Rate the player

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser55090

Guest
Gig Graham II

Punten: 10/10 | Een eerste plek, alhoewel je een hoog gemiddelde per dorp hebt blijf je een waardig nummer 1. Lijkt me dus vrij logisch
ODA: 9/10 | Een nummer 4 plek als ODA is zeker niet verkeerd, je ligt niet aan het front en het laat zien dat je een sterke aanvallende kracht hebt die je voor je vrienden/stam neerzet. Met 36,85 Mio. heb je zeker een 3 maal je punten
ODD: 6,5/10 | Je hebt een goede 4 miljoen aan ODD, weinig aan te doen door je ligging en tegenstanders. Ik geef je hierdoor geen 5,5 maar een 6,5 omdat je gewoonweg weinig tegenstand hebt gehad. Je hebt als enige zowat vanaf mij in het begin stadium wat gehad.
Cluster: 8,8/10 | Sterk cluster, veel groeimogelijkheden en een goede savezone. Hiernaast heb je aan je front een sterk geclusterd geheel en lastig door te komen. Ik zou zeggen prachtig werk.
Reputatie: 9/10 | Een naam die zich heeft gevestigd in deze wereld en andere. Hij laat zich zien als Leider hier en op W24. Hiernaast was hij een van onze leuke reporters en heeft altijd een sterke mening staan met weinig echte spam.
Stam: 9,3/10 | Ga ik verder niet op in, lijkt me vrij duidelijk. Sterke stam, met veel kracht erin.
 
Bovenaan