Rate The Player

DeletedUser56459

Guest
Zou sneller kunnen komen dan je denkt maar we hangen nog steeds aan een koortje dus kan ook helemaal niet komen.
 

DeletedUser59685

Guest
De val van thr, denk dat die er eigenlijk al wel is, alleen weten we zelf ook dat het echt uiteen gaat dat het zeker niets zal oplossen
 

DeletedUser56459

Guest
Maar eens verder gaan waarvoor dit topic dient :p

tompeter (op acc dimitry rekening gehouden met al het werk op acc sharduul)

-Punten: rank 9 zeker mooi, regelmatige stijging, maar zeer veel aan interns of barbaars maar dat heeft bijna iedereen wel dus toch een 8/10
-ODA: Zeer weinig voor de punten aantal. Op sharduul is het beter maar ook niet top + veel ODA zal je daar niet zelf behaald hebben. een 6/10
-ODD: Op sharduul mooie rank niet zoveel dorpjes weg. Dimitry heeft geen front dus kan ook moeilijk in ODD stijgen. Zoals altijd blijf ik dus neutraal en geef ik een 7/10
Reputatie: leuke speler, doet zeer veel voor de stam naar mijn weten. Zeker 1 van de beste spelers van w17 een 9/10
Ligging: sharduul mooi lang cluster maar ook breed genoeg met een front aan de kop. Zeker goed maar dus niet allemaal verdienste van tompeter. dimitry heeft ook zeker een mooi cluster, kan uiteraard nog beter, een 8/10

38/50 -> 7,6/10
 

DeletedUser56459

Guest
-Punten: rank 43 en niet allemaal eigen verdienste. Redelijk wat interns en BB's maar waarschijnlijk niet door jouw. Voor de rest veel van de vijand, 9/10
-ODA: Top 20, zeker mooi tegenover je punten aantal maar kan zeker omhoog :p 8.5/10
-ODD: mooie verhouding tussen ODA en ODD maar aan ODD kun je zelf weinig doen. Maar niet zoveel dorpen aan de vijand maar, ik blijf bij dit neutraal en geef ik iedereen een 7 :p 7/10 dus
-Reputatie: Leuke speler,ken je nog van w29 als CO speler (of ik vergis me al een hele tijd dat jij dat bent??) Verder weet ik niet echt hoe je bent. Sterke speler in eider geval al wel. En het was leuk om samen op een acc te zitten :) 8.2/10
-Ligging: Langwerpig dun cluster met een frontje. Zeker niet iets wat ik zou willen hebben. maar dat is eigen mening 6/10
-Stam: NEOH doet het zeker niet slecht, Evenwaardig als OEPS dus samen een mooie nr1 plek waard. 9/10

Hoge rate, totaal reken je maar uit :p
 

DeletedUser65185

Guest
dat is net geen 8 moest je nu een 8,5 geven in plaats van 8,2 dan had extase een 8/10 in totaal 48/60 en niet 47,7/60 :p
 

DeletedUser56459

Guest
bijna 8 is toch mooi, enige minpuntje is het cluster maar misschien werkt dat perfect voor extase dusja :p
 

DeletedUser

Guest
Perfect cluster voor mij:) Ik speelde indd kort met jou en RR op account, maar was toen deels inactief. Heb indd 1 grote intern gehad. Houd meer van vijanden vernietigen, maar had genoeg edels dus help graag dan intern opruimen.. Die barbaren waren van op delete gedrukte spelers:p Maar voor de rest merci:)
 

DeletedUser

Guest
haha ik ben indd J, maar noem maar gewoon horus of iets. We hebben niet voor niets ingame namen:)
 

DeletedUser

Guest
ik zal je maar beoordelen op je eigen account aangezien dat een stuk relevanter is. dus tot 24 maart dit jaar tel

Nettracer
punten: 11,056,078 naja niet erg slecht wel allemaal interns maar alsnog is 11 mil niet erg slecht dus een 6.5
ODA: 59,373,881 gewoonweg slecht. een 4
ODD:11,599,509 score en een toch wel ong 100 dorpen kwijt dus echt goed gedeft werd er niet een 5
reputatie: Goede speler en kan je wel op bouwen. wilde backstabben met evilbig, en zorgt er voor dat 2 accounts op de klippen lopen. ik zou je niet in mn stam willen hebben in elk geval. een 5
Stam: voorheen dei/xmas. voor xmas geef ik je een 6 voor dei een 5.5 al met al 26/50=5.2

Ik denk niet dat je mij hier bedoelt of wel?
 

DeletedUser

Guest
Cava is toch alweer terug ...
en inderdaad dreigen doe je niet in een stam
dreigend spelen doe je naar de vijand :D
 

DeletedUser81928

Guest
ach ja allmaal ouwe lui in thr hea, en dan jonkies die ook ideeen hebben, dat werkte blijkbaar niet :p
 
Bovenaan