Rate the player

DeletedUser52519

Guest
Een 7 voor dat mormel van een cluster :confused::confused::confused:

Inderdaad wat hoog nu ik het zo terug zie.
In ieder geval is het functioneel zolang Nilva bij elkaar blijft en het op deze manier te doen is. Een 6 had inderdaad beter volstaan.
Excuses.
 

DeletedUser58516

Guest
Hendrik8
Punten: 9/10; een mooi 14 de rang met 9,3M ;
ODA: 7,5/10 bijna 20M, vind ik niet zo schitterend in vergelijking met je rank, ook toont de ODA bar lange delen van stagnatie waardoor je zou denken dat het front niet vol actief bespeeld wordt. Overlaats wel een slagje omhoog , maar daa blijft het dan weer bij.
Cluster: 8,5/10 ; prima cluster met een front, wel een vrij klein front vandaar geen 9
Reputatie: 7,5/10 ; ik ken je niet super goed hier op het AF, maar veel spam zie ik niet, vandaar een eerder gemiddelde score
Stam: 9/10 ; FUL , mooie stam.

en dat is dan gemiddelde : 83%


en op aanvraag :
Li(u)l-john
Punten: 9,9/10 ; je staat niet eerste , maar dat heeft ook wel te maken met de uitbouw van FUL, veel dorpen (1200) en ondertussen ook bijna mooi 12M
ODA: 8/10 ; je staat juist boven me, dat kan voor een nummer 2 met ruim 700,800 clears toch wel wat beter e ;) ( farm eens wat minder) :p
Cluster: 7/10 ; vertoont nog vele gaten en ook geen front, dat is wel jammer.
Reputatie: 8/10 ; Ken je goed en meestal wel deftige posts op het Astra-Nilva topic, alhoewel je ook wel eens durft te spammen tussendoor.
Stam: 9/10 ; onze mooie bondgenoten buurtjes :D

en dat is dan gemiddelde : 84%
 

DeletedUser59375

Guest
Corsleutel

punten : een 8 voor de mooie 8mil :)
oda : 9 een 20ste plaats is zeker mooi
cluster : 6 vindhet jammer dat er ook nog een apparte cluster is
reputatie : 7
stam : een 6

totaal 7.2 dus een mooi resultaat
 

DeletedUser

Guest
Corsleutel

punten : een 8 voor de mooie 8mil :)
oda : 9 een 20ste plaats is zeker mooi
cluster : 6 vindhet jammer dat er ook nog een apparte cluster is
reputatie : 7
stam : een 6

totaal 7.2 dus een mooi resultaat

En waarom een 6? Dat beargumenteren gaat tegenvallen jongeman, vlug een cijfertje opplakken kan iedereen.
 

DeletedUser35742

Guest
Hoe geef je een stam met de meeste dorpen, de beste resultaten en het beste cluster een 6? We willen graag argumenten:)
 

DeletedUser52519

Guest
Hendrik8
Punten: 9/10; een mooi 14 de rang met 9,3M ;
ODA: 7,5/10 bijna 20M, vind ik niet zo schitterend in vergelijking met je rank, ook toont de ODA bar lange delen van stagnatie waardoor je zou denken dat het front niet vol actief bespeeld wordt. Overlaats wel een slagje omhoog , maar daa blijft het dan weer bij.
Cluster: 8,5/10 ; prima cluster met een front, wel een vrij klein front vandaar geen 9

Reputatie: 7,5/10 ; ik ken je niet super goed hier op het AF, maar veel spam zie ik niet, vandaar een eerder gemiddelde score
Stam: 9/10 ; FUL , mooie stam.

en dat is dan gemiddelde : 83%

Allereerst dank voor je rate. De ODA heeft idd bar lage delen. Het front bestaat pas enkele weken, en er zijn dus enkel clears gestuurd naar GOH XL/40+ wanneer dat nodig was, vandaar. Totaal toch wel 9,8 miljoen ODA op hen behaald. Cluster is qua front dus ook nog vol in de opbouw, maar begint nu wel vorm te krijgen qua front etc!
 

DeletedUser59375

Guest
En waarom een 6? Dat beargumenteren gaat tegenvallen jongeman, vlug een cijfertje opplakken kan iedereen.

heel simpel
de stam is zelfs te lui om zelf aan me te vragen waarom ik stamloos ben
zegt toch wel al veel he
 

DeletedUser

Guest
heel simpel
de stam is zelfs te lui om zelf aan me te vragen waarom ik stamloos ben
zegt toch wel al veel he

En op basis van dat geef jij punten? Whaha jij hoort helemaal thuis in astra. Serieus wat een noob... wij krijgen een 6 omdat we deze zwakke schakel niet interessant genoeg vinden :p
 

DeletedUser55242

Guest
En op basis van dat geef jij punten? Whaha jij hoort helemaal thuis in astra. Serieus wat een noob... wij krijgen een 6 omdat we deze zwakke schakel niet interessant genoeg vinden :p

Psssst, dat mocht je niet zeggen van astra* :eek::D
 

DeletedUser

Guest
F.i.d.o.

Punten: 7,5/10 | Een mooie middenmoot, denk ik. :)
ODA: 8/10 | Een acht omdat hij precies overeen komt met je puntenrang, ik kan gaan zeggen: Rang 56, dat is niet hoog (noch laag). Maar dat zou niet realistisch zijn, aangezien het account de grootte daar ook niet naar heeft. Je hebt zeker gevochten voor je dorpen is duidelijk.
ODD: 7,5/10 | Nu net geen acht omdat je het 'maar moet treffen', jij trefte het in eerste instantie niet. Maar bent gejumped naar het front, waar je nu de aanvallen opzoekt. :) Mooi om te zien, misschien zelfs inspirerend.
Cluster: 6,8/10 | Je clusters zijn redelijk van vorm, maar het blijven 2 clusters. Toch is jouw main-cluster vrij lang en t.o.v. dat: dun.
Reputatie: 9/10 | Bescheiden, toch grote naam. Bijna iedereen kent je, en het schijnt dat iedereen respect heeft voor wat je al deffend in huis hebt.
Stam: 9/10 | Maar dit is misschien niet relevant, omdat ik zelf leider ben. Maar ik persoonlijk vind dat FUL heel goed werkt neerzet en het i.m.o. gewoonweg een goede stam is.
 
Bovenaan