Rate The Player

DeletedUser56633

Guest
dimitry2 krijgt een lijstje van mij, of probeer ik te geven
punten: 24.2mill rank 8 goed, maar daar blijft het ook bij een 7/10
ODA: 70mill, best laag voor een top 10 account 5.5/10
ODD: 123mill, hangt van de tegenstander af, maar is goed tegenover de verloren dorpen enzovoort.. 7.5/10
ligging: mooi cluster, kan hier en daar wat veranderd worden 8/10
reputatie: ken daar niet zoveel van, wel leuke spelers, af en toe minder leuk maar al bij al toch een 7.5/10
stam: tja, veel valt er niet over te vertellen denk ik, ze doen het momenteel perfect een 9.9/10


45,4/60

7/10 voor punten?:p
voor een rank 8 is dat best weinig;)
 

DeletedUser81928

Guest
Nee hij heeft wel gelijk. Dimitry2 is vooral intern na intern na intern wel lopen alijtd de clears en zo en bijna elke aanval is afgeslagen :) maar doe sharduul dan ook ff daar heb ik de afgelopen tijd mijn tijd in gestoken namelijk
 

DeletedUser59685

Guest
zal straks voor sharduul maken
valt inderdaad meer over te vertellen
 

DeletedUser59685

Guest
sharduul

punten: 20.6mill rank 21 aangezien de ligging zijn deze punten zeer goed 9/10
ODA:158mill iets minder tov de punten, maar blijft goed 8.5/10
ODD:225mill daar kiezen de andere spelers voor, ook al enkele verliezen gehad 8/10
ligging: heel mooi met 1 cluster, daar kan ik van dromen dus een 9/10 voor de ligging
reputatie:zelfde als daarstraks, soms leuk soms minder. bij OEPS zal het hoger liggen dan dat ik hier geef 7.5/10
stam: ook hetzelfde enkel deze keer minder omdat niet alles en iedereen 100% is maar toch wel een 9.5/10

51.5/60

(volgende gaat dus gewoon verder met shikea omdat ik er 2 heb gedaan)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81928

Guest
Shikea:

punten:24,210,993 gewoon een 9 constante groei altijd actief een van de toppers van deze wereld
ODA: (258,920,435 score) Eindelijk een beetje goede oda een 8
ODD:met zo weinig verloren dorpen en toch zon hoge oddd rang zet ik mn petje af. 9
ligging:mooie cluter leuk front ook een 9
reputatie: top speler, team speler, goede aanvalsplanner, goede deffer sociaal en staat altijd klaar voor een ander. gewoon een 10 ook al is die niet bekend op het af
stam: OEPS de beste stam van w17, met natuurlijk ook haar mindere punten maar desondanks wel een 9

54/6= 9
 

DeletedUser

Guest
Happyniss: deze rate is wel vertekend omdat hij er pas net speelt.

punten: 22,045,610 is best goed, maar grotendeels BB ^^ (hoe kan dat nu?) En je speelt er pas net. 8/10
ODA: 255,202,985 score zeer netjes 10/10
ODD: te laag om een cijfer te geven, kun je niks aan doen! Verder maar 7 dorpen verlies dus echte verliezen zijn er niet.
ligging: redelijk cluster met een goed front 8/10
reputatie: Tsjaa slecht begin he :p 5/10
Stam: niet echt goed, steunt op een wankele pilaar 6/10

cijfer: 7,4
 

DeletedUser

Guest
Nettracer
punten:prima aantal punten 7/10
ODA: Kan wel wat hoger 6/10
ODD: Goede ODD verhouding, bijna geen verlies 9/10
reputatie: Goede speler en kan je wel op bouwen. 8/10
Stam: Goede stam, een stam die zeker voor de eindstreep gaat en kan. 8/10

cijfer: 7,6

:)
 

DeletedUser68384

Guest
Happyniss: deze rate is wel vertekend omdat hij er pas net speelt.

punten: 22,045,610 is best goed, maar grotendeels BB ^^ (hoe kan dat nu?) En je speelt er pas net. 8/10
ODA: 255,202,985 score zeer netjes 10/10
ODD: te laag om een cijfer te geven, kun je niks aan doen! Verder maar 7 dorpen verlies dus echte verliezen zijn er niet.
ligging: redelijk cluster met een goed front 8/10
reputatie: Tsjaa slecht begin he :p 5/10
Stam: niet echt goed, steunt op een wankele pilaar 6/10

cijfer: 7,4


Bedankt voor je cijfer. Reputatie komt door BB's neem ik aan?
 

DeletedUser59685

Guest
Ik denk niet dat xmas veel beter is dan jullie. Roccom wellicht maar de rest niet. THR en Xmas leunen gewoon op een paar spelers zoals het lijkt al zijn ze bij thr uit een ander hout gesneden dan bij xmas. Nog weinig opgevers gezien bij thr in elk geval maar ja dan heb je het ook over doorzettingsvermogen en niet over skills al vind ik doorzettingsvermogen ook een skill die je nodig hebt in dit spel


Als je even kijkt naar de stamveranderingen zie je dat de problemen van stamverlaters ook beginnen bij ons:p

en dan niet eens voor een reden, gewoon omdat ik een plannetje gemaakt had om de stam wat sterker te maken

maarja, ze doen maar ik geef in ieder geval niet op, enkel word het voor jullie makkelijker als er een oorlog tussen thr-ers komt, dan komt mijn front wat minder vol te staan :D
 

DeletedUser81928

Guest
ik zal je maar beoordelen op je eigen account aangezien dat een stuk relevanter is. dus tot 24 maart dit jaar tel

Nettracer
punten: 11,056,078 naja niet erg slecht wel allemaal interns maar alsnog is 11 mil niet erg slecht dus een 6.5
ODA: 59,373,881 gewoonweg slecht. een 4
ODD:11,599,509 score en een toch wel ong 100 dorpen kwijt dus echt goed gedeft werd er niet een 5
reputatie: Goede speler en kan je wel op bouwen. wilde backstabben met evilbig, en zorgt er voor dat 2 accounts op de klippen lopen. ik zou je niet in mn stam willen hebben in elk geval. een 5
Stam: voorheen dei/xmas. voor xmas geef ik je een 6 voor dei een 5.5 al met al 26/50=5.2

Als je even kijkt naar de stamveranderingen zie je dat de problemen van stamverlaters ook beginnen bij ons:p

en dan niet eens voor een reden, gewoon omdat ik een plannetje gemaakt had om de stam wat sterker te maken

maarja, ze doen maar ik geef in ieder geval niet op, enkel word het voor jullie makkelijker als er een oorlog tussen thr-ers komt, dan komt mijn front wat minder vol te staan :D

ja had hey gezien ja van cava. Maar hoe dit zo dan. Aangezien ik verscheidene keren met je gepmt heb en je bent in mijn ogen een van de weinigen die zich inzet voor de stam. De rest zie of hoor je niet en je kreeg stank voor dank.
Maar wat is dan de reden voor cava om weg te gaan?
 

DeletedUser59685

Guest
Er is niet echt een reden. Ik had een plan gemaakt voor de THR front clusters, wat niet in 1 2 3 gemaakt is. Na eerst wat te PM'en en topics op het forum om te vragen wie ermee akkoord ging heb ik dus dat hele plan gemaakt. Ik wou dus dat die zeker werd uitgevoerd, maar nu die klaar is zijn er blijkbaar wat inactievere spelers er niet tevreden meer omdat ze paar dorpjes minder gaan hebben denk ik. Volgens mij moet er nog altijd naar de stam in het geheel gekeken worden en niet per speler maar goed, dat kennen sommige niet bij ons.

Nu weet je een beetje de discussie bij ons, maar waarom is cava er dan uit gegaan?
Ik had gevraagd of ze al wat voor me leeg kon zetten maar dat wilde ze blijkbaar niet. Ik vroeg het nog eens omdat het een perfect moment was, en daarna was ze verlaten voor de 1e keer.

Na een uurtje alweer terug. Deze keer is ze verlaten omdat skilor iets aan haar vroeg, wat juist weet ik niet, maar was een doodgewone vraag. En daardoor is ze ineens uit de stam gestapt en iedereen van de vriendelijkst verwijderd.

Daar gaat dus mijn gemaakte plan, inzet voor THR gaat er wel uit zo, maar dat zoeken ze zelf.
 

DeletedUser81928

Guest
Matig man,

zonde om je vijand zo ten onder te moeten zien gaan. Ik weet niet of het slim is van cava om uit de stam te stappen. Want stel wij krijgen het op onze heupen en vallen haar aan dan is ze de sjaak. Daarnaast had ze wel def staan aan het thr front want ik kreeg zelf regelmatig def van haar, per ongeluk dat wel maar alsnog. Oeps word actiever en actiever. Heb op dit moment 9 sollicitanten. En ik moet zeggen, om oeps weer op de rails te krijgen heb ik ook zeker op een paar mensen hun tenen getrapt. Want voor iedereen het goed doen kan gewoon niet. Maar als je gewoon rustig blijft komt het in ons geval wel goed. Ze zien het belang van de stam en doen niet zo moelijk in het afgeven van wat dorpen of om te jumpen. En zolang je gewoon goed communiceert, en rustig blijft kom het goed. Kom je er samen niet uit even met de leiding praten. Maar naar mijn idee is dat het probleem een beeje in THR er is geen leiding.
 

DeletedUser59685

Guest
Er is wel een leiding, maar die werken me meestal ook tegen :p
Maar zelf met een plan komen, dat niet. Enkel wat dreigementen geven.
 

DeletedUser81928

Guest
Dreigen:eek: dat heeft in mijn ogen nog nooit gewerkt binnen een stam. Je moet naar je vijand dreigen niet naar je stam...
 

DeletedUser59685

Guest
tja, spelers die geen aanvallen van oeps binnen hebben gekregen weten volgens mij niet dat THR veel te slecht geclusterd ligt
maar we zullen maar verder doen hoe het nu is zeker, zie wel wanneer ik geen zin meer heb om te deffen want aanvallen lukt niet met dit stukje
 

DeletedUser81928

Guest
ben benieuwd wanneer het toppic gemaakt kan worden: de val van thr. Ik zou in elk geval doorgaan met de spelers die wel actief zijn en wel wat willen. En eens met wat mensen gaan praten heb je btw ook skype?
 
Bovenaan