Rate the player

DeletedUser58516

Guest
Muaw voor mij blijft hij gewoon de intern van Corsleutel hoor...

Lol , intern , de kleinen was een fusie geen intern. Moest het een intern zijn zou ik stoppen op W16 ,maar ik stop op W24 en W22 om meer W16 te kunnen spelen ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148

DeletedUser

Guest
Dan ben jij ook noob, nou goed?

ik neem de kleinen even over, wat mij een intern maakt ;)
de enige, dus geen twee. En verder heb ik ook nog niet veel van mezelf laten zien :) dus of ik nu "noob" ben of niet :D Het zal iedereen een worst wezen zeker :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
ik neem de kleinen even over, wat mij een intern maakt ;)
de enige, dus geen twee. En verder heb ik ook nog niet veel van mezelf laten zien :) dus of ik nu "noob" ben of niet :D Het zal iedereen een worst wezen zeker :p

Juist omdat je nog niets hebt laten zien kan ik je nu nog noob noemen!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En verder heb ik ook nog niet veel van mezelf laten zien :) dus of ik nu "noob" ben of niet :D
Het zal iedereen een worst wezen zeker :p

Muaw als je al even speelt en je hebt nog niks laten zien ben je gewoon een uitermate zwakke speler.
Omdat je al een ex acci op w16 hebt en w16 al 2 jaar bestaat. Speel je dus al een tijdje en vind ik je een uitermate grote noob.
En ofdat niemand het interesseert dat je een noob bent weet ik zo net nog niet.. Aangezien ik me altijd uitermate erger aan noobs.
Kijk dat jouw het niks uitmaakt dat je noob word genoemd, daar zou je dan gelijk in hebben. Maar dat typeert nu juist een noob..
 

DeletedUser

Guest
Muaw als je al even speelt en je hebt nog niks laten zien ben je gewoon een uitermate zwakke speler.
Omdat je al een ex acci op w16 hebt en w16 al 2 jaar bestaat. Speel je dus al een tijdje en vind ik je een uitermate grote noob.
En ofdat niemand het interesseert dat je een noob bent weet ik zo net nog niet.. Aangezien ik me altijd uitermate erger aan noobs.
Kijk dat jouw het niks uitmaakt dat je noob word genoemd, daar zou je dan gelijk in hebben. Maar dat typeert nu juist een noob..

wat kan jij veel onzin praten zeg. Gaan jullie nou praten over dingen hebben bereikt? Wat hebben jullie bereikt op deze wereld? enkel Laurens heeft wat bereikt voor de rest zijn jullie allemaal noobs die 1 voor 1 vallen. Maar nog steeds grote bek hebben.
 

DeletedUser55090

Guest
Kom op mensen raten en niet heel de tijd offtopic gaan, verpest de leesfun;)
 

DeletedUser

Guest
wat kan jij veel onzin praten zeg. Gaan jullie nou praten over dingen hebben bereikt? Wat hebben jullie bereikt op deze wereld? enkel Laurens heeft wat bereikt voor de rest zijn jullie allemaal noobs die 1 voor 1 vallen. Maar nog steeds grote bek hebben.

Oeh wat een frustratie zeg :) Sorry hoor maar ik heb een stam 2 jaar geleid, ik heb de nummer 1 laten vallen.
En nog 1 nummer 1 naar rang 25 geschopt en nu jouw prestaties Y man?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
rate me maar ?:)

Lildeadboy:

Punten: 6.5/10, 6.3mil, niet slecht
ODA: 7.5/10, rang 27, not bad.
ODD: 8/10, rang 24, zeker niet slecht:)
Cluster: 7/10, 2aparte clusters, wel nice front met curam:p
Reputatie: Is maar omdat ik je zo goed ken:p dus een 8/10
Stam: 9/10 Nilva.

6.5+7.5+8+7+8+9/6= 7.7:p
 

DeletedUser

Guest
Abdelya:

Punten: Abdelya Punten: 9.397.501 waarmee top 15, prima niks op aan te merken. Enkel heb je wel naar verhouding minder dorpen wat ik toch wel een minpuntje weer vind. De 9.3 mill is namelijk verdeeld over 898 dorpen. Daarom geef ik je vanplaats een 9,5 een 9 waar je niet over mag klagen, en doe je het wel niet mijn probleem.

ODA: 22 Abdelya [Astra*] 19,09 Mio., meer dan je aantal dorpen. Maar lager dan je rang. Gezien je front hebt met verscheidene Nilva spelers en daar gewoon netjes winst op boekt. Geef ik een 8.

ODD: 10 Abdelya [Astra*] 38,35 Mio. hoog maar zonder noemenswaardige verliezen, juist winst op je tegenstander.
Verscheidene offensieven op Abdelya geweest en gewoon nog fier staande. Naar mijn mening keurig, er zijn zat spelers met een hoog ODD maar die hebben gefaald. Tjaah dan zegt ODD niks voor mij, als je nog staat dan mag je meepraten.
Een 9.5 dus.

Cluster: Abdelya heeft een groot front, in een lastige loopgravenoorlog. Het cluster is goed dicht en mooi rond.
Dit zijn de clusters waar ik van houd, een 9.5.

Reputatie: Je staat bekend als een kleuter met een grote bakkes en ik kan niet ontkennen dat je dit niet bent. Want eerlijk we weten beide dat je een kleuter met een grote bakkes bent. Maar anderzeids siert je dat ook, aangezien je 1 van de weinige kleuters bent die het ook waar maakt.

Ik kende vroeger een speler nonkel jos genaamd, die zij dat je good will moest kweken.
Nou sorry maar ik kan zeggen dat je gewoon een veel betere speler bent. En je best op jezelf mag geilen zo nu en dan, doen we allemaal types als jij, ik, ghandi, jezus en andere grootheden.. Een 9,5...

Stam: Astra*, meerdere malen doodverklaart, en toch weer weten tot leven te komen. Friso zou er een moord voor doen.
Ik ga Astra* in deze doen geen 9 of 10 geven dat zou een verkeerd signaal afgeven. Ik ben namelijk niet blij zoals het nu in mijn stam gaat.
Maar ik ken het potentieel en weet wat mijn stam kan, ik geef dus voor stam een 8.

Eindcijfer: 8.9
 

DeletedUser

Guest
Lildeadboy:

Punten: 6.5/10, 6.3mil, niet slecht
ODA: 7.5/10, rang 27, not bad.
ODD: 8/10, rang 24, zeker niet slecht:)
Cluster: 7/10, 2aparte clusters, wel nice front met curam:p
Reputatie: Is maar omdat ik je zo goed ken:p dus een 8/10
Stam: 9/10 Nilva.

6.5+7.5+8+7+8+9/6= 7.7:p

dankje. 2 apparte clusters? Ik heb er minimaal 8 (a). Ik kwam 2 maand terug oppeens achter dat ik nog dorpen ergens in het oosten had haha.
 

DeletedUser52519

Guest
Iedereen vergeet mij te raten :(

Nou vooruit dan maar.

Natural Born Killer/Corsleutel:
Punten: Rang 33 is aardig. Echter wanneer ik de groeiranglijst bekijk stoor ik me toch wel aan de rang 41. Maargoed, alles heeft zijn redenen dus vast ook dit, ga ik me niet in verdiepen. Omdat de groeirang mij toch een beetje dwarszit, en ik als echte Nederlander altijd wat te zeiken heb krijg je hiervoor een 6.

ODA: Rang 20, petje af voor de ODA rang, prima gedaan, niets op aan te merken. Natuurlijk is rang 19 altijd beter als 20 maartoch. Keurige handhaving in de top 20 terwijl de puntenrang in vergelijking iets blijft steken. Een 8,5 volstaat hier.

ODD: Niet hoog genoeg om een cijfer voor te geven. Heb je tenslotte zelf ook enkel indirect invloed op.

Cluster: http://nl.twstats.com/nl16/index.php?page=map&ti0=24585&tc0=f013f0&ti1=24776&tc1=0d25d9&ti2=26455&tc2=18e012&pi0=382881&pc0=cef022&zoom=400&centrex=700&centrey=600&nocache=1&fill=000000&grid=1
Cluster is niet echt mijn favoriet. De jump was begrijpelijk, maar voor de wereld was het leuker geweest Curam te gaan porren dan Astra* op nog een kant te belagen. Echter is de jump nog niet voltooid lijkt mij. Er is nog geen fatsoenlijk front naar mijn mening. Ben benieuwd hoe dat zich gaat vormen. Een 7 omdat je de front uitdaging aangaat.

Reputatie: Ik ken je niet goed, alleen via dit forum, echter wel redelijk wat OT posts voor zover ik mij kan herinneren. Ook een aardige oorlogstopic op het AF gestart waar over het algemeen met verse maar ook maanden oude modder wordt gegooid, maartoch: 7,5

Stam: Over Nilva zijn de meningen verdeeld. Echter liegen de stats en de ranglijst niet, tenminste, ik heb tribalwars qua statistieken nog nooit op een leugen betrapt. Nilva de nieuwe nummer 1 na tijden lang Astra* afgewisseld door Mental en door H52. Naar mijn mening op dit moment een terechte nummer 1 stam maar niet de uiteindelijke nummer een stam. Af en toe wat gerommel naar mijn idee. Toch nog een 7,5.

6 + 8,5 + 7 + 7,5 + 7,5 = 36,5
36,5/5 = 7.3


Wie o wie rate terug?
 
Bovenaan