB en dan moet je ook maar eens de reacties van andere RB spelers lezen voor je tegen mij begint.
Over kansloos gesproken.:p

Nymfomaan heeft inderdaad wat dingen gezegd over Fictus...Verder Cafeole dus...en volgens mij zie ik van mezeke en manuel beide 1 reactie en die ging niet eens over Fictus zelf..dus wie bedoel je nog meer?
 

DeletedUser

Guest
FF vooropgestelt dat ik dit topic niet heb geopend om RB of welke andere stam dan ook af te zeiken.
Ik heb geprobeerd op een nette manier te omschrijven wat er gaande was in de hoop dat men weer lekker zou gaan matten op TW zelf.
Tevens ben ik het helemaal eens met dat stuk van KILLERNL
met dien verstande dat het niet helemaal klopt wat hij schrijft.
Maar das ook niet voor in dit topic.
Jammer dus dat jij je zo aangesproken voelde King want dat was dus net niet de bedoeling.
Was meer van wie de schoen past trekke hem aan.
En zij over wie het dus gaat weten dat zelf het beste zal ik maar zeggen.
 

DeletedUser2666

Guest
Ik voel me niet aangesproken want ik zit niet in RB....
maar als jij een bepaald aantal spelers noemt die daar zouden hebben gereageerd wil ik wel weten welke....want zoveel hebben er daar niet gereageerd...als je daar nu gewoon op antwoord
 

DeletedUser

Guest
en ik snap nou echt niet dat jullie hier zo punt om maken:rolleyes:
er zijn 2316 stammen op moment dat ik keek met punten 116+

ik zal eens zeggen probeer eerst eens al die stammen weg te halen
want namelijk zie ik rb fictus _tbr_ order ants how w8 en fa met de opleidingstammen

waar hier continu op het forums over gesproken wordt niet zomaar vertrekken
ik zal daarom het forums binnekort is gaan opvrolijken in wereld 2 :D
 

DeletedUser

Guest
triest... stop nou is met zeiken en ga gewoon lekker gamen :mad:

RB & TBR zijn grote stammen het gaat nu even iets minder met RB zegt niet dat ze slecht zijn ik kan een beetje de frustratie van Cafeole begrijpen iemand die niet blij is met de oorlog zoals meerdere die bij de oorlog betroken zijn.

Oorlog is harstike leuk maar de omliggende partijen/stammen zijn altijd de genne die ervan profiteren de oorlog is sloppend voor RB & TBR we staan niet voor niets beiden zo hoog in verslagen tegenstanders.

Verslagen tegenstanders (Stammen)
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Naam Verslagen
1 Rebirth 73,68 Mio.
2 The Black Rose 72,31 Mio.
3 Fallen Angels 56,34 Mio.
4 Kamikaze Heroes 42,26 Mio.
5 Com Finitus Est Lectus 37,61 Mio.
6 Teutonic Order 36,67 Mio.
7 DRAGON DUNGEON 35,55 Mio.
8 Angel Forest 27,65 Mio.
9 Eerlijk 26,11 Mio.
10 Superfarmers 24,81 Mio.

Dit komt omdat we elkaar op massa's aanvallen trakteren!
Het houd je zeker van de straat ja maar echt grote vorderingen hebben we niet.

Het enige wat de eventuele winnaar zou maken is wie heeft de langste adem.
Wij _TBR_ hebben na een week van aanvallen 20 dorpen ingenomen.
Als we zo doorgaan zou het betekennen dat we over 16 jaar RB hebben overgenomen.

Dit zal echter nooit gebeuren het einde van de oorlog zal beslist worden met stoppende spelers of het uitelkaar vallen van één van de twee stammen.

Dit is hoe ik het zie en aub stop met elkaar zwart proberen te maken op een forum het heeft geen nut heb gewoon respect voor elkaar!


Lid van _TBR_ en bespeler van Klein Duimpje.

enige slimme post die ik hier heb gezien en die te maken valt. niks op aan te vullen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan