Rate The Player

DeletedUser

Guest
Ik wil ook gerate worden :D

Punten:7, 51, kan altijd beter:)
ODD:9, 3de mooi plaatste zonder echt verliezen.
oda:6, Wel te laag in m'n ogen voor een front speler
Reputatie:6, ken je niet echt.
Ligging:8, mooi cluster, enkel heb je wat gaten erin. Grote barbaren en een speler.
Stam:6, wat ik tot nu toe heb gezien is het niet echt wat.

uitkomst:7


Om maar even weer on topic te gaan:p
 

DeletedUser65185

Guest
extase:
punten: rang 83 niet hoog maar komt door het verdelen van je front + een zeer sterke stijging door het edelen van een vijand dus een 8
ODD: rang 28 ook een mooi resultaat 8
ODA: rang 28 mooi voor je ligging 8,5
reputatie: 9 omdat ik je ken van w10 waar je 1ste hebt gestaan en met je stam zeer mooie acties tot een goed einde hebt gebracht
stam: 8,5 een stam die mooie winsten boekt tegen hun tegenstander echter is er altijd plaats tot verbetering

uitkomst: 42/50 of 8,5/10


rate me :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
-Punten Rang 25, mooie punten aantal zou nog wel groeien met je mooie front.
-ODA 33ste, kan beter maar zoals hier boven, front account komt wel omhoog
-Reputatie , was goed tot je naamsverandering :p
-Ligging, Perfect front en save zone
-Stam, Goed samenwerkende stam.
Voor deze punten kan men een cijfer van 1 t/m 10 geven.
8.5
 

DeletedUser

Guest
Sta ik er al tussen ... kom hier bijna niet meer
Dus om alle 68 pagina's te moeten lezen OMG ..

Of moet ik dan eerst een ander een score geven?

Roccom:
-Punten Rang 10, altijd lekker in de top 10 belanden ... qua uitbouw beetje aan de hoge kant met gemiddelde van 10.314 ... anders was het ongeveer een 16e plek geweest.
-ODA 15de, niets aan toe te voegen actief altijd bij aanvallen.
-Reputatie , kan alleen uitgaan van eigen bevindingen ... waarbij ik hem veel tegen kwam als vvér, waar hij dan ook weer vv draaide op accounts die we aanvielen ... dus een waardevolle vvér binnen de stam X-Mas .... tijd voor vakantie gappie ... dan kunnen we wat meer binnenhalen :D
-Ligging, Mooi cluster ... ingedekt door stamleden en toch niet te ver van het front.
-Stam, Veel interns ... makkelijk groter worden met minimaal 100 miljoen nog te gaan. Respect voor sommige leden ... die ondanks dat er soms harde strijden worden geleverd toch hun cluster uitbreiden. Hierbij 100% buiten beschouwing gelaten de opmerkingen die hier op het AF soms verschijnen.
Voor deze punten kan men een cijfer van 1 t/m 10 geven.
8.5 + .... dat +-je omdat ik niet hoger wil geven nu eenmaal ;)

Je bent zoals ik meemaak gewoon actief en dat is altijd goed voor een stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66941

Guest
Thanator:
Punten: Rang 9 met een mooi verdiende (afgeronde) 19,8 miljoen
Ligging: Mooi cluster, aangesloten, goed verdedigbaar, paar CF's bij de vijand. Verkregen met aanvallen ipv bb's
ODD: Rang 102, niets van aanvallen en ODD, valt zwaar tegen. Maar hier kan je zelf niets aan doen, je werkt de vijand gewoon te snel of slim weg ^^
ODA: Rang 9, precies zoals het hoort naar de grootte en ligging van je account kijkende. Niets op aan te merken
Reputatie: Ik ken je alleen van deze wereld en zie je als een goede toevoeging aan ons leidingsteam, correcte en fair speler.
Stam: NEOH: boeken grote winsten op X-Mas maar er is genoeg ruimte voor verbetering. (Verwijzing na reputatie ;)

Punten: 9
Ligging: 9,5
ODD: 5,5
ODA: 9,5
Reputatie: 9
Stam: 7,5 (ik mag niet te lovend worden ^^)
=50/6 = een mooie 8,3 gemiddeld. Je ODD haalt alles tijdelijk omlaag, er is nog ruimte voor een bewerking :D


rate me ;)
 

DeletedUser56459

Guest
Zal dit ook eens doen, voor mark dus :p

-Punten: rank 38 voor een speler die solo speelt zeker niet slecht 8/10
-ODA: Rank 24 je ODA is beter dan je punten rank, dan is het bij mij altijd goed :) toch ook een 8/10
-ODD: Rank 8, zeker goed maar ODD kun je zelf niet kiezen en komt door de vijand. Blijf ik dus neutraal en geef ik een 7/10
-Reputatie: ken je niet zo goed maar zoals ik heb gehoord ben je niet echt te vertrouwen, een 4/10 dus
-Ligging: mooi cluster, verder niets op aan te merken... 9/10
-Stam: Prachtige stam! Kan daar dus niets anders aan geven dan een .... 0/10

36/60 dus toch een 6/10.

Wie mij rate krijgt het moeilijk omdat niemand op het AF me kent ^^ alleen de eerste dingen op het acc af te lezen.
 

DeletedUser56633

Guest
Redelijke rate;)
Je vergeet dat hij nog niet zolang op Mark425 speelt,dus is niet allemaal zijn verdienste.
is niet slecht bedoeld,ik meld het gewoon.
 

DeletedUser56459

Guest
Ja dat wist ik dus allemaal niet ik volg het forum maar af en toe mee dus gaan er wel dingen voorbij zonder ik ze zie :)
 

DeletedUser81928

Guest
Punten: buiten de top 50, vooral interns ik geef je een 6.
-ODA: rank 46, bij mij geld het principe van hogere oda dan je rank niet rond dit stadium zou je oda minstens 250 mil of hoger moeten zijn voor een 7 dus ook hier een 6
-ODD: same neutraal, je hebt het nog niet echt te voorduren gehad in mijn ogen. dus een 6.5.
-Reputatie: Ken je niet van het af maar wel van onze gesprekken, leuke gast, een van de betere spelers van thr al zeg ik het zelf. Verder wellicht wat te gefocussed op de goedheid van de tegenstander dan op de fouten binnen de eigen stam des ondanks wel een 7 waard
-Ligging: brokkelig cluster wellicht gejumpt naar het front of zo maar als met al een 6.5
-Stam: Na oeps en daarna neoh denk ik een verdiende 3e plek voor thr. een 6.8 vind ik het waard.

Gemiddelde reken je zelf maar uit dat gaat me atm echt niet lukken
 

DeletedUser56459

Guest
Als ik eerlijk mag zijn... vind ik als stam 6.8 echt wel te hoog hoor
En x-mas is echt wel beter dan ons :)
 

DeletedUser59685

Guest
dimitry2 krijgt een lijstje van mij, of probeer ik te geven
punten: 24.2mill rank 8 goed, maar daar blijft het ook bij een 7/10
ODA: 70mill, best laag voor een top 10 account 5.5/10
ODD: 123mill, hangt van de tegenstander af, maar is goed tegenover de verloren dorpen enzovoort.. 7.5/10
ligging: mooi cluster, kan hier en daar wat veranderd worden 8/10
reputatie: ken daar niet zoveel van, wel leuke spelers, af en toe minder leuk maar al bij al toch een 7.5/10
stam: tja, veel valt er niet over te vertellen denk ik, ze doen het momenteel perfect een 9.9/10


45,4/60
 

DeletedUser51836

Guest
zwaartje
punten: 17,5 mill rank 51 kan beter, 6,5/10
ODA: 130 mill, goed beter dan je puntenrank 7,5/10
ODD: 156 mill, goed 8/10
ligging: beetje vreemd mooi hoofdcluster en dan verschillende kleinere cluster beetje overal in het rond 6,5/10
reputatie: goeie speler, doorzetter, maar niet altijd even gezellige speler, daarom maar 7/10
stam: hebben duidelijk problemen geef toch een 6,5/10
42/60 = 7/10
 

DeletedUser81928

Guest
Als ik eerlijk mag zijn... vind ik als stam 6.8 echt wel te hoog hoor
En x-mas is echt wel beter dan ons :)


Ik denk niet dat xmas veel beter is dan jullie. Roccom wellicht maar de rest niet. THR en Xmas leunen gewoon op een paar spelers zoals het lijkt al zijn ze bij thr uit een ander hout gesneden dan bij xmas. Nog weinig opgevers gezien bij thr in elk geval maar ja dan heb je het ook over doorzettingsvermogen en niet over skills al vind ik doorzettingsvermogen ook een skill die je nodig hebt in dit spel
 
Bovenaan